nuoremman naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anja 52
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anja 52

Vieras
Viimme vuosina minulla on tullut voimakas himo, että saisin rakastella nuoren naisen kanssa. Aikaisemmin en ole tuntenut minkäänlaista vetoa toiseen naiseen. Kastun jo pelkästä ajatuksesta ja pimpsakin on suorastaan turvonnut. Haluaisin olla hänenlle hieman dominoiva ja tunnen hieman miesmäisiä tunteitakin. Löytyiskö nuorta naista joka haluais kanssani kokeilla seksiä. Ikäiseni naiset onko samanlaisia tunteita teillä ja mistä ne oikein johtuvat.

Olen kohta 50:nen ja minulla on ollut samanlaisia tuntemuksia jo jonkin aikaa.
Enpä tiedä johtuuko ne tulevista vai menevistä vaihdevuosista mutta on aika mielenkiintoisia tuntemuksia.

Voisin ehkä suostuakin, mutta vain jos

- minä olen dominoiva osapuoli
- pidät velton värkkisi pois kasvojeni läheisyydestä
- keskityt vain nuolemaan minua tai käyttämään straponia; takaapäin

Olenhan minä juuri ja juuri nuorempi kuin sinä ja täysin kokematon. Jos olet tosissasi niin minusta kyllä saat leikkitoverin,kunhan keksimme miten saamme toisimme yhteyttä.Voisimme aloittaa varoen,esim hyväilemällä ja katsomme sitten mihin se johtaisi. Halit

Tuula-kulta voisi palata takaisin apukoulun penkille kertaamaan pilkkujen, pisteiden ja välilyöntien käyttöä. Samalla voisit käydä läpi versaalit ja kysymysmerkinkin. Taidat myös olla se, joka ei ole koskaan oikeaa dominaa nähnytkään - edes unissasi. Tietyntapainen verbaalisuus on osa alistusleikkejä.

(Tiedän, tiedän... Liikaa sivistyssanoja näinkin lyhyessä tekstinpätkässä. Koska tuskin omistat sanakirjaa, neuvon sinua käymään lähimmässä kirjastossa. Netistä löytyy varmaankin paikkakuntasi kartta ja kävelyohjeet.)

Yhteistyössä