Nuutajärvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mökki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No juu, ainakin saa viettää rauhllista mökkielämää. :) Onhan siellä asutusta ihan siinä "keskustassa", mutta ei kyllä muuta, aika kuollut kylä. Mökkejä on siellä jonkun verran. Urjalan keskustaan siitä joku ehkä 10km, sieltä löytyy sit s-market, urjalan makeistukku, huoltoasemat ja parit kaupat ja kioskit. Ja siinä Nuutajärven lähellä on sit hyvä grillikioski, Kalaniemen grilli, et jos grilliruuan himo iskee niin kannattaa poiketa! :P

Mun äidin suvulla on mökki Menosissa eli järven toisella puolen on Nuutajärvi noin suunnilleen. Olen viettänyt paljon kesiä siellä ja pidän kovasti seudusta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Seutu onkin mukavaa, ja juuri mökkeilyyn sopivaa, jos haluaa olla rauhassa. Mutta palveluja tai muuta "ohjelmaa siellä ei liiemmin tosiaan ole. :)

No ei tosiaan ole. Vieläköhän siellä on ne jotkut "Urjala-päivät" en muista edes oikeaa nimeä, mutta jossain kesäjuhlassa lapsena käytiin mummun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Seutu onkin mukavaa, ja juuri mökkeilyyn sopivaa, jos haluaa olla rauhassa. Mutta palveluja tai muuta "ohjelmaa siellä ei liiemmin tosiaan ole. :)

No ei tosiaan ole. Vieläköhän siellä on ne jotkut "Urjala-päivät" en muista edes oikeaa nimeä, mutta jossain kesäjuhlassa lapsena käytiin mummun kanssa.

Nuutajärvipäivä ainakin on, mut se oli jo toukokuussa. Ja on kyl joku "urjalapäiväkin", olikohan joku Pentinkulman tapahtuma tms. Ja tori on Urjalan keskustassa vissiin arkipäivisin näin kesällä.

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mun äidin suvulla on mökki Menosissa eli järven toisella puolen on Nuutajärvi noin suunnilleen. Olen viettänyt paljon kesiä siellä ja pidän kovasti seudusta.

Minä olen asunut 12vuotta Urjalassa Menosissa.

Yhteistyössä