nuorta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi äijä parka. Meitä nuoria naisia kiinnostaa vain nuoret miehet. En kehtais sua kavereillenikaan näyttää saati sanoa olevani noin paljon vanhemman kans. Ällöttää aina tollaset kuolaavat äijät kun niitä tapaa.

Nii ja sitten se että mulla on isäsuhde ihan kunnossa enkä tartte mittään korviketta.

Vai näin. itse olen 42 ja vaimoni 21...sanoi että ikäisensä pojat ovat kaikki ylipainoisia vätyksiä, joidenka kanssa ei onnistu edes yhdyntä molempia tyydyttävällä tavalla.

Kun kadulla kulkee niin ylipainon kyllä huomaa...muusta en tiedä.

sinä pissaliisa hiljaa ja opettele käyttäytymään!! vanhemmat miehet sentään tietää naisten tyydyttämisestä jotain. nuoret pojankollit kusevat alleen pillun nähdessään.

Oleko ajatellut tulevaisuuttanne avioparina, kun vaimosi eräänä kauniina päivänä on hehkeä 42 v. ja itse olet 63 v. Taitaa silloin 42 vuotiasta taas kiinnostaa 21 vuotiaat.

Minä näen kyllä nykyään katukuvassa enemmän jänteviä komeavartaloisia nuoria miehiä kuin näitä mainitsemiasi ylipainoisia vätyksiä, joka vaiva tuntuu ennemminkin olevan näillä keski-ikäisillä miehillä.

vaivat ne siiderin pöhöttämillä yli 40 naisilla. lisäksi äärimmäisen löysät vitut ja haisevat kuselle vaikka suihkussa ramppaisisvat alituiseen. hyi helvetti

kai ne vanhat äijät jotain tietää teoriassa mut se on eri kun käytäntö, sori vaan ei vetoo löystyny nahka

ja jos mä sanon, etten kehtais noin vanhasta ukosta edes kellekään kertoo niin se on tosi, eikä kukaan mun kaverikaan

siinä 45 vuotias, nimittäin ne yleensä vie jalat alta, ei tietenkään kaikki, Enkä mä todellakaan mitään isähahmoa ole miettimässä, Vaan yleensä sen ikäistä miestä ja sen ominaisuuksia...

Niin varmaan sellaisilla naisilla, ihan niinkuin pesemättömillä, haisevilla, alkoholisoituneilla ja kyvyttömillä miehilläkin, joihin ei vois kajota edes sukelluspuku yllään.

Niin se menee, että aika tekee tehtävänsä niin naisille kuin yllätys, yllätys - miehillekin.

jos ihminen pitää huolen itestään, on se vielä varmasti hyvännäkönen yms. myös viiskymppisenä ja ylikin. Kyllä alle kolmikymppinenkin voi olla löystynyt jne.

No minä en voi kuin puhua omasta puolestani. Olen entisenä ja nykyisenä aktiivi liikkujana varmasti paremmassa kunnossa kuin nämä 20-25 nykypojat joiden spermallakaan ei kuulemma tee mitään!

Vaimoltani asiaa pitäisi kysyä.

sportti, puhut vain itsestäsi, mutta yleistät kaikki 20-25 vuotiaat nykypojat samaan nippuun. Ei se kuule noin mene. Nuoruus on valttia näissä kunto- ja sperma-asioissakin. Vaikka kuinka rimpuilisit ja urheilisit, ei sinusta 20-25 -vuotiasta tule, koska keski-ikäisillä miehillä alkaa asenteet olla ainoita jotka kunnolla enää jäykistyy.

Kuvittelin aikaisemmin, että itseäni noin 20-25-vuotta vanhemmat miehet ovat jotenkin kiinnostavia. Toteutin uteliaisuuteni ja huomasin, että mitään, ei yhtään mitään yhteistä löytynyt.
Sängyssä sedät käyttäytyivät kuin vaarivainaat. Vertasin heitä oman ikäpolveni kundeihin, niin huhhuhh!
Puheenaiheet eivät kohdanneet ollenkaan ja kavereilleni oli tuskallista esitellä pystyssä kävelevää muumiota, joka halusi aina vaan mennä kotiin nukkumaan, kun bileet olivat kuumimmillaan.
Tykkään lisäksi nuoresta vartalosta, enkä löysästä roikkuvasta nahkasta.