Nuoren naisen fantasia vanhempi mies??

  • Viestiketjun aloittaja Mies43
  • Ensimmäinen viesti
Mies43
Olin perjantaina ravintolassa viihtymässä en niinkään iskemässä, pöytääni tuli 25 ihan mukavan näköinen nainen joka suoraan sanoen iski minut (43V). Eilinen päivä meni sängyssä ko. naisen kanssa ja ihan kivaa oli kummallakin....nainen pyysi ensiviikonlopulla saunaan. Miten yleistä on että nuori nainen haaveilee vanhemmasta miehestä.
 
Näppäin
Luulen, että selvästi vanhemmista miehistä haaveilu on melko harvinaista. Tottakai sitä löytyy, onhan niitäkin, jotka haluavat seksiä alaikäisten kanssa. Mutta kyllä se ison ikäeron ihailu tulee jostain leffoista, missä vanhat ukot vehtaavat nuorten naisten kanssa ja nainen kuolaa papparaisen kainalossa. Tosielämässä ehkä 5% naisista ottaisi 20v vanhemman miehen. -Saulilla kävi tuuri, sia sellaisen.
 
Heartfull
Olen tormannyt usein seuranhaku sivuilla, kuten Suomi24 tai Deitti, etta nuori nainen hakee vanhempaa miesta. Reilusti vanhempi mies osaa tyydyttaa naisen ja se iskee nuoriin naisiin. Sita ei toki paheksuta samalla lailla kuin se, etta vanhempi mies hakee nuorempaa naista, kuten ylla olevista vastauksistakin voi paatella. Mikas siina kunhan tytto ei vain ole alaikainen ja molemmat ovat seksiin suostuvaisia. Pedofiiilit ja raiskaajat joutaa saunan taakse ja kuula kalloon.
 
leffasatuja
Vanha mies ja nuori nainen on leffantekijöiden, vanhojen ukkojen lempifantasiaa. Naurattaa oikein miten leffoissa ukit iskee kauniita, nuoria naisia ja naiset muka rakastuu ukkiin. Varsinkin ranskalaisissa leffoissa tämä on usein pääteema. Ei todellakaan tunnu uskottavalta, mutta filmintekijät ovatkin vanhoja kääkkiä itse.
 
ellionoora
Jokin aika sitten netissä 40v haki kokenutta ja kestävää seksiseuraa 50-70v miehistä. Itse kyllä ottaisin mieluummin 25-35v kokenutta hyvinvarusteltua jannua, koska kyllä 70v alkaa olla jo ihan liian vanha mihinkään jyystöön. Jos aktiivisesti panee joka päivä, niin kyllä 5 vuodessa on jo ihan riittävät taidot asiasta. Isomunaisuus, hyvä kroppa, älykkyys ja sopiva persoonallisuus ovat seuraavat vaatimukset. Sen jälkeen muut seikat eivät kyllä hirveästi vaikuta.
 
Masi:
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Jokin aika sitten netissä 40v haki kokenutta ja kestävää seksiseuraa 50-70v miehistä. Itse kyllä ottaisin mieluummin 25-35v kokenutta hyvinvarusteltua jannua, koska kyllä 70v alkaa olla jo ihan liian vanha mihinkään jyystöön. Jos aktiivisesti panee joka päivä, niin kyllä 5 vuodessa on jo ihan riittävät taidot asiasta. Isomunaisuus, hyvä kroppa, älykkyys ja sopiva persoonallisuus ovat seuraavat vaatimukset. Sen jälkeen muut seikat eivät kyllä hirveästi vaikuta.
Tärkein poinnti olikin se neljä ensimmäistä sanaa:
"Jokin aika sitten netissä..."
Just!! Netissähän kaikki on aitoa ja totuudenmukaista!!!!!!
 
Heartfull
Netissa pystyy etsimaan mieleistansa seksi seuraa ilman kuvaa ja oikeaa nimea joten seuranhaku ilmoitukset totuudenmukaisia ja niin lahella aitoa kuin voi olla. Ei nuoret tytot hae vanhemmasta miehesta aitoa ystavaa tai aviomiesta vaan seksikokemuksia. Alkaa siis tuomitko vanhempaa miesta, joka nai nuoren naisen kanssa Suomessa, missa kumppanin saa valita. Tuomitkaa ne, jotka menee Thaimaahan naimaan pikkutyttoja.
 
dreamer***
No, "nuoret naisetkin" on ihan yksilöitä ja ihmisiä, joten joku voi pitää vanhoista miehistä, mutta yli 10- vuoden ikäero on harvinaista. Katsopa katukuvaa tai mene baariin ja katso kenen kanssa ne nuoret naiset on: nuorten miesten. Vanhan ihmisen kanssa ollessa suhde on yleensä epätasapainossa ja monet pitävät siitä, että toinen sanoo mitä tehdään. Seksisuhdekin on ihmissuhde ja useimmat haluvat senkin olevan sellainen missä toisen kanssa kehtaa joskus käydä jossain.
 
Raakile
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer***:
No, "nuoret naisetkin" on ihan yksilöitä ja ihmisiä, joten joku voi pitää vanhoista miehistä, mutta yli 10- vuoden ikäero on harvinaista. Katsopa katukuvaa tai mene baariin ja katso kenen kanssa ne nuoret naiset on: nuorten miesten. Vanhan ihmisen kanssa ollessa suhde on yleensä epätasapainossa ja monet pitävät siitä, että toinen sanoo mitä tehdään. Seksisuhdekin on ihmissuhde ja useimmat haluvat senkin olevan sellainen missä toisen kanssa kehtaa joskus käydä jossain.
Sä dreamer sanoit jotain mikä muilta on jäänyt sanomata tässä ketjussa. Kyllä se tosiaan on tärkeää että toisen kanssa KEHTAA näyttäytyä jossain. Luulisin että harvat nuoret naiset kehtaavat näyttäytyä vanhan äijän kanssa ihmisten ilmoilla. En sitte tiiä onko se oleellista tässä keskustelussa.
 
Vaikka nää ......
..... yhdet nyt vaan mouruaa, ettei vanhemmat miehet kerta kaikkiaan VOI kiinnostaa nuorempia naisia niin käytäntö on osoittanut jotain aivan toista. Ikää itsellä 47 vuotta ja viimeiset vuodet on ollut kysyntää 25-30 vuotiaiden naisten taholta. Olen tosin ulkoisesti ehkä 10 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen, mutta ikäni olen aina kertonut rehellisesti kysyttäessä. Niin se vaan on, että vajaa viiskymppinen kelpaa alle kolmikympiselle naiselle vielä erinomaisesti. Mutta toisin päin ei taida sujua yhtä hyvin. Mut ei kannata toivorikauttas menettä. Kyl maailmas on paljon semmossi 60-70 vuotia miehii, jotka tykkää vajaa viiskymppisistä naisista.
 
Poikkeus 32v.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä olen aina syttynyt vain itseäni vanhemmista miehistä, oli harvinaista tai ei...poikaset eivät koskaan ole kiinnostaneet.
Niin minäkin pidän vanhemmista miehistä, olen oikeastaan aina pitänyt. Ollaan kai sitten Leenan kanssa poikkeustapauksia...
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja nuori:
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä olen aina syttynyt vain itseäni vanhemmista miehistä, oli harvinaista tai ei...poikaset eivät koskaan ole kiinnostaneet.
hyvä Leena!
Monarkia on aivan varmasti itse vanha kääkkä.
Olen 51v,onko se jo keskiikä
Eikä reisille ruiki!

 
niimpäniin
Alkuperäinen kirjoittaja Men:
Kuten on jo varsin hyvin käynyt selväksi niin osa pimuista haluaa poikia ja osa todellisia miehiä. Ja ikä erottaa pojat ja miehet.
Niin ja osa ukeista haluaa tyttöjä..............ja todelliset miehet haluaa todellisia naisia eikä pimuja tai tyttöjä.
 
Fakta juttu
Kyllä vanhemmat miehet vievät nuoret naiset tuosta vaan.Sauli todisti avioitumalla nuoren naisen kanssa,31v.Siinä on fantasian aineksia nuorille naisille.Tyylikäs vanha herra rakastelee nuorten naisten kanssa nauttien seksistä puolin ja toisin.
 
Kurttana
Minä en voisi kertakaikkiaan kuvitella seksiä kurttuisen vanhan miehen kanssa. Kun 50v on ylitetty, miehestä tulee vanhus, siihen saakka vielä voi ajatella jotain charmikkuutta tms. Vähän sen ylikin menee vaatteet päällä , muta ei seksihommissa.

Olen jo 46v, mutten vois ikinä kuvitella itseäni 60v papan kanssa, uuh.
 

Yhteistyössä