Nuoret miehet --- viis/kuuskymppiset naiset...

  • Viestiketjun aloittaja sex + sex
  • Ensimmäinen viesti
Seidi
Ihania vanhemmat naiset. Tiirailen aina kulli kovana.
Täällä vanhempi nainen pillu märkänä ja kiimassa nuori kulli ois poikaa minua nussivat nuoret miehet minua pannaan joka reikään on ihanaa kun nuoren miehen kieli imee pillua ja klitorista ja kova kulli työntyy pilluun saan kohta orgasmin ihanaa aaaah oi voi uuuh tulee
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukija507487
Seidi
Olen päälle 20-vuotias nuori mies ja olen harrastanut seksiä vain yli nelikymmpisten naisten kanssa. Se oli himokasta ja tuskin tulisin samanlaista himoa kokemaan parikymppisen naisen kanssa. On todella kiihottavaa kun itseä 20-vuotta vanhempi nainen kiemurtelee ja voihkii nautinnosta itseään 20-vuotta nuoremman miehen alla. Olisi upeaa joskus kokea sama viisikymppisen naisen kanssa.
Minä sain eilen nuorta kullia kaveri oli 22v sillä seiso koko ajan sain joka reikään oli ihanaa saada kovaa kullia kaveri nuoli pillun ja imi klitorista kuuma kieli meni syvälle pilluun sain monet orgasmit kaveri osas hommat oli tosi kiihkeetä kaveri sano että hän on ollut ilman puoli vuotta ja sen kyllä huomas kysy saako tulla uudestaan sanoin että totta kai
 
Viimeksi muokattu:
vierailija mies.
Tästä on jo aikaa kun sain ajokortin ,se vapautti nuoren miehen kulkemaan.
Siihen aikaan oli lava tansseja.
Niihin minäkin suuntasin .
Eihän siellä tanssimaan pässyt ,himoiten katselin tyttöjä.
Kerran kuitenki mua haki pikkuisen varttuneempi leidi,joka opasti minua monella tavalla.
45v ja ihan ok näköinen pienet tissit ja hoikka tumma..ja tuoksui hyvälle.. tosin alkoi tuoksua erilaiselta ..jonka tuoksun opin myöhemmin.
Hänen käytös muuttui ,veti itseensä kiinni ja painoi päänsä korvaani ja huokaili.
Kun vein hänet miehensä tykö hän pysähty i ja otti molemmista käsistä ja katsoi minua silmiin ja kysyi haluanko pillua.
No siin koeteltiin nuorta miestä..hänen mies katsoi meitä..ja mietin juoksenko pakoon.
Heräsi todellisuuteen kun hän kysyi uudestaan haluutko pillua.
Entä miehesi? Hän tietää ja saan ottaa jos haluat..hän on hyväksynyt sinut.
Siitä lähettiin minun autolle ja lähettiin etsimään rauhallista paikkaa.
Hän avasi Houdini ja etsi sieltä haluamansa.meinas tulla heti kun hän otti sen huulien väliin ..jaa että tämmöinen.
Hän kertoi että mies ei pysty häntä tyydyttämään sairauden ja pienen koon takia,,saisin tehdä mitä haluan.
Löysimme kovan paikan ja näin eka kerta hänen vartalon..ja nuolemaan piti päästä..hän sanoi että ehkä myöhemmin,mutta en antanut periksi.
Nyt yhdistin tuoksun kun nuolin naisen jalkojen väliä.
Nostin päätäni ja hän hymyili ja kysyi mille maistui? Kuselle ,,mille olis pitänyt? Kiimalle.
Se oli eka kerta ja eka kerta kun sai laskea sisään.
Auto on erittäin huono paikka naimiseen.koko yö siin meni.
Hän kysyi haluaisiko uudestaan..kysyin että tänäänkään,,ei kun vaikka ensi viikolla? Mentäis johonkin parempaan paikkaan...menimme olimme alastomana koko ajan ja naimme kunkanit.
Kuusi vuotta.. välillä hänen mies katsoi kun naimme...koskaan en nähnyt mustasukkaisuutta..kerran hän sanoi että joka tapauksessa vaimo olis pettänyt,,että parempi kun minä hoidan.
Menin naimisiin ja kerroin vaimolle mitä tein nuorena..
Viime keväänä hän kysyi että saisiko hänkin.
Menimme Rukalle. Ja tansseihin..
Ja kas kummaa häntä tuli tanssittamaan nuori mies jolla seisoi tanssin aikana..seuraukset aika raju kimppa.
Vituttamaan se mutta ymmärrän.
Voihki se vaimo mullekin kun pääsin kipeälle isolla..
 
vierailija mies.
Tästä on jo aikaa kun sain ajokortin ,se vapautti nuoren miehen kulkemaan.
Siihen aikaan oli lava tansseja.
Niihin minäkin suuntasin .
Eihän siellä tanssimaan pässyt ,himoiten katselin tyttöjä.
Kerran kuitenki mua haki pikkuisen varttuneempi leidi,joka opasti minua monella tavalla.
45v ja ihan ok näköinen pienet tissit ja hoikka tumma..ja tuoksui hyvälle.. tosin alkoi tuoksua erilaiselta ..jonka tuoksun opin myöhemmin.
Hänen käytös muuttui ,veti itseensä kiinni ja painoi päänsä korvaani ja huokaili.
Kun vein hänet miehensä tykö hän pysähty i ja otti molemmista käsistä ja katsoi minua silmiin ja kysyi haluanko pillua.
No siin koeteltiin nuorta miestä..hänen mies katsoi meitä..ja mietin juoksenko pakoon.
Heräsi todellisuuteen kun hän kysyi uudestaan haluutko pillua.
Entä miehesi? Hän tietää ja saan ottaa jos haluat..hän on hyväksynyt sinut.
Siitä lähettiin minun autolle ja lähettiin etsimään rauhallista paikkaa.
Hän avasi Houdini ja etsi sieltä haluamansa.meinas tulla heti kun hän otti sen huulien väliin ..jaa että tämmöinen.
Hän kertoi että mies ei pysty häntä tyydyttämään sairauden ja pienen koon takia,,saisin tehdä mitä haluan.
Löysimme kovan paikan ja näin eka kerta hänen vartalon..ja nuolemaan piti päästä..hän sanoi että ehkä myöhemmin,mutta en antanut periksi.
Nyt yhdistin tuoksun kun nuolin naisen jalkojen väliä.
Nostin päätäni ja hän hymyili ja kysyi mille maistui? Kuselle ,,mille olis pitänyt? Kiimalle.
Se oli eka kerta ja eka kerta kun sai laskea sisään.
Auto on erittäin huono paikka naimiseen.koko yö siin meni.
Hän kysyi haluaisiko uudestaan..kysyin että tänäänkään,,ei kun vaikka ensi viikolla? Mentäis johonkin parempaan paikkaan...menimme olimme alastomana koko ajan ja naimme kunkanit.
Kuusi vuotta.. välillä hänen mies katsoi kun naimme...koskaan en nähnyt mustasukkaisuutta..kerran hän sanoi että joka tapauksessa vaimo olis pettänyt,,että parempi kun minä hoidan.
Menin naimisiin ja kerroin vaimolle mitä tein nuorena..
Viime keväänä hän kysyi että saisiko hänkin.
Menimme Rukalle. Ja tansseihin..
Ja kas kummaa häntä tuli tanssittamaan nuori mies jolla seisoi tanssin aikana..seuraukset aika raju kimppa.
Vituttamaan se mutta ymmärrän.
Voihki se vaimo mullekin kun pääsin kipeälle isolla..
 
Seidi
Tästä on jo aikaa kun sain ajokortin ,se vapautti nuoren miehen kulkemaan.
Siihen aikaan oli lava tansseja.
Niihin minäkin suuntasin .
Eihän siellä tanssimaan pässyt ,himoiten katselin tyttöjä.
Kerran kuitenki mua haki pikkuisen varttuneempi leidi,joka opasti minua monella tavalla.
45v ja ihan ok näköinen pienet tissit ja hoikka tumma..ja tuoksui hyvälle.. tosin alkoi tuoksua erilaiselta ..jonka tuoksun opin myöhemmin.
Hänen käytös muuttui ,veti itseensä kiinni ja painoi päänsä korvaani ja huokaili.
Kun vein hänet miehensä tykö hän pysähty i ja otti molemmista käsistä ja katsoi minua silmiin ja kysyi haluanko pillua.
No siin koeteltiin nuorta miestä..hänen mies katsoi meitä..ja mietin juoksenko pakoon.
Heräsi todellisuuteen kun hän kysyi uudestaan haluutko pillua.
Entä miehesi? Hän tietää ja saan ottaa jos haluat..hän on hyväksynyt sinut.
Siitä lähettiin minun autolle ja lähettiin etsimään rauhallista paikkaa.
Hän avasi Houdini ja etsi sieltä haluamansa.meinas tulla heti kun hän otti sen huulien väliin ..jaa että tämmöinen.
Hän kertoi että mies ei pysty häntä tyydyttämään sairauden ja pienen koon takia,,saisin tehdä mitä haluan.
Löysimme kovan paikan ja näin eka kerta hänen vartalon..ja nuolemaan piti päästä..hän sanoi että ehkä myöhemmin,mutta en antanut periksi.
Nyt yhdistin tuoksun kun nuolin naisen jalkojen väliä.
Nostin päätäni ja hän hymyili ja kysyi mille maistui? Kuselle ,,mille olis pitänyt? Kiimalle.
Se oli eka kerta ja eka kerta kun sai laskea sisään.
Auto on erittäin huono paikka naimiseen.koko yö siin meni.
Hän kysyi haluaisiko uudestaan..kysyin että tänäänkään,,ei kun vaikka ensi viikolla? Mentäis johonkin parempaan paikkaan...menimme olimme alastomana koko ajan ja naimme kunkanit.
Kuusi vuotta.. välillä hänen mies katsoi kun naimme...koskaan en nähnyt mustasukkaisuutta..kerran hän sanoi että joka tapauksessa vaimo olis pettänyt,,että parempi kun minä hoidan.
Menin naimisiin ja kerroin vaimolle mitä tein nuorena..
Viime keväänä hän kysyi että saisiko hänkin.
Menimme Rukalle. Ja tansseihin..
Ja kas kummaa häntä tuli tanssittamaan nuori mies jolla seisoi tanssin aikana..seuraukset aika raju kimppa.
Vituttamaan se mutta ymmärrän.
Voihki se vaimo mullekin kun pääsin kipeälle isolla..
Tästä on jo aikaa kun sain ajokortin ,se vapautti nuoren miehen kulkemaan.
Siihen aikaan oli lava tansseja.
Niihin minäkin suuntasin .
Eihän siellä tanssimaan pässyt ,himoiten katselin tyttöjä.
Kerran kuitenki mua haki pikkuisen varttuneempi leidi,joka opasti minua monella tavalla.
45v ja ihan ok näköinen pienet tissit ja hoikka tumma..ja tuoksui hyvälle.. tosin alkoi tuoksua erilaiselta ..jonka tuoksun opin myöhemmin.
Hänen käytös muuttui ,veti itseensä kiinni ja painoi päänsä korvaani ja huokaili.
Kun vein hänet miehensä tykö hän pysähty i ja otti molemmista käsistä ja katsoi minua silmiin ja kysyi haluanko pillua.
No siin koeteltiin nuorta miestä..hänen mies katsoi meitä..ja mietin juoksenko pakoon.
Heräsi todellisuuteen kun hän kysyi uudestaan haluutko pillua.
Entä miehesi? Hän tietää ja saan ottaa jos haluat..hän on hyväksynyt sinut.
Siitä lähettiin minun autolle ja lähettiin etsimään rauhallista paikkaa.
Hän avasi Houdini ja etsi sieltä haluamansa.meinas tulla heti kun hän otti sen huulien väliin ..jaa että tämmöinen.
Hän kertoi että mies ei pysty häntä tyydyttämään sairauden ja pienen koon takia,,saisin tehdä mitä haluan.
Löysimme kovan paikan ja näin eka kerta hänen vartalon..ja nuolemaan piti päästä..hän sanoi että ehkä myöhemmin,mutta en antanut periksi.
Nyt yhdistin tuoksun kun nuolin naisen jalkojen väliä.
Nostin päätäni ja hän hymyili ja kysyi mille maistui? Kuselle ,,mille olis pitänyt? Kiimalle.
Se oli eka kerta ja eka kerta kun sai laskea sisään.
Auto on erittäin huono paikka naimiseen.koko yö siin meni.
Hän kysyi haluaisiko uudestaan..kysyin että tänäänkään,,ei kun vaikka ensi viikolla? Mentäis johonkin parempaan paikkaan...menimme olimme alastomana koko ajan ja naimme kunkanit.
Kuusi vuotta.. välillä hänen mies katsoi kun naimme...koskaan en nähnyt mustasukkaisuutta..kerran hän sanoi että joka tapauksessa vaimo olis pettänyt,,että parempi kun minä hoidan.
Menin naimisiin ja kerroin vaimolle mitä tein nuorena..
Viime keväänä hän kysyi että saisiko hänkin.
Menimme Rukalle. Ja tansseihin..
Ja kas kummaa häntä tuli tanssittamaan nuori mies jolla seisoi tanssin aikana..seuraukset aika raju kimppa.
Vituttamaan se mutta ymmärrän.
Voihki se vaimo mullekin kun pääsin kipeälle isolla..
Kyllä se niin on että nuori kulli tekee hyvää ja kun vielä nuolevat pillua ja imevät klitorista niin kiima nousee
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
...olipa se miten vain päin. Vähemmän esillä mutta liekö todellisuudessa harvinaisempi on poika&täti-asetelma kuin tyttö&mies. Sellaista katselisin kiinnostuneena, kun nuori mies ja vanhempi nainen temmeltävät!
No minun ja äidin välillä enemmän "poika&äiti-asetelma".
Samanlaisia naisia ne sukulaisnaisetkin ovat kuin muut ja tarpeet ja halut heilläkin ja kun ketään ei satuteta niin en näe asiassa mitään väärää. Ja ennen kuin joku alkaa ulisemaan niin kyllä jo tänä aikana aikuiset ihmiset osaavat käyttää ehkäisyä. Seksin kun ei ole aina tarkoitus päättyä hedelmöitykseen.
 
Viimeksi muokattu:
exsolttupoika
Minä pääsin armeijasta ulos ja läksin kotia kohden mutta kun sitä viina hammasta kolotti. Minä kaljalle ja bussi meni enkä minä siintä välittänyt en ollut köyhä enkä
kipiä. Kapakka meni kiinni ja minä läheiselle penkille istumaan ja miettimään mitäs minä nyt teen. Rahani melkeen juotu ja bussi meni sekä seuraava vasta aamulla. Minä kuselle ja pidin roskiksen reunasta kinni ja yritin saada housujani auki. Mutta humala tilani takia yritin niitä väärästä kohtaa auki. Ja paikalle tuli pariskunta mies ja nainen yli 50w mun silmissäni. Ja nekin olivat humalassa mutta ei niin paljon kuin minä. Mies näki heti mikä bropleema mulla on ja avasi multa housuni sekä sen vaimo kaluni ulos housuistani ja pissatti mut. Kun olin kussut se ukko sanoi vaimolleen toimiikohan sillä ja se muija runkkasi mut saman tien.Toimii ja ne innostui musta ja kaluni takas housuhini sekä heidän autoonsa ja ukko ratin taakse sekä heille. Minä kerkisin jo sammumaan ennen kuin tultiin perille. Ne kantoivat mut olohuoneen lattialle selälleni ja rupesivat heti minua riisumaan. Minä luulin olevani kotonani ja mun vanhempani riisuvat minut. Eli vain myötäilin eli kääntyilin heidän riisuessa minua. ja kun olin heidän edessä alaste tuli pieni tauko mulle ja minä sammuin uudestaan. Minä heräsin kun minua runkattiin mutta en välittänyt avata silmäni ja katsoa kuka mun kavereistani nyt minua kiusaa. Ja vasta kun minua ruvettiin naimaan minä avasin silmäni. Tuntematon pariskunta mun kimpussani ja se muija naimassa minua. Se ukko oli huolto mestari se kuivasi mun kaluani monta kertaa kuten vaimoaakin ja vain naitiin se oli heille mielessä. minä olin armeijassa puutteessa eli kyllä se mulle kelpasi naida sitä muijaa, Tai paremminkin se muija nussi minua. Ja aamulla sain sitä herkkua vielä lisää heiltä. Ja kun se ukkokin sai minua runkata ne olivat minuun tyytyväisiä. Ja sain heiltä kohtuulisen korvauksen mun "vaivoistani". Se ukko lupasi heittää mut pysäkille, mutta kun sai vielä runkata minua heitti mut kotiini saman tien. Tätä olen monta kertaa muistellut nyt vanhana ukkona.
 
Seidi
Viimeksi muokattu:
nuori poika.
Olin silloin 16 kesää vanha miehen alku kun mentiin isäni kanssa talkoihin mukaan. Me jäätiin isäni kanssa tupaa laittamaan kuntoon että ne jotka olivat paikan ostaneet pääsisivät muuttamaan sisälle. Isälläni oli taipumus minua kiusata enkä minä siihen kuole minä tuumasin. Katotaan tili päivänä kuinka paljon saan sitä maalista hyvää minä vain tuumasin kun Olin isälläni renki ja se
vain kiusasi minua. Monta kertaa se oli tulossa mun housuihini sisälle. Onkos sulla se sun varsasi paikalla pitäiskö sitä välillä juottaa se sanoi mulle ja minä sen eteen. Tarkista en minä tiedä ja isäni aukaisi multa housuni ja varsani se otti esille. se jutteli sille hetken ja laittoi takas pilttuuseen kuten se sen sanoi mulle. Paikalle tuli Ville mun ikäinen poika ja sen isä lähti jonnekkin. Poika heti tänne mun isäni käski ja minä heti sen luokse. Et sinä mutta olkoon nyt tämän kerran kohan ei tule
tavaksi. Ja isäni käski kiivetä tikkaita yläs sekä pitää yhtä lautaa siellä ylhäällä. Se poika tuli mun selkäni taakse ja siveli mun haarojani sekä mulla nousi se yläs heti.
Seppo pidäs sitä helvetin lautaa paikallasi ja Ville pidäs pojastani kunnolla kiinni että ei putoa se tikkailta. Ville rupesi multa housujani aukaisemaan ja isäni vaati nostamaan lautaa yläs päin sekä pitämään paikoillaan. Sitten kuulin kun isäni rupesi sitä lautaa laittamaan paikoilleen kiinni. Ja samalla multa lähti housuni kinttuihini ja Ville rupesi minua runkkaamaan. Multa tuli lasti ja kun tuli seuraava
lasti oli isänikin paikalla katselemassa kun minua tyhjennettiin. Vai on teillä poikasilla toi mielessä ja isäni laski Villeltä housut alas. Se runkkasi minua koko ajan kun isäni sen housuja riisui. Isäni kehui sitä poikaa sinä olet hyvä poika kun tyhjennät mun poikaani. Sekä itse tyhjensi sen pojan. Illemmalla mentiin saunaan ja siellä oli vaikka minkä laista makkaraa meillä pojilla. Mut ja Ville heti penkille tarkistettavaksi kun oltiin porukan nuorimmaisia. Isäni kertoili että hän oli Aina muiden leluna eli häntä on runkattu aineskin riittävästi.
Paikalle tuli kaksi naista mitkä munkin silmissäni näyttivät huorilta. ja he tulivat heti Meitä poikasia naimaan. Ja kun meillä teki lakon oli miesten vuoro naida heitä. Paikalla oli vain yksi mies joka ei niitä nainut. Mulla on hirmu kotona ja jos en laukea 20 kertaa sille saan kunnolla selkääni. Ja meillä oli hauskaa sen juttuja kuunellessa. Kun oltiin valmiit tuutumaaan isäni vei mut sekä Villen hänen autolleen. Pojat minä luulen että ne olivat huoria joita me naitiin äsken. Eli housut alas ja isäni näytti esi merkkiä meille. Sillä oli auton perässä jotain mikä kirveli meidän munia. mutta vain hetken hyvä ne olivatkin
puhtaita se sanoi meille. Ja pyyhki jokaiselta munat puhtaaksi uudestaan.
Me mentiin tuutumaaan ja seuraava päivä oli muuten samanlainen kuin eilinen,
mutta nyt mulla oli kaksi poikaa minun munaani tarkistamassa. Eli Ville ja mun isäni. Poika ja taas Olin jotain pitämässä ylhäällä ja Ville kaivelemassa mun housujani. Ville ja minä tunsin kuinka se avasi multa housuni auki sekä veti ne alas multa. Ville alkkarit myöskin ja ota ne pois sekä vie ne mun autoni perälle.
Kohta minä Olin navastani alas päin paljaana. Ja minä hämmästyin kun myöskin Villekin oli alapää paljaana ja meillä kummallakin mela ylhäällä.
Pojat teille tulee kohta palkinto tämän paikan omistaja tahtoo teitä kumpaakin poikaa kertoili isäni meille. Jos minä olisin teidän asemassa nyt en varmasti pihtais kuka vain sais minua kopeloida tai vaikka runkata. Ja tekisin kaiken minkä isäntäni käskisi mun tehdä sanoi isäni meille pojille. minä päätin heti noudattaa mun isäni neuvoa. Paikalle tuli vanhempi mies arvasin sen heti tämän paikan omistajaksi. Hei minua haukutaan Suloksi kumpi poika tottelee nimeä Seppo. Minä heti sen eteen tunnustan olevani nimeltäni Seppo. Se otti heti minua peniksestäni kiinni ja käänsi sitä sekä katseli minua silmiin. OK sinä olet sellainen poika kuin on mulle kerrottu. Sinä tottelet sitten mukisematta poika ja väänsi minua uudestaan siittimestäni. Tottelen sanot vain mitä ja heti sen teen.Sulo poika on mun poikani ja tottunut vitsaan sekä munista sorkkimiseen. Vain naiset sille ovat hepreaa eli voisitko poikaa hiukan auttaa mihin muuhun sen siitintä vois käyttää. HELENA se huuteli ja yksi nainen tuli sekä vei mut ja mullekin aukesi naimisen salat sinä viikon loppuna kun Olin heidän naima leluna. Tästä on kulunut aikaa ja vieläkin kaipaan kun oikea pomo minua käski. Poika perse yläs ja se vahti vieressä kun minä nussin naista. Kun se tahtoi minä tein ihan mitä vain se minua käski tehdä. Ja Aina kun se meni vaikka istumaan minä lähelle sitä. Ja se sanoi vain poika minä heti sille mun siitintäni lainaksi. Se piti siintä kovasti kun Olin Aina valmiina oli mulla ylhäällä tai alhaalla mun siitin ei mitään väliä mulle.
 
vierailija
Olin 41 kun tansseissa tapasin tumman naisen jota ajattelin karvan verran alle viisikymppiseksi. Tanssi ja juttu luisti ja hän naurahti iästämme puhuessa että hän on jo 57. Yhtä matkaa lähdettiin ja meille tuli suhde joka kesti pari vuotta.Oli upea vartalo rouvalla, ei ihme että erehdyin iässä. Seurustelun loputtuakin kävin vielä useamman kerran laittamassa siemenet sisään kun oli niin hyvä pillu.
 
vierailija
Näitä viestejä lukiessa on tullut kyllä eittämättä mieleen, että nuoret miehet ovat vilpittömästi "kypsien naisten perään". Johtui se mistä tahansa
Itselläni oli pitkään suhde toistakymmentä vuotta vanhempaan naiseen ja meillä oli loistava yhteisymmärrys. Molemminpuolinen kunnioitus ja toisen huomioonottaminen on kaiken a ja o. Matkustelimme aika usein ja ne olivat joka kerta yhtä juhlaa. Kypsät naiset ovat aivan ihania ja osaavat rakkauden vivahteikkaan kielen salat.
 
Viimeksi muokattu:
StorJan
Keski-ikäisissä naisissa on imua.
TOTTA. mulla on ollut tuuria ja tai hakeutunut tilanteisiin jossa päässyt kontaktiin ja siitä edennyt harrastamaan seksiä 50-60 naisen ( naisten) kanssa, jopa uudestaan ja uudestaan ovat jopa soittaneet” talo tyhjä ja mirri märkä ja villi” olen +30 v ja kestävä vielä ja muhkeasti varustettu ja puhun sekä pussaan sekä hoidan alapään HYVIN
 
Viimeksi muokattu:
StorJan
Itselläni oli pitkään suhde toistakymmentä vuotta vanhempaan naiseen ja meillä oli loistava yhteisymmärrys. Molemminpuolinen kunnioitus ja toisen huomioonottaminen on kaiken a ja o. Matkustelimme aika usein ja ne olivat joka kerta yhtä juhlaa. Kypsät naiset ovat aivan ihania ja osaavat rakkauden vivahteikkaan kielen salat.
totta
 
Viimeksi muokattu:
mammanpoika37v
Olen aina pitänyt vanhemmista naisista. Ihan siitä lähtien, kun jotain aloin vastakkaisen sukupuolen päälle ymmärtämään.

Nykyisin deittipalstoilta löytää hyvin seksiseuraa kypsemmistä naisista, joten viikot kun reissuhommissa viettää, niin aika vilkasta on seksielämä ollut. Pääsääntöisesti partnerit ovat kohdallani olleet 55-75 vuotiaita. Viime vuosina on merkittävästi lisääntynyt 70+ naiset kohdallani ja tällä haavaa minulla on kolme vakituisempaa panokamua jotka kaikki ovat yli 70 -vuotiaita.

Oman ikäisiä, saati nuorempia seksikumppaneita minulla ei ole, eikä tule.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukija507487

Yhteistyössä