nuorempi kundi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikita

Vieras
Ajattelin nyt jakaa tämän teille kun en oikein ole muille viitsinyt asiaa valaista, mutta jonnekkin tämä on purettava :)

Minulla on työtoverina parikymppinen (19-21v) kundi ja itse olen muutamia vuosia vanhempi, varattu nainen. Kundi on osoittanut minua kohtaan kiinnostusta jo jonkin aikaa ja jopa kosketellut, ottanut kiinni latiolta yms.. Viimeksi homma jäi hieman hiostamaan kun olimme aika lähekkäin ja tuntui siltä että suuteleminen oli lähellä...kunnes karkasin (kiusallani) paikalta.

Tämä kundi pitää itseään salettiin pelimiehenä ja kyllähän tuolla aika paljon vientiä on. Eikä ihme. On kyllä yksi suloisimpia olentoja mitä maa päällään kantaa. Uskoisin vain olevani häntäkin ovelampi viettelyssä...
Häntä aivan selvästi on jo alkanut vaivaamaan se ettei ole saanut minua iskettyä yrityksistä huolimatta. Itse nautin tilanteesta täysin.

Mietin sitä että kauanko tätäkin voi kestää ennenkuin kundi herpaantuu ja luovuttaa? Vai luovuttaako ennenkuin saa tahtonsa läpi? Mieleni niin tekisi....mutten ala kenenkään saaliiksi, kun tykkäisin saalistaa itse. Haaveilen nappaavani kundia ranteista kiinni, painavani hänet seinää vasten ja suutelevani intohimoisesti...

Pelimies, miltä tuntuu kun nainen onkin niskan päällä ja leikkii kanssasi? Onko mukavaa kun riittää haastetta? Entä jos olet jotakuta saalistanut jo puoli vuotta ja lopulta saat tahtosi läpi? Lopahtaako kiinnostus juuri siihen vai saako hyvä ja kauan odotettu seksi jatkamaan tuota kiinnostusta? Varsinkin jos nainen on aloitteellinen, hieman dominoiva ja kokeneempi?

Kiitän, oli mukava tilittää ;)

Joko hän raivostuu suhun tai sitten rakastuu suhun...tai molempia ;)

edelliselle kysymys. Missä menee sen raja että nainen on se ""catch""? Jos tuo menee ja nyt sitten suutelee sitä kundia? Vai vasta kun kaato on tehty?

henkilökohtasesti en usko että pitkän jahtaamisen jälkeen jätkä niin vaan kyllästyy kun saa haluamansa. Varsinkin jos saalis on ollut odottamisen arvoinen (kuten nuoremmalle kundille jokusen vuoden vanhempi nainen yleensä on...)

Loistavaa! Jatka samaan tahtiin.

Yhteistyössä