N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, jos vaikka 12-vuotias joutuu jonkun rikoksen uhriksi hän on keltaisen median kielenkäytössä pikkulapsi.Alkuperäinen kirjoittaja *:No niin.. alle 15-vuotias on aika laaja käsite.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tyttö on tällä hetkellä lastensuojelullisten toimenpiteiden kohteena". eli eiköhän onneksi tämäkin juttu olen nyt selvitetty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tyttö on tällä hetkellä lastensuojelullisten toimenpiteiden kohteena". eli eiköhän onneksi tämäkin juttu olen nyt selvitetty.
Aina kun alaikäinen tekee rikoksen se on lastensuojeluasia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tyttö on tällä hetkellä lastensuojelullisten toimenpiteiden kohteena". eli eiköhän onneksi tämäkin juttu olen nyt selvitetty.
Vai tarkoittaako vain että koska noin pientä ei voi pidättää on hänet sijoitettu jonnekin?
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Nyt voidaankin sitten käynnistää taas palstakeskustelu siitä, että miten rankaisisit omaa lastasi jos hän tekisi noin.
Toisaalta sitä on turha pohtia, tuo lapsi otetaan aivan varmasti huostaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tyttö on tällä hetkellä lastensuojelullisten toimenpiteiden kohteena". eli eiköhän onneksi tämäkin juttu olen nyt selvitetty.
Hyvä, seuraava kysymys oli jo että kuinka sekaisin pitää olla vaikka 7-12v lapsen että tuollaista tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lastensuojelullista toimenpidettä ei ihan heppoisin perustein tehdä, eli lapsi/nuori on kyllä vahvasti epäiltynä tästä teosta.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Nyt voidaankin sitten käynnistää taas palstakeskustelu siitä, että miten rankaisisit omaa lastasi jos hän tekisi noin.
Sillä ei oikeasti ole mitään väliä. Minkään ikäinen terve ihminen ei tee tuollaista. Kaikilla yksinulkoilevanikäisillä on jo käsitys siitä, miten vaarallinen ja vakava asia vauvan hautaaminen lumeen on ja siitä piittamattomuus osoittaa vakavaa mielenterveyden häiriötä. Tämä on täysin eri luokan juttu kuin nämä pari aiempaa lasten vauvaleikkisieppausjuttua.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Nyt voidaankin sitten käynnistää taas palstakeskustelu siitä, että miten rankaisisit omaa lastasi jos hän tekisi noin.
no älähän hoppuile..kun ei vielä ole tiedetä että MIKSI?
Alkuperäinen kirjoittaja rew:MIKSI otettaisiin huostaan? Lapsi on tehnyt kammottavan teon, todennäköisesti ymmärtämättömyyttään, mutta mitä huostaanotto tässä auttaisi? Lapsella saattaa (teostaan huolimatta) olla erittäin hyvä koti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tyttö on tällä hetkellä lastensuojelullisten toimenpiteiden kohteena". eli eiköhän onneksi tämäkin juttu olen nyt selvitetty.
Vai tarkoittaako vain että koska noin pientä ei voi pidättää on hänet sijoitettu jonnekin?
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Tämä on täysin eri luokan juttu kuin nämä pari aiempaa lasten vauvaleikkisieppausjuttua.
Siksi, että lasta ja koko perhettä voidaan parhaiten auttaa sitä kautta. Sieppaajan vanhemmat tarvitsevat myös valtavasti apua. Tämä on heille hyvin traumaattinen asia eikä mitään sympatiaa odotettavissa mistään toisin kuin uhrin vanhemmille.Alkuperäinen kirjoittaja rew:MIKSI otettaisiin huostaan? Lapsi on tehnyt kammottavan teon, todennäköisesti ymmärtämättömyyttään, mutta mitä huostaanotto tässä auttaisi? Lapsella saattaa (teostaan huolimatta) olla erittäin hyvä koti.