Nuoret miehet --- viis/kuuskymppiset naiset...

  • Viestiketjun aloittaja sex + sex
  • Ensimmäinen viesti
m38
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
Niin on nuoret miehetkin - estottomia ja kiihkeitä - siksi niin ihania näin kuusikymppisen ladyn mielestä. 30-40 ovat parhaita...
nokiva ois olla pikasen vanhemman ja kokeneemman neitosen kanssa. ei tarvitsisi epäröidä eikä varmaan olla ihan ilmankaan. voisi nainenkin johdattaa miestä ja antaa ja saada oikein koko halun edestä. no haave vain mutta ehkä joskus ...
 
minä
Pyh. Nuoressa naisessa vara parempi. Heidän kanssaan voi suunnitella tulevaisuutta.

Mutta jos joku saa kicksejä mutsinsa ikäisen eukon kanssa pelehtimisestä niin siitä vaan.
 
Rio
Olet aivan oikeassa m38, me kypsät ladyt osaamme nauttia estottomasti...antaa miehelle nautinnon mistä hän on vain uneksinut...älä tyydy vain haaveilemaan vaan toteuta se.
 
Matsonni
Alkuperäinen kirjoittaja Naenen:
Kyllä eilen taas tapahtui tuo mielenkiintoinen, molemminpuolin kiihottava juttu.
lähes parikymmentä vuotta nuorempi poika/mies aidosti kimpussa....nam
Kerro yksityiskohtaisemmin, mitä teitte? Haluttaa se mullakin vanhempaa naista!!
 
M20plus
Tässähän hieno ketju. Olen alle kolmekymppinen mies ja mua todella kiinnostaa viis-kuuskymppiset upeat naiset. Ovat ihanan kauniita ja kieltämättä kielletty hedelmä ja sopimaton suhde antaa lisäintoa. (Ei siis oikeasti sopimaton, mutta kaikki ei hyväksy tällaista ikäeroa.) Suurin ero on mulla ollut tasan 40 vuotta, minä silloin 23, hän 63. Todella kiihottavaa kun ollaan toistemme kimpussa vartalot kietoutuneina, täytetään mielihalujamme sormilla, käsillä, kielellä ja suulla. Yhdytään edestä ja takaa, nähdään ja kuullaan molempien himo.
 
vanhempaairstaasti
Kyllähän vanhemmat naiset kiinnostaa irstaan seksin merkeissä. Ne kun ovat suht. epätoivoisessa tilanteessa parisuhdemarkkinoilla eli toivossa eläen ovat valmiita melkein mihin vaan. Sopii minulle :)
 
Vanha??
En oikein osaa mieltää itseäni puumanaiseksi, vaikka kai virallisen määritelmän mukaan olen lajityyppinsä erinomainen edustaja :) Olen 46-vuotias, enkä TODELLAKAAN koe itseäni lähes viisikymppiseksi - henkinen ikäni tullee aina olemaan siellä 3-kympin tietämillä, siinä nurkilla tässä ainakin ollaan viimeiset 16 vuotta heiluttu :)

Erottuani en tieten tahtoen ole hakenut itseäni nuorempaa seuraa, mutta jostain kumman syystä lähes kaikki tapaamani miehet ovat olleen järjestään vähintään 10 vuotta minua nuorempia. Seksi heidän kanssaan ei ole sen parempaa tai huonompaa kuin "vanhempien" miestenkään kanssa, mutta koska itseäni ei kiinnosta kaljamahaiset pönöttäjät, "nuoremmista" hepuista vaan löytyy aina kiinnostavampia tapauksia. Ja - mainittakoon tässä - minua luullaan poikkeuksetta just tuon kymmenisen vuotta nuoremmaksi kuin olen - myös omani ikäiset ihmiset, eivät ainoastaan nämä ns junnut.

Siteeraan noin esimerkin vuoksi yhtä tapaamaani reilusti alle kolmekymppistä miestä; hän kertoi olevansa kiinnostuneempi ikäistään vanhemmista naisista siksi, että parikymppiset naiset/tytöt ovat vielä niin epävarmoja itsestään, että itse aktinkin aikana keskittyvät enemmän ulkomuotonsa mahdollisimmaan edustavaan esittelyyn kuin itse asiaan.
 
Oikaisija
Alkuperäinen kirjoittaja minä;7680428:
Pyh. Nuoressa naisessa vara parempi. Heidän kanssaan voi suunnitella tulevaisuutta.

Mutta jos joku saa kicksejä mutsinsa ikäisen eukon kanssa pelehtimisestä niin siitä vaan.

Tätä jos miettii tuon nuoren naisen näkökulmasta niin heidän tulee siis saada kicksejä faijansa ikäisen ukon kanssa pelehtimisestä.. Että voihan tuota tuomita kumpaankin suuntaan jos tarvis.. :)
 
Jeppeläinen
Olen itse 43 v mies, hyväkroppainen ja fiksukäytöksinen. En dokaa, en örvellä, enkä ole sohvaperuna. Koskaan ei ole ollut vaikeutta saada naista, ei nuorempaa, ei vanhempaa. Paljon maailmaa nähneenä väitänkin että ne miehet jotka täällä venyttelee pippeliään selvästi vanhempien perään ovat aika helvetin epätoivoisia eivätkä saa ikäistään tai nuorempaa seuraa. Peräkammarinpoikia veikkaan.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Jeppeläinen;10651553:
Olen itse 43 v mies, hyväkroppainen ja fiksukäytöksinen. En dokaa, en örvellä, enkä ole sohvaperuna. Koskaan ei ole ollut vaikeutta saada naista, ei nuorempaa, ei vanhempaa. Paljon maailmaa nähneenä väitänkin että ne miehet jotka täällä venyttelee pippeliään selvästi vanhempien perään ovat aika helvetin epätoivoisia eivätkä saa ikäistään tai nuorempaa seuraa. Peräkammarinpoikia veikkaan.
Olet totaalisen väärässä. Oma mieheni olisi saanut ikäistäänkin seuraa, vaan valitsi minut. Osaatko yhtään veikata miksi?
Peräkammarinpoika ei ole, vaan ehkä ikäistään kypsempi ja vanhemman oloinen. Muuten sellainen poikanen, kuin mitä ikäisensä muutkin miehet.
Täytyypä häneltä kysyä mikä meikäläisessä vetää, osaan sitten palstalla kertoa epätietoisille kuten edelliselle.
 
Vanha??
Kuules muru, olet NIIN totaalisen väärässä kuin mies vain olla voi!! Ne minua nuoremmat miehet, joiden kanssa olen ollut, eivät taatusti yksikään ole paremman puutteesta kanssani lähteneet - päinvastoin. Mutta kiva kuulla, että sullakin menee hyvin naisrintamalla :)


Alkuperäinen kirjoittaja Jeppeläinen;10651553:
Olen itse 43 v mies, hyväkroppainen ja fiksukäytöksinen. En dokaa, en örvellä, enkä ole sohvaperuna. Koskaan ei ole ollut vaikeutta saada naista, ei nuorempaa, ei vanhempaa. Paljon maailmaa nähneenä väitänkin että ne miehet jotka täällä venyttelee pippeliään selvästi vanhempien perään ovat aika helvetin epätoivoisia eivätkä saa ikäistään tai nuorempaa seuraa. Peräkammarinpoikia veikkaan.
 
Kohta 60v
En ole puuma nainen mutta "nuorille" kelpaa kovasti. Kyllä saa monta orgasmia kun kolmekin tuntia naidaa. Eroyyuani tykkään nuirista 16-20v miehistä ja joskus nuoremmistakin.
 
No just joo......
En ole puuma nainen mutta "nuorille" kelpaa kovasti. Kyllä saa monta orgasmia kun kolmekin tuntia naidaa. Eroyyuani tykkään nuirista 16-20v miehistä ja joskus nuoremmistakin.

No eihän siihen nuoria tarvita jos kolme tuntia naidaan. Viikonloppuna nain yli kolme tuntia ja aamulla nainen opetteli kävelemään. Oli paikat hellinä, orkuista tyytyväinen kuulema koko viikon.
Nuorempana jaksoin koko yön, nyt vaan alle neljä tuntia ja olen sentään yli kuuskymppinen.
 
Viimeksi muokattu:
Unimies-19
Yo-kirjoitukset oli hoidettu keväällä, ja myöhemmin kesällä asuttiin lukiokaverin kanssa hänen mummonsa, vähän yli kuusikymppisen pätevän uranaisen yläkerrassa yliopiston pääsykokeiden ajan. Kaverin isoisä oli jo eläkkeellä ja vietti kesäisin melkein kaiken aikansa mökillä, mutta mummo pysyi töidensä takia kaupungissa. Ei emäntämme kyllä mikään mummomainen ollut, jakkupukku istui tiukasti jo kypsän uhkeilla muodoilla, mutta ei hänessä lihavuutta ollut, sääretkin upeat ja sirot - niitä näkyikin jakkupuvun hätkähdyttävän lyhyessä ja tiukassa hameessa hyvinkin ylös saakka tuon ikäiseksi naiseksi. Pakarat hänellä olivat herkullisen ulkonevat, mutta ihan tiukassa kunnossa. Paitapuserossa oli nappeja runsasti auki, joten suurten, sopivan raskaasti riipppuvien rintojen vako oli kauniisti esillä. Tukka oli kivasti pitkä ja tyylikkäällä kampauksella, mikä korosti hienosti hänen kasvojensa viehkeyttä. Varmasti melkoinen kaunotar nuorena, kun vieläkin oli uskomattoman viehättävä.

Huomasin hakeutuvani hänen töidenlähtö- ja töistätuloaikoihinsa sopivaan paikkaan että voisin ikkunasta ihailla hänen olemustaan tuossa katseet kääntävässä työasussa. Minusta kyllä alkoi tuntua että hän pani merkille nuo oudot sattumat, että siis olin aina sopivasti paikalla. Mutta ei hänessä näkynyt harmistusta, pikemminkin pieni hymy - vai menikö minulta nyt todellisuus ja unelmointi sekaisin?

Yhteisessä kylpyhuoneessamme näkyi kuivumassa hänen alusvaatteittaan, jotka eivät todellakaan nekään olleet mitään mummelin asuja, vaan upeita stay-up sukkia, herkullisen värisiä ja tyylikäitä rintsikoita ja pikkuhousuja, sukkanauhaliivejä. Kiihotuin kun ajattelin tuota upeaa naista noissa varusteissa, niin että hoidin pesuni aina enemmän tai vähemmän erektion merkeissä. Kerran olin unohtanut sulkea kunnolla kylpyhuoneen oven, ja aivan kuin olisin peilistä nähnyt kaverini isoäidin kiinnostuneen katseen viipyvän seisovalla kalullani, ennen sopertavaa anteeksipyyntöä ja oven sulkemista.

Viikonloppuna kaverini lähti isoisänsä luokse mökille, mutta hänen mummonsa jäi jostain syystä kaupunkiin, vaikka muuten kuulemma aina lähti mökille kesäviikonloppuja viettämään. Hetken mielijohteesta soitin minäkin tyttöystävälleni että joudun jäämään kaupunkiin, kun on vielä niin paljon luettavaa. Tunsin selittämätöntä kihelmöintiä ja odotusta, kun sydän oudosti pamppaillen kerroin kaverin mummolle, että jäisin asuntoon jos sopii. Hän hymyili kauniisti ja sanoi, että voi, kyllähän se käy, vietetään sitten kahdestaan viikonloppu. Äläkä huolehdi, hankin kyllä sopivat ruuat, tunnen nuorten miesten tarpeet. Tarpeet? Oliko äänessä ilkikurisuutta ja silmässä pikku pilke, vai kuvittelinko vain, ajattelin sydän läpättäen ja melkein vapisten.

Perjantai-iltana, pian kun olimme jääneet kahden asuntoon, olin yläkerran huoneessamme ja mietin mitä nyt tapahtuisi. Tunsin valtavaa himoa tuota naista kohtaan, mutta kuinka voisin tehdä aloitteen? Hän on sentään yli 60 ja minä vasta 19. Ja mitä jos olen ymmärtänyt hänen pienet viestinsä aivan väärin! Kopisevat korkokenkien askeleet alkoivat kuulua portaista ja oveltani kuului koputus. Ovi avautui ja oviaukossa seisoi taivaallisen ihana nainen, pukeutuneena pelkkiin korkokenkiin, upeisiin sukkiin, sukkanauhavyöhön ja rintsikoihin. Pikkuhousut puuttuivat ja hän oli upeassa täydessä meikissä. Silmämeikki oli erityisen vahva tyylikkäiden silmälasien alla.

Näin miten sä katselit mua ja mun alusvaatteita. Tykkäätkö? Jooh, sain huokaistua. Ja mä katselin tätä, hän sanoi painaen farkkujen läpi kätensä hetkessä kovettuneelle kalulleni. Taidat olla 19-19. Siis mit...? 19 vuotta ja 19 cm, oli se niin komea erektio siellä kylppärissä!

Hän polvistui eteeni ja veti farkkuni alas. Veti esinahan taakse ja runkkasi pari vetoa, minkä jälkeen nuoli ja imeskeli ensin terskan tappia ja sitten vartta. Mähän sanoin että tiedän nuorten miesten tarpeet, odotas vähän, hän sanoi ja otti munani syvälle kurkkuunsa ja alkoi liikuttaa päätään. Välillä hän lopetti sanoakseen sylki valuen, että saat nussia mua varovasti suuhun, mä näytän tahdin. Uskomattomassa ekstaasissa lykin tuota ihanaa kaunotarta syvälle kurkkuun, mitään näin ihanaa en ollut kokenut. Ei ikäiseni tyttöystävä oikein muutenkaan osannut kiihottavia temppuja, mutta kaverin mummo! Mikä nainen!

Ton jälkeen saat kyllä nuolla mut kunnolla ennen kuin pääset panemaan, hän naurahti melkein kikattaen. Ja minähän nuolin pillun ja peräaukon hurjana himosta. Ooh, sä oot niin ihanan nuori ja hoikka, sulla on niin pieni peppu, ja niin ihanan nuori iso mulkku! Nyt kyllä panet mua! Hän levitti reitensä ja risti säärensä selkäni taakse ja minä aloin panna katsoen naiseni suloisen kauniita silmiä, joiden lumoa pienet rypyt vain tehostivat. Kun olin kääntänyt hänet ympäri kontalleen pylly pystyyn ja paukutin lätisten pakaroita vasten huohotin hurmiossa: Aah, aah, mun ihana kaunis kuuskymppinen lutka. Mä en ole koskaan halunnut ketään näin paljon. Vastauksena kuulin vain nautinnon yninää; ynh, uih, ynh!

Tää narttu nauttii kun saa olla sun lutkana ja nussittavana, hän sanoi jonkin ajan päästä ja otti taas koko varren mitalta kalun suuhunsa. Työntelin sovitulla tahdilla, kunnes vedin ulos ja laukesin himosta reidet täristen ja ääni korahdellen, voimakkain sykkeisin ruiskahduksin hänen kasvoilleen, silmälaseilleen ja runsaille rinnoilleen.

Kun suukoteltiin ja halailtiin sängyllä raukeina, hikisinä ja huohottaen, kerroin miten onnellinen olin kun sain kokea yhteisen nautintomme. Kyllähän mäkin nautin, kai huomasit, suloinen rakastajani, hän naurahti äänessä tyydytetyn ja halutun naisen voimaa.
 
Olli
Tätä jos miettii tuon nuoren naisen näkökulmasta niin heidän tulee siis saada kicksejä faijansa ikäisen ukon kanssa pelehtimisestä.. Että voihan tuota tuomita kumpaankin suuntaan jos tarvis.. :)

Käyn joskus puistossa hieromassa itseäni. Joskus vanhempi nainen tulee juttelemaan ja katselemaan. Kun pyytää kotiinsa niin lähden, ja mieluimmin olen vanhemman naisen edessä alasti mitä en tunne ja molemmat haluu. Kyllä oli "halukas" jola paikkan kun alkuun päästiin. Helponpi saada kiksejä vieraan eukon kanssa joka vielä komentelee tekemään kaikkeja halujaan. Sen dildot tuntu alussa isoilta pyllyssä mutta siihen tottu, molemmin puolin tuli työnneltyä mitä kaapista löyty. Kannattaa kokeilla jos kohdalle sattuu hyvä "mamma".
 
Viimeksi muokattu:
Katja
nokiva ois olla pikasen vanhemman ja kokeneemman neitosen kanssa. ei tarvitsisi epäröidä eikä varmaan olla ihan ilmankaan. voisi nainenkin johdattaa miestä ja antaa ja saada oikein koko halun edestä. no haave vain mutta ehkä joskus ...

Mulla on kolme mun ikäistä akkaa (50 jotain) ja jossei ne saa seuraa kippolasta hakevat vaikka jonkun nuoren puistosta. Kerran lähdin mukaan ja nuori poika sai kyytiä, ilmeisesti tykkäs kun oli kokoajan ajokunnossa. Oli kyllä kiihottava katsella kun sen munaa naitiin päältä kunnolla. Kokeilin vuorollani ja sain kunnolla vaikka muut katsovatkin. Kyllä jätin käyntikorttini pojalle ja kaksistaan on ollut mahtavaa. Olen löytänyt uusia puoliia itsestäni ja "vaapaasta" seksistä Mitä jokaisen halujensa mukaan pitäs tehdä. Nyt on oma salainen intohimo mikä sopii molemmille, Kun poika on suostuvainen olen kokeillut kaiken mihin suostuu. On tullut kokeiltua pojan pyllyy dildolla kun ei enempää valittanut. Ei kannailla haaveilla jos saa mitä haluu seksuualisti tehdä mitä on halunnutkin. Pylly ja nuolemiset on normaaleja jos tykkää.
 
Viimeksi muokattu:
n58v
En ole puuma nainen mutta "nuorille" kelpaa kovasti. Kyllä saa monta orgasmia kun kolmekin tuntia naidaa. Eroyyuani tykkään nuirista 16-20v miehistä ja joskus nuoremmistakin.

kyllä olen katsellut nuoria poikia ja usein lähtee mukaan haluavat naida? On ollut puolivuotta suhde 17v pojan kanssa ja tahti kiihtyyvaan sängyssä kun opetan sitä naisen "kaiklle" haluille. Halut herää kun ajatteleekin mitä kaikkea olen komentanut pojan tekemäänkin. Onneksi kohta tulee ja saan kunnon seksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Arska_
kyllä olen katsellut nuoria tyttöjä ja usein lähtee mukaan haluavat naida? On ollut puolivuotta suhde 17v tytsyn kanssa ja tahti kiihtyyvaan sängyssä kun opetan sitä miehen "kaiklle" haluille. Halut herää kun ajatteleekin mitä kaikkea olen komentanut tytön tekemäänkin. Onneksi kohta tulee ja saan kunnon seksiä.
 

Yhteistyössä