Nurmijärven kk !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄITYLIINI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ÄITYLIINI

Jäsen
21.08.2004
126
0
16
Olen 35v. kahden lapsen äiti. Nuorin on vasta kaksi kuukautta ja vähitellen alkaa tuntua että pitäisi uskaltautua täältä kotoa ihmisten ilmoille.
Joten löytyiskö vaunuttelu- tai kahviseuraa muista äideistä?

Heips! Mulla ei ole vielä lapsia....mutta tammikuussa olisi ensimmäinen tulossa...joten silloin minusta saa varmaan vaunu seuraa :) Oletko täältä kotoisin vai muuttanut tänne jostain?
Olen saman huomannut, että täällä on aika hiljaista jos huhuilee paikkakuntalaisia...en vaan tiedä miksi?

Hei cukkis!
Olen muualta muuttanut, siksi kaikki uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita. Varsinkin nyt äippälomalla kaipaa myös aikuista seuraa.
Oletko sinä täältä kotoisin?

Onnea odotukseen! :)

Juups olen minä täältä kotoisin, mutta eihän niitä ystäviä koskaan ole liikaa :)
Mutta en oikeasti tiedä mikä tätä paikkaa vaivaa kun voin just epäillä sun komenttisi, että kaikilla on varmaan rittävästi ystäviä ja tuttuja kun kaikki on hiljaa ja ei ota yhteyttä. Uskoisin että täälläkin sivuilal pyörii varmasti paikkakuntalaisia.
Minkäs ikänen se sinun toinen lapsesi on? Muistinko oikein että sulla oli kaksi lasta. Nyt vaan lähet ulos puistoihin ja tiedätkö tuon maaniitun leikkipuiston joka avoin puisto kaikille, siellä taitaa käydä aika paljon äitejä :)

Maaniittuun olen aikonut mennä käymään vauvan kanssa. Meillä menee nämä aikataulut vaan siten etten ole vielä kerinnyt. Isompi tyttö on jo koululainen ja haluan olla kotona kun hän tulee koulusta ja sitten taas olen niin aamu-uninen etten ole mihinkään selvinnyt aamupäivästä :ashamed: Nyt on kyllä pakko ryhdistäytyä ja lähteä liikenteeseen :)

Luulen kans että kyllä täällä pyörii nurtsilaisia, eivät vaan jostain syystä vastaile...Ei kai ystäviä ole koskaan liikaa??

joo nurtsilta ollaan tarkemmin röykästä, 39 v äiti lapset poika 9 v ja tyttö 5 v joka on erityislapsi, joten ehkä enemmän saman ikästä porukkaa kaipailisi ja toi tytön sairaus karsii /rajoittaa jonkun verran uusia kamuja

Yhteistyössä