Hae Anna.fi-sivustolta

Nuori mies ja vanhempi nainen

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä charlee, 06.02.2008.

1. charlee Vierailija

Onko nuori mies (ikäero n. 15 v) kiinnostunut vanhemmasta naisesta vain seksin takia? Siis vaikkei sitä ole ollut - ainakaan vielä?

2. Totta maar Vierailija

sillä sehän se nuoren miehen mielessä on aina. Vaan se naisen ikä - jos tosissaan tykätään, vuodet unohtuu. Ainakin 13,5 vuotta. Eikä ole muistunut mieleen liki kahdenkymmenen vuoden kuluessa vielä.

3. kommentoija Vierailija

Luulisi, ettei nyt ainakaan seksin takia. Onhan niitä nuorempiakin naisia nimittäin olemassa.
    Mutta rahan takia voisi olla kiinnostunut. Tai sitten jonkun muun syyn takia, onhan näitä. Enkä tarkoita nyt välttämättä mitään negatiivista juttua. Kyllä kaksi ihmistä voi olla toisistaan aidosti kiinnostuneita, vaikka lähtökohdat olisivat tyystin erilaiset.

4. Totta maar Vierailija

Ja miksei muka seksin takia? Kyllä vaan senkin! Mutta ennen kaikkea siksi, että sattuu tulemaan kohdalle se, jonka kanssa synkkaa. Meillä ei ainakaan raha vaikuttanut, sitä kun ei ollut kuukauden palkkaa enempää kummallakaan.

5. Eema Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Löytyisikö jostakin nuoria miehiä, jotka seurustelevat selkeästi vanhemman naisen kanssa? Olisi mukava lukea lisää miesten mielipiteitä aiheesta, kun ikää alkaa itsellä olemaan jo aika paljon :)

6. Eema Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    löysin tähän aiheeseen liittyvää kirjoittelua.

7. yök vanhat akat Vierailija

8. Vaikutat hänestä upealta ja sopivalta - ja erilaiselta kuin omanikäiset. Olen itseäni 10 vuotta vanhemman naisen onnellinen puoliso, muistan sen tunteen. Hänen kypsyytensä teki vaikutuksen.

9. illipsi Vierailija

..kai!? Minulla oli ihteeni 5v vanhempi mies, joka oli täys kakara, nyt on nuorempi mies, joka on aikuinen. Ehkä se ikäkysymys on ajalta, kivi ja kirves, kun mies oli selkeästi perheenpää ja elättäjäkin, niin ajateltiin, että naisen tuki ja turva on vanhemmassa miehessä, nyt kun nämä perheenpää ja elatusasiat on keikahtaneet päälaelleen, niin ei ole niin väliä senkään iän kanssa!

10. ööh Vierailija

Miten tämä Gucci liittyy asiaan?

11. vanhempi nainen Vierailija

No jos omalle kohdalle tällaista asiaa ajattelisi, niin kyllä tuntuisi siltä, että itsellä ei ole mitään annettavaa. Tekisin reilusti tilaa nuoremmille.

Miehen kannalta ajatellen vanhemmassa naisessa olisi ainakin se etu, että vanhempi ei muutu enää niin paljon kuin nuorempi. Tietää siis, mitä saa.

Eikä se vanhempi nainen varmaankaan vaihtaisi sitä nuorta miestä vanhempaan mieheen. Nuorempi nainen sen saattaisi tyhmyyksissään tehdä.

12. Yks minä vaan Vierailija

Ai että seksin takia? Ja vaihtoehtosesti rahan takia?

No entäs rakkauden takia? Jos vaan ihan oikeasti rakastuu? Ni eiks se olisi hyvä syy?

13. Kiinnostus voi perustua monee eri asiaa. Uskoisin, että ajatuksena seksin harrastaminen vanhemman ja kokeneemma kanssa on hyvinkin kiihottavaa ja mielenkiintoista.

Jos et ole varattu tai se sinulle muuten sopii, eikö kannattaisi kokeilla? Mikä on oma motiivisi? Syrjähyppy vai...?

14. mieheltä Vierailija

Nuorempi mies taitaa olla hakemassa vakiseuraa, kenet voi sitten halutessaan "hylätä". Seksi on varmasti taustalla, kun itsekin sitä aprikoit. Tee asia itsellesi yksinkertaisemmaksi, jos seksiä haluat niin ryhdy tuumasta toimee, jos et sitä jostain syystä halua tai tarvitse, lopeta asian pohtiminen. Vai koetko, että nuoremman miehen ihastuksen kohteena oleminen on "vaan niin kiehtovaa..."? Oletko kysynyt asiasta nuorelta mieheltä vai onko hän puhunut siitä?

15. Meillä Vierailija

Meillä on mies 14 vuotta nuorempi, ja avioliittoa on nyt kestänyt 20 vuotta, eikä ole mielessä erota, eli eipä meillä ainakaan mies ole hakenut vakiseuraa, jonka voi sitten halutessaan hylätä. Teillä on niin kaavamaiset ajatuskuviot, ei uskoisi, että vielä nykyaikanakin ajatellaan noin yksioikoisesti. Ihan kuin ei olisi mitenkään mahdollista, että siinä vain kaksi ihmistä etsii toisiaan.

Oikeastaan säälittävää, että ihmiset on noin fakkiutuneita. Ei ihme, etteivät löydä sitä oikeaa, kun liikutaan niin ahtaissa rajoissa.

16. Minulta Vierailija

Kerrotko tarkemmin, mitä tuo 14 vuotta on merkinnyt? Keskustelun aihepiiri on pyörinyt seksin ympärillä, mutta kerro laajemmin. Mitä se on merkinnyt esim. vanhemmalle osapuolelle? Entä nuoremmalle?

17. Meillä Vierailija

Ai mitä pitäisi kertoa? Miten niin, että mitä se 14 vuotta ikäeroa on merkinnyt?

En minä vaan tiedä. Ei se meillä ole merkinnyt yhtään mitään. Älkääkä vaan tulkokaan kukaan meille esittämään mitään omia teorioitanne, joita niin mielellään ihmiset tarjoilee silloin, kun ovat ymmällä eivätkä muuten osaa asioita itselleen selittää.

Mies EI ole hakenut itselleen äitiä. Hänen äitinsä on olemassa ja erittäin hyvä äiti ja ihminen muutenkin on ollut ja on edelleen. Sen teorian varaan ei kannata mitään rakentaa.

Enkä minä ole etsinyt itselleni hoivattavaa. Mies ei ole mikään hoidokki, vaan yksi fiksuimmista ja miehekkäimmistä miehistä, joita olen elämässäni kohdannut.

Ollaan ihan kuin kuka tahansa muukin aviopari, on lapsia ja oma koti. Voisimme aivan yhtä hyvin olla samanikäisiä, tai ikäeromme voisi olla toisinpäin. Tykätään toisistamme ja teemme paljon asioita yhdessä. Luultavasti ollaan toinen toistemme parhaat ystävätkin, mutta kuitenkin ensisijaisesti aviopari. Jotkut on pelotelleet, että kun tullaan vanhemmiksi, niin sitten mies joutuu minua hoitamaan ja plaa plaa. En pelkää mitään. Ihan sama, kumpi hoitaa toista, elämä voi mennä vaikka millä lailla. Tärkeintä on, että olemme löytäneet toisemme. Kaikilla ei ole yhtä hyvä onni, mutta heillä onkin kapeat putket, joita pitkin ryömivät. Rakkaudelle ei anneta mahdollisuuksia, kun sen rajat on määritelty etukäteen.

Onnea elämäänne!

18. Punasteleva nainen. Vierailija

Olen yli 50 vuotias nainen.Minua kosiskelee 25 vuotias mies.Olen ihan hämilläni mitä teen? Otanko hänet ensin rakastajakseni?

19. Kreetta Vierailija

Voi hyvä nainen...ota ihmeessä hänet rakastajaksi.Saat upeaa seksiä,kunhan poika ensin tutustuu kroppaasi:)

20. Mää! Vierailija

Mitä? Mitä? Sano se kuvin!

21. buahhahahhahahahah Vierailija

Edelliselle: kyllä sitä sinäkin vanhenet ja olet joku päivä vaipoissa hoivakodissa=DD

22. kfdjgkjg Vierailija

ei kaikki kolmekymppiset ole vielä isoäitejä, kuten sinun äitisi ilmeisesti on :)?

23. Kahdella 35- 40 vuotiaalla ystavattarellani on 10 vuotta nuoremmat miehet ja hyvin nayttaa menevan. Toiselle parille on jo lapsiakin siunaantunut.

24. ja sitten ero? Vierailija

Ei ikä merkitse mitään,kun rakastaa.Niin,mutta pikkasen,kun vuosia vierii niin saattaa merkitä.Ei ehkä noin pieni ikäero,kuin 10 vuotta,mutta kun ikäeroa on reilu 30 vuotta,niinkuin eräillä pareilla niin jopa alkaa tuntua siitä vanhemmasta,että eiii samperi.Kaveri huitoo täysillä ja meikä väsyy jo alkumetreillä. Noh.. voihan sitä elää sen 10 vuotta yhdessä autuaasti rakastaen ja erota sitten,kun toinen karkaa käsistä?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri