nutrilett ei pidä nälkää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"malla"

Vieras
tuli eilen ostettua nutrilett suklaapirtelöä ja nyt ois tarkoitus korvata sillä yksi ateria päivässä. aamupalan söin normaalisti(pari leipää,juustoa,lauantaisiivua+kahvia) lounaaksi sitten join pirtelön ja siitä on nyt tunti kulunut ja vatsa huutaa ruokaa!! te jotka käytätte nutrilettia niin meneekö teillä tosiaan nälkä tuolla pirtelöllä?? nyt pitäis sitten jaksaa pari tuntia,että saan syödä normaalin ruoan ,jota odotan kovasti:) sillä pärjäänkin sitten iltaan asti enkä tarvi mitään iltapalaa. kertokaas viisaammat,että pitäiskö mun syödä jotain enemmän tai mitä teen väärin.kiitos:)

ei se pidä nälkää. nutrilett kuuri aiheuttaa paastoreaktion ja sen myötä nälän tunne helpottaa kun on muutaman päivän niitä syönyt, mutta silloin ei saa syödä muuta! tuo yhden aterian korvaaminen on itsepetosta, syöt ne säästetyt kalorit takuuvarmasti illan aikana takasin.

hmmm. paljonko sulla on ylimääräistä? paljonko sulla tulee normaalisti kaloreita päivässä? mihin aikaan söit aamupalan? koska jos sä oot syöny pirtelön 14 aikaan niin normaalisti puolen päivän aikaan olis pitäny jo jotain kiskasta huiviin. kahdelta olis jo välipalan aika jos n.8-9 aamupala, 12 lounas, 14-15 välipala, 17-18 päivällinen ja sit iltapala.

mä oon nutrannu nyt 2vkoa ja muutaman kerran mulla on ollu NÄLKÄ, mut se on menny kyl ohi noilla nutrileteillä. aamupala pirtelö, päivällä kermainen kasviskeitto, iltapäivällä pirtelö, illemmalla 17-18 viel kasviskeitto (tai kana) ja iltapalaks pirtelö. ja edelleen oon hengissä, ilman näläntunnetta. toki juon vettä lisäksi ja kahvia maidolla, välillä sokerittomia energiajuomia.

hmmm. paljonko sulla on ylimääräistä? paljonko sulla tulee normaalisti kaloreita päivässä? mihin aikaan söit aamupalan? koska jos sä oot syöny pirtelön 14 aikaan niin normaalisti puolen päivän aikaan olis pitäny jo jotain kiskasta huiviin. kahdelta olis jo välipalan aika jos n.8-9 aamupala, 12 lounas, 14-15 välipala, 17-18 päivällinen ja sit iltapala.

mä oon nutrannu nyt 2vkoa ja muutaman kerran mulla on ollu NÄLKÄ, mut se on menny kyl ohi noilla nutrileteillä. aamupala pirtelö, päivällä kermainen kasviskeitto, iltapäivällä pirtelö, illemmalla 17-18 viel kasviskeitto (tai kana) ja iltapalaks pirtelö. ja edelleen oon hengissä, ilman näläntunnetta. toki juon vettä lisäksi ja kahvia maidolla, välillä sokerittomia energiajuomia.

niin eli korvaat kaikki ateriat nutrilett tuotteilla? itse kun ajattelin vain korvata lounaan niin mietinkin sitä,että otanko vielä toisen pirtelön ennen oikeaa ruokaa??nythän syön vain normaalin aamupalan,nutrilett pirtelön ja oikean ruoan.

niin ja vielä siitä,että ylimääräistä on6kg..tiputin11kg 1300kcal:lla ja sen jälkeen olen taas syönyt vähän enemmän mutta paino on pysynyt aikalailla samoissa.nyt pitäis jotenkin saada taas tuota painoa alspäin utta se tuntuu niin vaikealta..

[QUOTE="malla";23887548]niin eli korvaat kaikki ateriat nutrilett tuotteilla? itse kun ajattelin vain korvata lounaan niin mietinkin sitä,että otanko vielä toisen pirtelön ennen oikeaa ruokaa??nythän syön vain normaalin aamupalan,nutrilett pirtelön ja oikean ruoan.[/QUOTE]

joo korvaan. kaikki. riippuu mihin aikaan sä oot syömässä ruokaa? kannattaa vaan sit laskee paljonko sulle tulee kaloreita noin suurinpiirtein. mut toi 3x päivässä ei kyl hyvältä kuulosta.