Nuoren naisen fantasia vanhempi mies??

  • Viestiketjun aloittaja Mies43
  • Ensimmäinen viesti
itekkin 60v.
Alkuperäinen kirjoittaja Kurttana:
Minä en voisi kertakaikkiaan kuvitella seksiä kurttuisen vanhan miehen kanssa. Kun 50v on ylitetty, miehestä tulee vanhus, siihen saakka vielä voi ajatella jotain charmikkuutta tms. Vähän sen ylikin menee vaatteet päällä , muta ei seksihommissa.

Olen jo 46v, mutten vois ikinä kuvitella itseäni 60v papan kanssa, uuh.
60v.pappoja vaikka kuinka paljon jonka kanssa olisit valmis sänkyyn alta aikayksikön.Jotkut vaan säilyvät nuorekkaana koko ikänsä.Olen takuuvarma,jos tavattas tansseissa ja tulisin pokkaamaan sinulle,et osaisi kuvitellakkaan että 60v pappa on asialla.
 
huhheijakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta juttu:
Kyllä vanhemmat miehet vievät nuoret naiset tuosta vaan.Sauli todisti avioitumalla nuoren naisen kanssa,31v.Siinä on fantasian aineksia nuorille naisille.Tyylikäs vanha herra rakastelee nuorten naisten kanssa nauttien seksistä puolin ja toisin.
Eihän siinä seksistä ole kysymys. Ei kukaan nuori nainen halua köyhää ja mitättömissä hommissa olevaa vanhaa miestä. Se sanookin jo kaiken mitä näistä suhteista tarvitsee tietää.
 
mitätön homma?
Hauskasti sanottu.Entäs jos tämä vanha,mitättömissä hommissa ollut mies olisikin komea ja varakas vapaa uros?Alkaisiko mieli ehkä muuttua ja hypätä kelkkaan?
 
Pun avtobus
Alkuperäinen kirjoittaja huhheijakkaa:
Mutta kun minä sanoin KÖYHÄÄ JA MITÄTTÖMISSÄ HOMMISSA olevaa.....Ei kai se silloin voi varakas olla????
No siitä suomalaiset naiset on maaimankuuluja, että niille käy mikä tahansa kunhan vaan on rahaa. Rahalla saa ja hevoisella pääsee. Loppujen lopuksi mitä väliä sillä on, että onko miehellä rahaa tai millainen sen duuni on? Taitaa olla perseaukisilla suomalaisneidoilla samanlaiset ajatukset kuin thaimaalaisilla siskoillaankin. Paremman elintason eteen mitä vaan. Hahahahaaaa........
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Monarkialle, 51v on aivan mainio ikä...siinä mies jo tietää mitä elämältään tahtoo ja osaapa luullakseni tehdä naiselleen paljon hyvää. =)
Onko Leena kokemusta tämän ikäisistä miehistä?kyllä naisille annan paljon arvostusta joka mielessä,.
 
Leena
Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
Niinse on Leena tuo rakkaus se ei katso rahoja vaan sitä mikä se ihminen on jota rakastat,tai sinne päin.Niin minullakin tuo parempi puolisko on aika varaton.Mutta eikös vanhemmalla miehellä tuo kesto puoli ole monessa asiassa pitempi ja laadukkaampi ja naisissa sama asia kait.
 
miesnäkökulma
Kestävyyteen vaikuttaa aika paljon miehen kokemus myös. Jos on heikot nörtin/kaljamahaisen löhöilijän lantionpohjalihakset ja seksikokemuksia pyöreät nolla tai ihan pari elämän varrelta, ei todellakaan nainen voi odottaa edes viiskymppiseltä yhtä hyvää suoritusta kuin 30v kokeneelta orilta. Ihan kimppakivan kokemusten perusteella tiedän.
 
Kurttana
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Olet 46v etkä voi kuvitella että 50v mies ois hot??? Haloo! =)
En tosiaankaan voisi. Nykyinen mies kolme vuotta nuorempi, vanhinkin kumppani ollut max 2v vanhempi.

Ehkä elokuvassa katsellen voin pitää 50+ miehiä charmikkaina, mutta mahdotonta kuvitella itseään sänkyyn tms sellaisen kanssa. Ehkä jos olisin itse jo kovin löysä ja ryppyinen, se menisi, mutta kun en ole, niin mieluummin otan aivan ikäiseni tai vaikka hitusen nuoremman.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
Ei millään pahalla, mutta sä et enää olekkaan NIIN nuori kuin ap:n kuvailemat tytöt...Muistaakseni olen lukenut täältä että olet 32-35 vuotias? Olisitko 25 vuotiaana katsonut 5-kymppiseen äijään päinkään? En nyt tarkoita että olisit vanha (oma miehenikin on 33 :)), mutta kyllä sulla on tuota kokemusta kuitenkin enemmän kuin 25-vuotiaalla :)
 
mimosa_5
Joskus lukio- ja peruskouluaikana vielä himoitsin opettajista. Johtui kyllä varmaan enemmänkin siitä, että sen ikäiset pojat olivat melko hinteliä tai sitten sellaisia läskipullia, että ei hirveästi tehnyt mieli oman ikäisten kanssa.

Pari vuotta itseään vanhempaa pitää jotenkin alarajana. Sitä nuoremmat ovat jotenkin epäkypsiä olleet viime vuosiin asti. Tosin kun 30 ikävuotta alkaa lähestyä niin en kyllä mitään erityisominaisuuksia ole huomannut ilmaantuneen vielä kehenkään. Vanhemmat miehet ehkä huomioivat paremmin ja osaavat hellyyttä, mutta toisaalta häviävät alkukantaisessa raivossa nuoremmilleen. Ja olen pettymyksenkin kokenut, kun vanhemmalla "herrasmies" peräkammarinpojalla ei sitten kokemusta ollutkaan, vaikka muuta väitti.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä vain Monarkia, kokemusta on. Omakin mieheni alkaa lähestyä tuota ikää...tuolla muuten aiemmin kirjoitettiin ettei nuori nainen huolisi mitättömissä hommissa olevaa rahatonta vanhempaa miestä, no minä tyttö olen niin tehnyt. =)
Ei millään pahalla, mutta sä et enää olekkaan NIIN nuori kuin ap:n kuvailemat tytöt...Muistaakseni olen lukenut täältä että olet 32-35 vuotias? Olisitko 25 vuotiaana katsonut 5-kymppiseen äijään päinkään? En nyt tarkoita että olisit vanha (oma miehenikin on 33 :)), mutta kyllä sulla on tuota kokemusta kuitenkin enemmän kuin 25-vuotiaalla :)
No joo, ikää on mittarissa jo tuo 33v, mies on 15v vanhempi.Silloin 25vuotiaana en haaveillut viisikymppisistä, mutta kylläkin nelikymppisistä ja neliviitosista. =) Että silleen,

Ps. tuo alkukantainen raivo, mistä kyselit on kyllä jotain mikä on kokemisen arvoista...Hiki noruu ja pallit jyskää...se on sitä todella kovaa naintia se. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
ellionoora
Olen vanhempaa kerran kokeillut ja täytyy sanoa, että miehen kokemus, pääkopan sisältö ja kunto vaikuttavat ikää enemmän. Tämä melkein 50v mies oli kyllä todella hyvä. Samoin ovat monet parikymppiset olleet hyviä. Mutta kokemusta on myös kolmekymppisistä (ja parikymppisistä), jotka ovat niin kalkkeutuneita sieltä niin ja väsyneitä, ettei kyllä sitä voi suureksi nautinnoksi kutsua. Tuskin on sellainen 90 hertsin tahti aina viisi minuuttia kerrallaan yhdessä asennossa, hiukan tiukentuen ja samalla paikoista puristaen liikaa pyydetty.

Joskus kun haluaa kunnolla alistetuksi pyllistäessä, niin odottaa kyllä, että mies painaa karvaisilla käsillä yläruumista alas vaikka vastustelisin, kourii rajusti tissejä ja paukuttaa pallit hakaten kuin viimeistä päivää. Olen välillä koittanut itsekin vauhdittaa tahtia työntämällä vastaan, kun mies on liian varovainen, mutta nämä jotkut epelit kiljuvat, että lopeta nyt heti, tulen liian nopeasti tai menee säikähdyksestä veltostunut muna poikittain. Ei siinä voi kuin huokaista ja tunnelma on kyllä aika latistettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
josuM
minä 24, mieheni 34. 'vain' kymmenen vuotta ikäeroa, joten en tiedä vastaako tämä nyt ollenkaan tämän keskustelun ikäeroa. aikasemmin seurustelin omaikäisteni ja jopa nuorempien kanssa, nykyisin en voisi edes ajatella omaikäistäni. tuntuvat niin lapsellisilta ja huvinpito elämän tärkeimmältä asialta. rakastan hurjasti miestäni eikä ikäeroa edes osaa ajatella, en ole koskaan osannutkaan. pidän meitä ihan saman ikäisinä...:) seksiä saa niin usein kun haluaa, pano on kovaa ja tuntuu ihanalta kun toinen ihailee ja rakastaa nuoruuttani.
 

Yhteistyössä