N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vastustan minäkin. En ajatellut koskaan asiaa ennenkuin menin töihin ammattikorkeakoulun ruokalaan ja kohtasin sen kulttuurishokin. Hyvin nopeasti selvisi minulle kuinka erillaisia olemme ja ei millään hyvällä tavalla. Päivästä toiseen, kun minulle huudetaa ja kovaan ääneen valitetaan, tehdään kärpäsestä härkää, kun on itse jäänyt kiinni valehtelusta.
Valitettavasti en voinut edes hymyillä tummaihoisille miehille, he kokivat ystävällisyyteni olevan kiinnostusta romanttisessa mielessä, joka sitten ilmeni ahdistelulla.
Juu ei kiitos, kaikki kansalaisuudet eivät sovi tänne.
Hyvä tietää että tämä menee sitten aina ja kaikissa tapauksissa näin, vähemmistön mielipiteellä ei koskaan ole merkitystä, ei vaikka niitä olisi 49% väestä.40% on vähemmän kuin 60% ja demokratiassa, kuten Suomikin on, se tarkoittaa vähemmistöä, mikä taas puolestaan tarkoittaa sitä, ettei sillä 40% mielipiteellä ole paskankaan väliä.
40% on vähemmän kuin 60% ja demokratiassa, kuten Suomikin on, se tarkoittaa vähemmistöä, mikä taas puolestaan tarkoittaa sitä, ettei sillä 40% mielipiteellä ole paskankaan väliä.
40% on vähemmän kuin 60% ja demokratiassa, kuten Suomikin on, se tarkoittaa vähemmistöä, mikä taas puolestaan tarkoittaa sitä, ettei sillä 40% mielipiteellä ole paskankaan väliä.