Nuoret naiset...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
 
vierailija
Minä himoitsen 40-50-vuotiaita naisia, joilla on musta karvat alapäässä. Se kostuu helposti ja limakalvot turpoaa kiimasta. Monilla nuorilla naisilla on karvat ajettu ja alapäässä on tatuointeja ja lävistyksiä. Sellainen pillu ei saa kyrpääni jäykistymään.
 
vierailija
Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Moni avioliitto on kariutunut, kun miestä on alkanut kiinnostaa nuoremmat naiset. Nuori kiinteävartaloinen nainen kiihottaa kevytkenkäistä miestä enemmän kuin 50- vuotias vaimo, jonka vartaloa on muokannut vuodet, raskaus, synnyttäminen ja imettäminen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nainen on kauneimmillaan 17-20 vuotiaana. Panen mieluummin nuorta naista kuin vanhaa.
Kyllähän sitä näin hieman varttuneempana miehenä (45v) tuollaista nuorikkoakin (20+) panisi mutta kyllä ne itsensä kanssa ns. sinut olevat, 40+ ja 50+ NAISET vaan ovat kiimaisia, estottomia, kokeilunhaluisia ja tietävät mitä seksissä haluavat ja sen myös ottavat :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä nuoret naiset ovat kaikkein haluttavampia. Olen eronnut 50-vuotias mies ja etsin seuraa itseäni huomattavasti nuoremmista naisista. Parhaita ovat 20-25-vuotiaat. Onneksi nykyään nuoret naisetkin helposti antavat vanhemmallekin miehelle.
 
vierailija
Nuoria naisia kiinnostaa menestyvät ja rikkaat vanhemmat miehet, mutta tavallisella duunarilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada nuorta 17-25 vuotiasta naista. Itse olen 45-vuotias varastomies ja olen aina saanut pakit, jos olen yrittänyt pokata nuorta naista.
 
vierailija
Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Nuorista naisista unelmoidaan ja pannaan innoissaamme mutta normaalisti oman ikäiset ovat kuitenkin vakituisimmat seksi kumppanit.
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Kiinnostus johtuu kun nuoret miehet ei välttämättä halua seksiä ja nuoret naiset haluaa pitää hauskaa vanhempien miesten kanssa jotka haluaa panna useein ja pitkään joskus myös kaverien kanssa.
Itse olen ollut joitakin kertoja 3 vanhemman miehen kimppa panona eikä jäänyt pshaa mieltä, lähden kyllä uudestaankin.
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Nuoria naisia kiinnostaa menestyvät ja rikkaat vanhemmat miehet, mutta tavallisella duunarilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada nuorta 17-25 vuotiasta naista. Itse olen 45-vuotias varastomies ja olen aina saanut pakit, jos olen yrittänyt pokata nuorta naista.
Olet pokannut vääriä naisia, olen kyllä jo 28v ja vanhin mies on ollut 67v.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen 35-vuotias sinkku nainen ja ole selvästi huomannut, että miehiä kiinnostaa nuoremmat naiset. Jään varmasti loppuelämäkseni ilman vakituista parisuhdetta. Nykyään miehet pyrkivät saamaan puolisoikseen itseään kymmeniä vuosia nuorempia naisia.
 
vierailija
Kiinnostus johtuu kun nuoret miehet ei välttämättä halua seksiä ja nuoret naiset haluaa pitää hauskaa vanhempien miesten kanssa jotka haluaa panna useein ja pitkään joskus myös kaverien kanssa.
Itse olen ollut joitakin kertoja 3 vanhemman miehen kimppa panona eikä jäänyt pshaa mieltä, lähden kyllä uudestaankin.
Olisikohan 45-vuotias vielä liian "nuori" vaiko juuri passelin ikäinen, hieman vanhempi mies? ;)
Päästäpä joskus kaltaistasi nuorempaa Naista kaverien kanssa panemaan...
 
vierailija
Olen 35-vuotias sinkku nainen ja ole selvästi huomannut, että miehiä kiinnostaa nuoremmat naiset. Jään varmasti loppuelämäkseni ilman vakituista parisuhdetta. Nykyään miehet pyrkivät saamaan puolisoikseen itseään kymmeniä vuosia nuorempia naisia.
Hmm... onkohan 45-vuotias mies mielestäsi jo "liian vanha" vai voisikohan kaltaisesi 35-vuotias ryhtyä sen ikäisen kanssa parisuhteeseen?
 
Viimeksi muokattu:
Himoitsen nuorta
Nykyään nuoret naiset antavat vanhemmillekin miehille. Minulla kalu kovettuu heti nuori nainen riisuu alushousunsa ja avaa reitensä ja spermat lentää ennenkuin saan kyrpäni sisään. Rauhoituttuani pystyn vasta kunnolla panemaan.
 
Vaimo unohtuu
Miehet haluavat vain nuoria naisia. 25-vuotiaatkin naiset ovat monien miesten mielestä liian vanhoja. Nuorilla naisilla on kiinteät rinnat ja tiukka pillu ja he osaavat vietellä varsinkin vanhempia miehiä. Oman vaimon pillu ei enää kiinnosta, jos on saanut maistaa nuorta pillua.
 

Yhteistyössä