NuvaRingin käytön lopetus+valkovuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäusko

Vieras
muuttuuko valkovuoto jotenkin kun lopettaa rinkulan käytön?

Itse käytin joitakin kuukausia rengasta, minulla oli ko. aikana hyvin runsasta valkovuotoa,jonka vuoksi päätin renkaan käytön lopettaakkin. Noh, menkat meni jo, ja niiden jälkeen tullut valkovuoto oli venyvää ja runsasta, ja paakkujakin oli jonkin verran. Tätä kesti viikon. Ja tämän jälkeen (eilen) alkoi runsas maitoimainen vuoto, joka hieman kellertävää. Mietin että onkohan tämä normaalia vai miten muilla?

mulla ongelmana oli kuivuus ton renkaan kanssa... ei kärsiny enää seksiäkään harrastaa kun paikat hajos pienimmästäkin... joskin olin ehtinyt käyttää jo pari vuotta ennen lopettamista... mulla tuli heti lopettamisen jälkeen sellasii oikein valkovuoto klöntsiä ja isoja sellasia... olin ihan et whaaaat? mut niitä tuli jokunen muutaman ekan kierron aikana... muuten on jääny pysyvämmäks ihanaakin ihanampi tiputtelu vuoto joka tulee oviksen aikaan ja sit viikko ennen menkkoja alkua... tosi hauskaa..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mulla ongelmana oli kuivuus ton renkaan kanssa... ei kärsiny enää seksiäkään harrastaa kun paikat hajos pienimmästäkin... joskin olin ehtinyt käyttää jo pari vuotta ennen lopettamista... mulla tuli heti lopettamisen jälkeen sellasii oikein valkovuoto klöntsiä ja isoja sellasia... olin ihan et whaaaat? mut niitä tuli jokunen muutaman ekan kierron aikana... muuten on jääny pysyvämmäks ihanaakin ihanampi tiputtelu vuoto joka tulee oviksen aikaan ja sit viikko ennen menkkoja alkua... tosi hauskaa..

"kiva" kuulla et sullaki samantyylisiä oireita heti lopettamisen jälkeen, eli noi paksut klöntit. toivottavasti mul ei mitää vakavampaa siis... Nyt vaa mietityttää,et voiks tää vuoto vaihella näin paljon viikon mukaan? Kävin viime viikolla labrassa otattaamassa hiiva,emätintulehus ym testit ja kaikki oli muka puhtaat. Alkaa olla aika epäuskonen olo:(

Yhteistyössä