Nuorten naisten ahdistus suhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Tcaster
  • Ensimmäinen viesti
Tcaster
En ymmärrä, olen ollut suhteessa n 9kk ja nyt suhde loppui tyttöystäväni ahdistukseen ja siihen että hänellä on asiat aika sekaisin omassa päässään.Järjettömintä tässä on se että me molemmat tykkäämme toisistamme erittäin paljon mikä näkyy läheisyytenä ja kaikin tavoin miten tunteita nyt ihmiset ylipäätään näyttävät.Jostain syystä en en nyt kuitenkaan ole vielä ainakaan niin kauhean rikki koska tiedän hänen minusta suuresti välittävän. Kysymykseni kuuluukin että onko tämä ero lopullinen vai pitääkö hänen vaan saada aikaa selvittääkseen omat asiansa? Miten te siskot tämän omalla kohdallanne olette havainneet? Onko ahdistus suhteessa ja tauko/ero lopullinen?
 
ghosts
Luultavasti tyttö tykkäsi sinusta enemmän veljellisellä tasolla tai halikaverina. Karua, mutta totta. Luultavasti sillä on kohta jo joku hoito tsekattuna, ja jos uusi seikkailu menee pieleen, saattaa hyvinkin palata sinun luokse takaisin. Sinuna vaan pysyisin erossa näistä, joiden pitää "selvitellä asioita".
 
tauotta
Yleensäkin kaikki tauot ja muut suhteessa melkein vääjäämättä tarkoittaa eroa, ei ne asiat sen tauon tuoman etäisyyden kanssa ikinä parane, pahenee vain niin et yhteen on yhä vaikeampi palata.
 
Epäilevä Tuomas
Olet joutunut friend-zonelle. Sieltä voi olla pieni mahdollisuus päästä takaisin suhteeseen, jos naisen ihastus ei lähpene naiselle. Mutta haluaisitko olla korkeintaan toiseksi paras vaihtoehto? Silloin nainen todennäköisesti koko ajan kuitenkin etsii sitä elämänsä alfaa.

Sinuna kääntäisin katseeni aidan toiselle puolelle. Tällä kertaa ruoho on siellä taatusti vihreämpää.
 
ensihuuman jälkeen
Ei nyt kannata ainakaan alkaa itseään syyttämään, jos toista alkaa ahdistamaan. Hänellä on ongelmia itsensä kanssa ja ahdistus on juuri siitä merkki. Mitä suhteeseen tulee, niin tuskin hän on valmis sellaiseen.Tietysti, ahdistus helpottaa.
 
Sisko
Voi olla lopullinen ero, joka on se parempi vaihtoehto kuin toinen vaihtoehto eli on-off-suhde. Jälkimmäisessä pyydän, että jätätte pääsuhteen tauolla ne kolmannet osapuolet sitten rauhaan.
 
ahdastunut
Miksi mietit tyttöystävääsi mutta puhut kuitenkin otsikossa nuorten NAISTEN ahdistuksista suhteessa? Mistä päättelet, että juuri kaikki nuoret naiset ovat ahdistuneta suhteesta. Onkohan sinulla ollut aikaisempiakin kokemuksia tälläisestä.
 
roikkuminen ahistaa
mua alkaa ahistamaan seurustelussa minussa kiinni roikkuminen.

Haluan tehä omia juttujani enkä aina olla poikakaverin kanssa kaikkee aikaa.
Omilla jutuilla tarkoitan omien ystävien kanssa olemista, harrastuksii, siskon, broidin kanssa kahestaan tai kolmisteen olemista, himassa käymistä, yksikseen olemista ja kaikkee sellasta missä saa olla niinku ennen seurusteluukin ilman, että pitää koko aika miettii kundin huomioonottamista.

Jos kaikkeen on pakko ottaa kundikaveri mukaan joka kerta, olo on ihan ku minuun olis kasvanu joku ylimääränen ihminen joka vaatii olla siinä kaiken aikaa. Mä oon dumpannu tollaset kundit nopeesti. Kaikki ihmettelee että miks fudut, sehän oli niin rakastunut sinuun.
Minuu vaan se kundin yletön ihastuminen alkaa ahistaa ja lopulta se ärsyttää aivan hirveesti.
 
joo
mua alkaa ahistamaan seurustelussa minussa kiinni roikkuminen.

Haluan tehä omia juttujani enkä aina olla poikakaverin kanssa kaikkee aikaa.
Omilla jutuilla tarkoitan omien ystävien kanssa olemista, harrastuksii, siskon, broidin kanssa kahestaan tai kolmisteen olemista, himassa käymistä, yksikseen olemista ja kaikkee sellasta missä saa olla niinku ennen seurusteluukin ilman, että pitää koko aika miettii kundin huomioonottamista.

Jos kaikkeen on pakko ottaa kundikaveri mukaan joka kerta, olo on ihan ku minuun olis kasvanu joku ylimääränen ihminen joka vaatii olla siinä kaiken aikaa. Mä oon dumpannu tollaset kundit nopeesti. Kaikki ihmettelee että miks fudut, sehän oli niin rakastunut sinuun.
Minuu vaan se kundin yletön ihastuminen alkaa ahistaa ja lopulta se ärsyttää aivan hirveesti.
Tuohon on hyvä lääke olemassa; älä kulta pieni ala seurustelemaan, siinä joutuu ottamaan toisen huomioon. Hoida tarpeesi jollakin muulla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
roikkuminen ahistaa
sun kumppanilla ei siis saa olla lainkaan omaa elämää ja minuutta?
Sulle kaikki on parisuhteessa yhteistä ja kaikki aika pitää viettää seurustelukumppanin kanssa, se on sitä huomioimista?
Yöks, ei kiinnosta tosiaankaan tollanen seurustelu.

Ei mun ole pakko päästä kundifrendin ja sen kavereitten messiin mukaan joka kerta, ei ees joka toinen kerta. Kyllä mä osaan olla yksin muutaman tunnin ilman kundikaveriakin.
Ja kai ne nyt osaa keskenäänkin tehä juttujaan kun ne on ennen muakin osanneet?

Enkä mä käsitä sitä, jos mä piipahdan omassa kotona himaväkee moikkaamassa, niin miks mun pitäis kundikaveri mukaan ottaa joka ikinen kerta. Kai mä saan joskus jutella omista ja perheeni asioista ilman kundikaveriikin.

Silläkin on sama vapaus tavata sukulaisiaan ja kavereitaan ilman mua.
Minusta kaikilla perheillä on omiakin asioita joita ei ehkä haluta vieraalle heti kertoo.
Enkä mä jaksa sellasta hyvää päivää kirvesvartta keskusteluu omien vanhempien kanssa käydä. Kyllä mä haluun tietää miten ne oikeesti jaksaa ja mitä niille kuuluu. En sellasta vieraskoreeta keskusteluu.

On asioita joita mä tykkään pitää omana tietonani.
Eikä se tarkota sitä, että salailisin jotain, en vaan haluu kertoo esim. äitini/systerini/faijan asioista kundikaverilleni. Ne on niiden henkilökohtaisia juttuja ja jos ne haluu, että kundikaverini saa niistä tietää, niin ne kertoo ne kundikaverilleni itse.

Enkä kerro mun omien kavereitteni jutuista myöskään kundikaverille. En vaan tykkää siitä, että kenenkään asioita vatvotaan kyseisen ihmisen selkän takana.

Samaten työpaikan jutut. Oliko kiva työpäivä kysymykseen mulle riittää vastaus: joo oli kiva tai joo oli ihan paska. Miks oli paska, no siks... ja muutama kommentti tarvittaessa vielä, mutta en mä jää jauhamaan tuntikausiksi kenenkään työjuttuja. Jos ongelmia on, ne hoidetaan pois työpaikalla. Ei ne himassa vatvomalla parane.

Mun mielestä työt jää työpaikalle ja kotona tehään muuta.
Kun sitä tekemistä himassa kuitenki on työpäivän jälkeen ihan riittävästi. Saa samalla nollattua duunit pois päästä.

Mä olen sitä mieltä, että seurustelussa rakennetaan yhteinen elämä, eikä se sulje pois kummankaan omaa minuutta eikä muita ihmisiä. Enkä tarkota muilla ihmisillä seksisuhteita, mä oon 100% uskollinen, mutta kyllä elämään saa mahtua muitakin ihmisiä.

Eikä siinä yhteisessä elämässä oo automattisesti kaikki ihmiset, kaikki mun entiset ja nykyiset asiat levällään ja avoimina sille kumppanille, hänen kavereilleen, hänen sukulaisille sun muille.

Mun mielestä parisuhteessa olevalla ihmisellä saa olla myös pelkästään itselle kuuluvia juttuja.

Jos toinen on kiinni koko aika ja haluu tietää kaikesta kaiken, olla mukana mun joka ikisessä jutussa ja hetkessä, niin mä en pysty oikeesti ees hengittään sellasen ihmisen lähellä.
Sellanen ripustautuminen ahistaa ja tukahduttaa mut täysin.
 
vierailija
kannattaisiko harkita luonnollisempaa vaihtoehtoa - ulkoilua ja liikkumista
-tuo sonnan jouhaaminene kun ei johda mihinkään lopulliseen- Hyvitykseen.
Eestaas veivaaminen vie energiat ja kaiken tuottoisan hyvästä elämästä.
Siihen lienee pyrkimys kuitenkin - älä luovuta vaan pinnistelöi.
Valoloa näkyvissä jos sitä haluaa..
 

Yhteistyössä