Ny on sit sitä lunta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ihan niinku omiks tarpeiks ja sillee.. :D Yön aikana oli jo tullu varmaa se 10 senttii eikä oo vieläkää loppunu, koko päivän satanu.

Saa taas aamulla varata duunimatkaan aikaa ku vissii auraukset tuol teillä vähän huonolla tolalla.

Vantaalla siis asustellaan. Viimeks ku tuli huolella lunta ni toi Vihdintie keskustan suuntaan oli ihan totaalisen jumissa! Onneks mun ei tarvii liikkua siihen suuntaan.. :D

Samoilla seuduilla asustellaan, ja pitääkin lähteä ajoissa töihin huomenna kun siellä on kuitenkin taas peräänajoja niin paljon, että tiet on tukossa. Ja kola viuhuu....

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Etel%C3%A4ss%C3%A4%20lunta%20pian%20puoli%20metri%C3%A4!/art-1288354197951.html
Helsingissä on eniten lunta Suomessa. Eli juu, täällä menee kohta puoli metriä rikki, ja Pohjanmaalla kärvistellään vain kymmensenttisen lumenpaksuuden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei täällä pohjoisessa;22607950:
Siellähän se onkin harvinaista ja kun sitä tilee niin kolareita tulee heti kunnolla ja koko kaupunki pysähtyy.

Mä oon sieltä pohojosesta kotosin.. ;)

Tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla on eniten lunta. Taitaa Inarissa olla viel pari senttii enemmän mut huomenna todennäköisesti mennään siitäki ohi ku tulee uusia sateita.

Ja kyllä niitä kolareita siel pohjosessaki tulee jos sinne paiskataan tän verran lunta teille eikä aurailla ;)

[QUOTE="Kenguru";22607963]Samoilla seuduilla asustellaan, ja pitääkin lähteä ajoissa töihin huomenna kun siellä on kuitenkin taas peräänajoja niin paljon, että tiet on tukossa. Ja kola viuhuu....[/QUOTE]

Mä kuljen bussilla duuniin, saa nähä miten ne liikkuu, vissii liukastaki vielä.

Yhteistyössä