Nuoret miehet --- viis/kuuskymppiset naiset...

  • Viestiketjun aloittaja sex + sex
  • Ensimmäinen viesti
Pekka40
...olipa se miten vain päin. Vähemmän esillä mutta liekö todellisuudessa harvinaisempi on poika&täti-asetelma kuin tyttö&mies. Sellaista katselisin kiinnostuneena, kun nuori mies ja vanhempi nainen temmeltävät!
 
aik.nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Pekka40:
...olipa se miten vain päin. Vähemmän esillä mutta liekö todellisuudessa harvinaisempi on poika&täti-asetelma kuin tyttö&mies. Sellaista katselisin kiinnostuneena, kun nuori mies ja vanhempi nainen temmeltävät!
Katselisit?
 
Onniina
Mina olen nainen ja normaalisti naiset eivat minua kiinnosta, mutta muutaman kerran olen nahnyt erittain seksikkaan vanhemman n. 50-60 naisen, joka tosiaan on saanut hurjasti mielikuvituksen laukkaamaan ja laittanut pimpin kostumaan. Yhakin muistan nama kaksi naista aivan selvasti minkalaisia olivat, vaikka toisen nakemisesta on jo varmasti yli 10 vuotta aikaa ja koskaan en hanen kanssaan vaihtanut sanaakaan ja toisen nain viime viikolla. Itse olen 33-vuotias.
 
Pekka40
Alkuperäinen kirjoittaja aik.nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pekka40:
...olipa se miten vain päin. Vähemmän esillä mutta liekö todellisuudessa harvinaisempi on poika&täti-asetelma kuin tyttö&mies. Sellaista katselisin kiinnostuneena, kun nuori mies ja vanhempi nainen temmeltävät!
Katselisit?
Katselisin. Kuten sanoin, ilmiö on kiinnostava ja kiihottava. Jos tilaisuus olisi, miksen katselisi?


 
Askarruttaa_N
Alkuperäinen kirjoittaja Matsonni:
Vanhemmissa naisissa kiehtoo kokemus, tietävät mitä tehdä. Ja ottavat nuoren miehen 100%. Mulla alkaa naittataa kun näen muodokkaan 50-60 kymppisen naisen, nam!
Olen lukenut tuon hyvin monen miehen kirjoittamana...kuumaa seksiä ilman velvotteita ja sen kummempia. Kuumaakin kuumempaa, VAI??
 

Yhteistyössä