Hae Anna.fi-sivustolta

Nuoret naiset...

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä vierailija, 27.11.2019.

1. vierailija Vierailija

Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.

2. Mika46 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    40v nainen on himoittava
    Haluaisin päästä kanssasi tosi toimeen.

3. vierailija Vierailija

Minä himoitsen 40-50-vuotiaita naisia, joilla on musta karvat alapäässä. Se kostuu helposti ja limakalvot turpoaa kiimasta. Monilla nuorilla naisilla on karvat ajettu ja alapäässä on tatuointeja ja lävistyksiä. Sellainen pillu ei saa kyrpääni jäykistymään.

4. vierailija Vierailija

Moni avioliitto on kariutunut, kun miestä on alkanut kiinnostaa nuoremmat naiset. Nuori kiinteävartaloinen nainen kiihottaa kevytkenkäistä miestä enemmän kuin 50- vuotias vaimo, jonka vartaloa on muokannut vuodet, raskaus, synnyttäminen ja imettäminen.

5. vierailija Vierailija

Nainen on kauneimmillaan 17-20 vuotiaana. Panen mieluummin nuorta naista kuin vanhaa.

6. vierailija Vierailija

Kyllähän sitä näin hieman varttuneempana miehenä (45v) tuollaista nuorikkoakin (20+) panisi mutta kyllä ne itsensä kanssa ns. sinut olevat, 40+ ja 50+ NAISET vaan ovat kiimaisia, estottomia, kokeilunhaluisia ja tietävät mitä seksissä haluavat ja sen myös ottavat :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri