Hae Anna.fi-sivustolta

Nykyinen naisen kauneusmalliko?

Viestiketju osiossa 'Kahvitunnilla' , käynnistäjänä huh huh, 08.02.2019.

1. huh huh Vierailija

Kun katsoo noita itseensä silikonia ym. moskaa laittaneita neitosia ja niitä kuvia missä he puhuvat olevansa kuin Kim Kardasian tai joku muu hömelö naikkonen niin kummastelen, että tuollaisiako nykyajan naiset ihannoi? Melkoisia hirviöitä ylisuurine huulineen ja pulleine peppuineen. Tisutkin ovat, kuin tynnyrit suuria. Onko tuo muka kaunista?

2. vierailija Vierailija

Odotahan miltä he näyttävät yli 60- vuotiaina. Jaa mahtavatko edes elää enää silloin. Muoti on kummallinen ilmiö ollut kautta aikojen. Milloin poistetaan kylkiluita alpiaisvyötärön vuoksi, nielaistaan lapamato hoikkuuden ylläpitämiseksi, juodaan siideriä että lantiofarkkujen ylle saadaan makkara, kiristetään rinnat etteivät näy ja pukeudutaan niin että taatusti huomataan jne. Persoonallisuus hukutetaan massatuotantoon, jota kaikki itseänsä "arvostavat" määkyvät samaan hengenvetoon. Siispä katselemme Iineksen näköisiä, ilmapallorintaisia kloonattuja, ilmeettömiä ja persoonattomia henkilöitä (ei saa sanoa naisia).

3. että joo Vierailija

Eilen illalla olin asemalla odottamassa junaa, ja just moinen kuvailemasi nainen seisoi asemalla myös.
    Mua kävi todella naista sääliksi, koska nainen näytti oikeesti sivulta ihan ankalta silikoni peppuineen ankan väriset pitkät hiuspidennykset, ei ihan oikeesti mua todella nolotti naisen puolesta , koska muija oli niin faken näköinen.
    Naisella liian turvonnut ankka huulet ,ja ne tekoripset niin pitkät että niillä voisi lakaista lattiaa.. kaikki oli niin fake että oikeesti säälisin häntä , että jotkut nuoret voi olla noin hömelö itse luulee, että moinen on kaunista, ja ovat Kim Kardasian her self?! onko moisilla naisilla edes oma luonne vielä hallinnassa? tai onko sekin ihan Kardasianin kopy paste? joistakin voisi piirtää hassun karikatyyrin , sellainen sketsihahmo myös ;-D

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri