Nuoren naisen fantasia vanhempi mies??

  • Viestiketjun aloittaja Mies43
  • Ensimmäinen viesti
Vanhemmassa vara parempi
Minä olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä, sekä ihmisinä että miehinä, koskahe ovat yleensä paljon rauhallisempia ja turvallisemman tuntuisia kuin nuoret miehet. Yleensä miehille kertyy kokemuksia naisista ja seksistä heidän elämänsä varrella ja siksi vanhemmat miehet ovat parempia rakastajia kuin nuoremmat miehet. Vanhemmat miehet tietävät, mistä nainen pitää ja he haluavat myöskin naisen nauttivan ja olla hyviä rakastajia. Tietysti he arvostavat myös naista, joka tietää, mistä mies pitää ja saavat miehen nauttimaan ja myös nainen voi olla hyvä rakastajatar.
Nuoret miehet kyllästyvät vanhempaan naiseen ja alkavat käydä vieraissa ja lopulta jättävät vanhemman naisen, niinkuin esim. Demi Mooren ja Asthon Kutcherin suhteessa kävi.
 
Misu 18
Oonko mä ihan ainoa, joka haaveilee jatkuvasti yli 10 v. vanhemmista miehistä? On pakko unelmoida vanhemman, kokeneemman miehen kosketuksesta, että saisin itseni kiihottumaan oman poikaystävän kanssa...
Lähellä asuu kuuskyppinen mies, ekan kerran humalassa nai minua kunnollla. Noltti jälkeenpäin. Nyt kun mua panetta menen sen luo, sovittu että on pelkkä seksisuhde. Sillä rupee heti seisoo kun mua haluttaa, pitää hyvänä ja saa mut laukemaan montakertaa naimalla ja nuolemalla. Olen parivuotta naitattun itseäni puuttessa ja kyllä kannattaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
hiusten värin vaikutus
Oletko koskaan muuten katsellut ympärillesi, kuinka nuoret miehet pyörii 50:ten naisten ympärillä. Kato ku nekin saattaa olla ikäistään nuoremman näkösiä. Mulla oli vuosi sitte (49 v.) oikea puumayö kahden (HUOM KAHDEN) 28-vuotiaan kanssa yhdessä. Ja takaan, että kaikki otti ja anto.

reettta onko villit punapäät puumia
 
Viimeksi muokattu:
Gymon
Minä en voisi kertakaikkiaan kuvitella seksiä kurttuisen vanhan miehen kanssa. Kun 50v on ylitetty, miehestä tulee vanhus, siihen saakka vielä voi ajatella jotain charmikkuutta tms. Vähän sen ylikin menee vaatteet päällä , muta ei seksihommissa.

Olen jo 46v, mutten vois ikinä kuvitella itseäni 60v papan kanssa, uuh.
Kirjoituksenne ok, mutta miksi nuoret naiset valittavat että seksi ei suju ikäisensä kanssa, miksi nuoret naiset nimenomaanetsivät vanhempaa miestä seksiin, Siksi koska vanhempi mies tietää mitä nainen haluaa.

Ja toiseksi nuorilla miehillä on hiin heikko yleiskunto että he eivät harrasta muuta kun ryyppäämistä, ja pelejä ja valvomista.
 
Viimeksi muokattu:
ikäonvainnumeroita
Heh, mielenkiintoinen keskustelu "tabusta" aiheesta. Itsellä on tästä aiheesta hiukan ristiriitaiset ajatukset.

Vanhempi mies ja nainen, ovat monesti osaavampi ja voi olla myös monesti turvallisempikin vaihtoehto. Mutta, varsinkin miesten kohdalla koen että osaaminen ja turvallisuus yms ovat korkeampaa tasoa, kuin nuorella miehellä. Myös toisen huomioon ottaminen ym ovat paremmin hallussa, kun ikää tulee. Näin ainakin on omalla kohdallani ja tuttujen kohdalla...vs kun muistelee seksiä silloin kun olimme nuoria. Aika minäkeskeistähän toi usein oli ja toisaalta, ns vahinkolaukauksia, tauteja, mitä kaikkea noihin aikoihin kuului. Eli vanhempi seksikumppani voi olla hyvä vaihtoehto, kunhan asioista sovitaan ja niistä pidetään kiinni ja kumppani on tervejärkinen, selväpäinen :)

Kun olin hiukka yli kolmekymppinen, oli mulla kumppaneita eri ikäisiä...nuorin oli 17-vuotias tyttö ja vanhin oli 45 vuotias nainen. Lähes kaikkien kanssa homma sujui mainiosti, hyviä muistoja jäi paljon, kaikista :) Parhaiten taisi kuitenkin sujua 45-vuotiaan kanssa.

Vaikka ajattelen, uskon, et varsinkin nuorelle voi vanhempi olla hyvä vaihtoehto, hyvä opettaja, turvallinen jne...niin varovainen tuossa kannattaa olla. Voi törmätä tyhjäpäisiin, sekopäisiinkin ihmisiin...toki näitä löytyy kaikista ikäluokista :)

Ristiriitaisuus tulee itsellä siinä esille, et jos mulla olisi nuorehko tai nuori tytär, joka tapailisi vanhempaa miestä...en tästä haluaisi kuulla, en pitäisi tilanteesta yhtään. Eli vaikka koen, että on turvallinen ja hyväkin tapa harrastaa seksiä vanhemman kanssa, niin en tykkäisi, jos oma tytär näin toimisi. Poikani, ollessaan 18-v, tapaili tovin 31-vuotiasta naista ja heillä kuviot sujuivat myös hyvin ( vaikka yllärinä toi mulle tuli, kun asiasta kuulin ja hetken asia hmm...hymyilytti ).

t. 43-vuotias mies
 
Annakko
Minä en voisi kertakaikkiaan kuvitella seksiä kurttuisen vanhan miehen kanssa. Kun 50v on ylitetty, miehestä tulee vanhus, siihen saakka vielä voi ajatella jotain charmikkuutta tms. Vähän sen ylikin menee vaatteet päällä , muta ei seksihommissa.

Olen jo 46v, mutten vois ikinä kuvitella itseäni 60v papan kanssa, uuh.
Joko 60:set papat näyttää hyvältä??
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Luulen, että selvästi vanhemmista miehistä haaveilu on melko harvinaista. Tottakai sitä löytyy, onhan niitäkin, jotka haluavat seksiä alaikäisten kanssa. Mutta kyllä se ison ikäeron ihailu tulee jostain leffoista, missä vanhat ukot vehtaavat nuorten naisten kanssa ja nainen kuolaa papparaisen kainalossa. Tosielämässä ehkä 5% naisista ottaisi 20v vanhemman miehen. -Saulilla kävi tuuri, sia sellaisen.
No, luulenpa että et ole niin paljon seuraillut mitä ympärillä tapahtuu kuin luulet. Sana harvinainen voi saman tien heittää roskakoriin - ja vaihtaa sanaan melko yleistä. Pointti on siinä, että aika monet ihmiset mittailevat toista ihmistä muiden perusteiden mukaan mielikuvien mukaan. Papparainen ei välttämättä olekaan niin papparainen todellisuudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Vanha panee paremmin
Itse olen vasta 18-vuotias, mutta himoitsen vanhempia miehiä. Minulla on 56-vuotias miesystävä. Jalkoväli kastuu heti, kun hänriisuu pikkuhousuni ja rintsikkani. Joudun suorastaan hurmioon, kun hän työntää kyrpänsä pilluuni ja alkaa lykkimään sitä sisälläni. Pilluni on aivan märkä, mutta peräaukooni hän laittaa liukastetta ennenkuin työntää kyrpänsä sinne ja alkaa nussia. Molemmat reikäni ovat hänen käsittelyn jälkeen hellänä.
 
Harmaat ohimot
Olin perjantaina ravintolassa viihtymässä en niinkään iskemässä, pöytääni tuli 25 ihan mukavan näköinen nainen joka suoraan sanoen iski minut (43V). Eilinen päivä meni sängyssä ko. naisen kanssa ja ihan kivaa oli kummallakin....nainen pyysi ensiviikonlopulla saunaan. Miten yleistä on että nuori nainen haaveilee vanhemmasta miehestä.
Olen 19-vuotias ja himoitsen vanhempia miehiä, joilla on harmaata ohimoissa. Nykyinen miesystäväni on 58-vuotias. Hän hyväilee jalkoväliäni ja rintojani kiihottavasti. Vapisen kauttaaltani, kun hän työntää kyrpänsä sisääni ja alkaa panna. Hän käsittelee kunnolla molemmat reikäni. Odotan jalkoväli märkänä hänen seuraavaa käyntiään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen 19-vuotias ja himoitsen vanhempia miehiä, joilla on harmaata ohimoissa. Nykyinen miesystäväni on 58-vuotias. Hän hyväilee jalkoväliäni ja rintojani kiihottavasti. Vapisen kauttaaltani, kun hän työntää kyrpänsä sisääni ja alkaa panna. Hän käsittelee kunnolla molemmat reikäni. Odotan jalkoväli märkänä hänen seuraavaa käyntiään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen kiinnostunut kesämökkelijämiehestä, joka arviolta 30 v. vanhempi (itse 25 v.) . Vaalea söpö mies (itse tummaverikkö) ja hiukan minua lyhyempi. Hän on huomannut kiinnostukseni, mutta ei rohkene aloitteeseen. Jotenkin vaan vetoaa minuun ja tunnen seksuaalista hakua häneen.
 
vierailija
Itse olen vasta 18-vuotias, mutta himoitsen vanhempia miehiä. Minulla on 56-vuotias miesystävä. Jalkoväli kastuu heti, kun hänriisuu pikkuhousuni ja rintsikkani. Joudun suorastaan hurmioon, kun hän työntää kyrpänsä pilluuni ja alkaa lykkimään sitä sisälläni. Pilluni on aivan märkä, mutta peräaukooni hän laittaa liukastetta ennenkuin työntää kyrpänsä sinne ja alkaa nussia. Molemmat reikäni ovat hänen käsittelyn jälkeen hellänä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kuulostaapa tutulta. Pistänyt merkille pitkähiuksisen nuoren nätin tummaverikön häkellyttävän kiinnostuksen itseeni. Tuntuu olevan seksuasista. En tiedä miten suhtautua, vaikka iletämättä halut herää. Ja todellakin, hieman pitempi ja olen vielä kesämökkeilijäkin.


Olen kiinnostunut kesämökkelijämiehestä, joka arviolta 30 v. vanhempi (itse 25 v.) . Vaalea söpö mies (itse tummaverikkö) ja hiukan minua lyhyempi. Hän on huomannut kiinnostukseni, mutta ei rohkene aloitteeseen. Jotenkin vaan vetoaa minuun ja tunnen seksuaalista hakua häneen.
[/QUOTE]
 
vierailija
Kuulostaapa tutulta. Pistänyt merkille pitkähiuksisen nuoren nätin tummaverikön häkellyttävän kiinnostuksen itseeni. Tuntuu olevan seksuasista. En tiedä miten suhtautua, vaikka iletämättä halut herää. Ja todellakin, hieman pitempi ja olen vielä kesämökkeilijäkin.


Olen kiinnostunut kesämökkelijämiehestä, joka arviolta 30 v. vanhempi (itse 25 v.) . Vaalea söpö mies (itse tummaverikkö) ja hiukan minua lyhyempi. Hän on huomannut kiinnostukseni, mutta ei rohkene aloitteeseen. Jotenkin vaan vetoaa minuun ja tunnen seksuaalista hakua häneen.
[/QUOTE]
Kirjoitusvirheitä pukkaa. Siis seksuaalista ja kieltämättä. Tämä kesä kiintoisa eli onko henkilö luulemani.
 
vierailija
Olen kiinnostunut kesämökkelijämiehestä, joka arviolta 30 v. vanhempi (itse 25 v.) . Vaalea söpö mies (itse tummaverikkö) ja hiukan minua lyhyempi. Hän on huomannut kiinnostukseni, mutta ei rohkene aloitteeseen. Jotenkin vaan vetoaa minuun ja tunnen seksuaalista hakua häneen.
9
Olen kiinnostunut kesämökkelijämiehestä, joka arviolta 30 v. vanhempi (itse 25 v.) . Vaalea söpö mies (itse tummaverikkö) ja hiukan minua lyhyempi. Hän on huomannut kiinnostukseni, mutta ei rohkene aloitteeseen. Jotenkin vaan vetoaa minuun ja tunnen seksuaalista hakua häneen.
 
vierailija
Jokin aika sitten netissä 40v haki kokenutta ja kestävää seksiseuraa 50-70v miehistä. Itse kyllä ottaisin mieluummin 25-35v kokenutta hyvinvarusteltua jannua, koska kyllä 70v alkaa olla jo ihan liian vanha mihinkään jyystöön. Jos aktiivisesti panee joka päivä, niin kyllä 5 vuodessa on jo ihan riittävät taidot asiasta. Isomunaisuus, hyvä kroppa, älykkyys ja sopiva persoonallisuus ovat seuraavat vaatimukset. Sen jälkeen muut seikat eivät kyllä hirveästi vaikuta.
 
vierailija
Mies 51 minä 26. Yhdessä oltu 5 vuotta. Kaikkia muita tämä tuntuu vaivaavan mutta olen onnellinen ja elämä on ihanaa. En voisi kuvitella itseäni oman ikäiseni kanssa.
 

Yhteistyössä