Nymfomaani

  • Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti
glk
mitä mieltä olette? meinaan alkaa seurustelemaan nymfomaanin kanssa koska itse olen hieman samalainen , mutta onko siis nymfomaanilla tunteita? esim jos sanoo rakastavas mua ni oonko sille siis pelkästään tyydyke puutokseensa ?
 
OlenO
Lasken olleeni nymfomaani joskus nuorempana.

Nymfomaanilla ei välttämättä ole paljon miehiä, mutta seurustelusuhteet perustuvat seksille, eikä tunteita ole mukana kuin pintapuolisesti. Nymfomaniaan kuuluu oleellisena osana ikuinen tyydyttymättömyys, jota yritetään paikata milloin enemmällä, paremmalla tai erikoisemmalla seksillä tai tarpeen vaatiessa uudella miehellä. Tyydyttymättömyydellä en tarkoita sitten orgasmien puutetta. Enemmän tämä tunne tulee tunne-elämän yleisestä kylmyydestä.

Eiköhän tästä kirjoituksesta moni seksiin addiktoitunut mieskin itsensä löydä.

Olen19v mies ja tekkee kokoajan mieli. Olen lähtenyt vanhepien naisten matkaan.Olin kerran 70v mamman kanssa kunei ollut muitakaaan, oli ihan pirtssa mamma ja olen käynyt joskus päivisinkin "kahvilla". Ei sitä löydä naista millä olis samallaisia haluja.
 
Viimeksi muokattu:
Olen kokenut
Hei miehet!

Onko teillä kokemuksia rakastelusta nymfomaanin kanssa. Miten nymfomaani eroaa seksiin avoimesta suhtautuvasta ja kokeilunhaluisesta naisesta vai eroaako mitenkään?

Olin mamman kanssa joka halus kokoajan, sitten kun ei jaksanut montaa tuntia naida rupes hieromaan, rupes niitä sauvoja työntämään itseensä ja minuun pyllyyn samaan aikaan. Se oli kyllä kyltymäton vanhesi mamma.
 
Viimeksi muokattu:
Olen kokenut
Niin,itsekin olen halukas nainen ja kokemusta on useammasta pitemmästä parisuhteesta. Parin kiimaisen vuoden jälkeen aktiivisimmatkin miehet jotenkin kyllästyvät saman naisen panemiseen, eikä tilannetta mikään enää muuta. Se vaan on pakko hyväksyä, ettei sitä alkuhuumaa ja usweamman kerran päivässä panemista saa jos taustalla on pidempi aika yhdessä.N ykyisin uskon, että miehet vaan kaipaavat useampia seksikumppaneita ja ettei yksi kiimainenkaan nainen kiinnosta pidemmän päälle edes päivittäin.

Olen nuori mies ja eksyin kapakasta vanhan naisen sänkyyn. Se halus kokoajan varmaan parikymmentä kertaa yössä ja heti aamullakin. Valitti että minulla on iso ja paksu mutta halus sen väkisin sisään. Se halus takapuoleen kun sillä oli niin kipee toinen reikä, sitä sitten piti kunnolla naida pyllyynkin vaikka se sattuukin, halus vaan kunnolla lisää. Onko tollaisia rouvia ennemmänkin kun haluavat kokoajan??
 
Viimeksi muokattu:
puoli vuotta
Hei miehet!

Onko teillä kokemuksia rakastelusta nymfomaanin kanssa. Miten nymfomaani eroaa seksiin avoimesta suhtautuvasta ja kokeilunhaluisesta naisesta vai eroaako mitenkään?
Luulin nuorena että tytöt jotka halusivat ovat nymfoja´, mutta vanhemmat ovat ihan kyltymättömiä. Sitä piti kokoajan vaan kun mulla seiso. Kesken päivää keittiössä puoli tuntia ja sit jatko ruuan laittamista. Se tunnusti että on nyfomaani ja halus nuorta poikaa. Se halus kesken tv katseluakin saada kunnolla. Tykkäs musta kun jaksoin montakymmentä kertaa päivässä ja on iso, välillä huusi lisää että varmaan naapuritkin kuulivat. Ei siinä nuorempia tehnyt mieli enään naida kun sai kokoajan kun halusi kunnon mammaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
kurre
Mikä on , kun mun pitää aina saada, se on ihanaa, mut pääsen ite harvoin loppuun.
Joka kapakkareissun jälkeen raahaan jonkun rentun himppeen , teemme temppuja, kunnes kaveri ei enää jaksa.
Kaverin "sammuttua" annan mun kurrellekkin, joka on mustasukkaisena seurannut touhuja.
Kurre on aina paras pano. Iso köriläs kyrpä jynssää.
Onko normaalia ? Vai mikä mulla on
 
ei enää
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästyyhän sitä jos;9874789:
monta kertaa päivässä tai viikossa paneskelee. Pitää välillä olla pikku taukoja, niin toinen osapuoli alkaa taas kiinnostaa. Mitä pitempi tauko, sen halukkaampi on puoliso kun pukille pääsee. Näin pidetään mielenkiintoa yllä.
Joo törmäsin nymfomaanin joka oli sama kuin huora jakoi kaikille kakslahkeisille kun ei voinu tullla raskaaks,tajunta sumentunu alkoholismin yakia ja sen vuoksi puukotti senaikuisen miehensä TÄYSIN sekopää joka ei ikinä tiedä mitä haluu paitsi alkoholia ja sen jälkeen munaa,muutoinkin hyväksikäyttäjiä tunteita heillä EI ole ei ees vitussa teeskentelevät kaiken!
 
Tit tat
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää;10623560:
Joo törmäsin nymfomaanin joka oli sama kuin huora jakoi kaikille kakslahkeisille kun ei voinu tullla raskaaks,tajunta sumentunu alkoholismin yakia ja sen vuoksi puukotti senaikuisen miehensä TÄYSIN sekopää joka ei ikinä tiedä mitä haluu paitsi alkoholia ja sen jälkeen munaa,muutoinkin hyväksikäyttäjiä tunteita heillä EI ole ei ees vitussa teeskentelevät kaiken!

Heh. Sulla on ollukin sanakirjan mukainen nymfo. Ei saa koskaan seksuaalista tyydytystä. Siksi se kiihko jatkuu.
Ottaa sen uuden kaksilahkeisen.

Aito nainen joka saa isot ja pienet O:t nauttii ei taatusti ole nymfo. Seksullisesti aktiivinen . Joku sanoikin että se on kuin suoritus. Sen voi tehdä joko huonosti tai helvetin hyvin.

Sekin on totta ainakin itsellä että tuo hetkeksi onnistumisen tunteen. ;)
 
It's important to remember that individuals, including nymphomaniacs, have feelings just like anyone else. If you're considering a relationship, open communication is key. Express your feelings honestly and ensure your partner does the same. If you're seeking advice on navigating complex relationship dynamics, you might want to explore case study writing help to better understand and approach your situation with empathy and insight.
 

Yhteistyössä