Nynne on bylsiny! (BB)

[QUOTE="...";27106427]Mä en ole seurannut, kuin pakolliset lehtien lööpeistä, mutta eikö tuo nyt oo sama tyyppi, joka isäksinoli kohta tulossa?![/QUOTE]

Joo mutta lehessä luki että kasvattavat yhdessä sen lapsen mutta eivät ole yhdessä muuten. Eli naida saa ketä haluaa.

Öööö... Niin...? Samaa on varmaan tehneet miljoona muuta suomalaista viime yönä! Mä en VOi käsittää koko BB:ta, mikä siinä on niin erikoista, että sitä pitää vahdatakin 24/7 ja hirveä polemiikki joka puolella talon tapahtumista. Evvk. En vahtaa naapureittenikaan ikkunan alla heidän tekemisiään, niin ei jaksa kiinnostaa tuntemattomienkaan ryyppäämiset tai panotouhut. Sitä tapahtuu irl:kin joka päivä ympäri suomen, eikä niistä revitä otsikoita, joten ei se kyllä mielestäni mikään ohjelmasarjankaan arvoinen juttu ole. Joo tiedän, että he sinne itse ovat hakeutuneet väen väkisin kytättäväksi ja nolattaviksi, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27106672:
Tapausta ei näemmä ole uutisoitu Hesarin tuoreissa. :xmas: Joskus menneinä vuosina siellä oli kilpailija Sorella, jonka seksinharrastamista talossa puitiin Hesarissakin..

Eikö siihen silloin liittynyt joku rikos? Ei voi muistaa. Joka tapauksessa Sorellan seksihomma ei ollut mitenkään tavisjuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27106794:
Eikö siihen silloin liittynyt joku rikos? Ei voi muistaa. Joka tapauksessa Sorellan seksihomma ei ollut mitenkään tavisjuttu.

Liittyi siihen. En silti ole ihan vakuuttunut, että sekään tapaus olisi kuulunut päämediaan. Mies hiplasi kädellä nukkuvaa naista ja isoveli käski lopettamaan. Mies lopetti. Ei oikeastaan minkäänlaista pihviä hampurilaisen välissä siinäkään tapauksessa..

Yhteistyössä