Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa miks?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa miks?
Koska välttämättä halusin tietää hänen pankkitunnuksensa, laittaisin sinne pari tonnia rahaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa miks?
Koska välttämättä halusin tietää hänen pankkitunnuksensa, laittaisin sinne pari tonnia rahaa.![]()
Damn, se unohtus tosta vastaukesta.. laitoin sulle vahingossa luottokortin numeron ja voimassoloajan...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:voi prkl , mulle kans äkkiä viestejä :attn: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:voi prkl , mulle kans äkkiä viestejä :attn: B)
Inside-juttu, sori. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:voi prkl , mulle kans äkkiä viestejä :attn: B)
Varos vähän noita sanavalintojas Jäbä... inside-juttu = sisäpiiri-juttu= heleventin moinen haloo sisäpiirin olemassa olosta ja siihen kuulumisesta..=)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:oon sen verran iso ja ruma ettei pelota yhtään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:voi prkl , mulle kans äkkiä viestejä :attn: B)
Varos vähän noita sanavalintojas Jäbä... inside-juttu = sisäpiiri-juttu= heleventin moinen haloo sisäpiirin olemassa olosta ja siihen kuulumisesta..=)
Ounoumutta jos raha hiljentäisi nekin vähät epäilijät,,? <-- poistin ite!
*Kolme pilkkua, huomaatko?*
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:voi prkl , mulle kans äkkiä viestejä :attn: B)
Ounoumutta jos raha hiljentäisi nekin vähät epäilijät,,? <-- poistin ite!
*Kolme pilkkua, huomaatko?*
:xmas:
Siis ei toi käy, mun analyysi susta menee nyt ihan keturalleen tuon ylimääräisen PILKUN vuoksi, ota se heti pois ja pysy siinä kahdessa!! |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:poista Jätkän viestistä tuo kolmas pilkku jos ei itse sitä tee, kiitti! Muuten multa menee yöunet! :saint:![]()