Nynny mies, vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja %%%
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
%

%%%

Vieras
Ei olla harrastettu seksiä moneen kuukauteen, olisko ollut helmikuussa viimeks. Lopetin sillo ne aloitteen teot kun totesin, että ihan turhaa, mies vaan säikkyy jos hypin sen syliin. Annoin mahdollisuuden että tekee aloitteita enemmän, kun niitä on ehkä kourallinen hänen puoleltaan tullut n. 8 vuoden aikana.

Vituttaa rankasti. Masentaa. Tunnen syyllisyyttä voimakkaasta seksuaalivietistäni, mut tuo miehen säikky olemus, se ettei ota mun seksuaalisuutta tosissaan, saa mut tuntee häpeää ja syyllisyyttä. Ihan sika rasittavaa.

Panettaa ihan hulluna eikä kukaan pane mua.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:
hanki kaalimato äläkä valita!

valitan!
ostin kaalimadon, hajos kuukauden sisällä ostopäivästä, vaikka olin suristanut ehkä kerran. kävin vaihtamassa. hajos taas ihan samalla tavoin. ei vittu toimi.

vituttaa kun ei toimi mulkut eikä kaalimadot. ikkunasta ulos tollaset.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jos sillä ei seiso kunnolla, eikä kehtaa kertoa?

en tiedä.
ei muista millo on viimeks runkannut, kun kysyin. ei oo mikään peto sängyssä ollut koskaan.

en jaksa alkaa syyllistämään, valittamaan, seisoo entistä vähemmän. hankin oman elämän ja ootan millon se innostuu.

Joo en kattois. Ehkä kuukauden jaksais. Mulla viriili mies, väh. 2x per päivä seksiä, tänään 4x. Ainahan ei itse jaksais, mutta kun alkuun pääsee niin ai että :P

Alkuperäinen kirjoittaja %%%:
Ei olla harrastettu seksiä moneen kuukauteen, olisko ollut helmikuussa viimeks. Lopetin sillo ne aloitteen teot kun totesin, että ihan turhaa, mies vaan säikkyy jos hypin sen syliin. Annoin mahdollisuuden että tekee aloitteita enemmän, kun niitä on ehkä kourallinen hänen puoleltaan tullut n. 8 vuoden aikana.

Vituttaa rankasti. Masentaa. Tunnen syyllisyyttä voimakkaasta seksuaalivietistäni, mut tuo miehen säikky olemus, se ettei ota mun seksuaalisuutta tosissaan, saa mut tuntee häpeää ja syyllisyyttä. Ihan sika rasittavaa.

Panettaa ihan hulluna eikä kukaan pane mua.

Vaihda miestä. Niin mä tein samassa tilanteessa. Nyt on kiva olo kun on vertaiseni pedissä.

Mitenkähän itselle ei ole osunut tuollainen halukas nainen kohdalle, panettaa kokoajan mutta seksiä naiselta saa ehkä kerran viikossa, joskus menee parikin viikkoa ilman. Rakastan kyllä naistani yli kaiken mutta silti välillä rassaa tuo mielessä...

jaa-a, kyllä mä haluaisin seksiä vaikka kuinka, mut saan vaan noin 1 kerran kuukaudessa, 2 jos oikeen onnistaa. Oon jo täysin kyllästyny tekemään aloitteen,kun ei siitä tunnu olevan mitään hyötyä. Hassuinta asiassa on,että mieheni pelkää minun lähtevän toisen miehen matkaan :o mutta silti ei voi seksiä harrastaa useammin, osaksi sen takia,että hänen harrastuksensa vie päivässä 3 tuntia,silloin ei saa keskeyttää eikä häiritä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo en kattois. Ehkä kuukauden jaksais. Mulla viriili mies, väh. 2x per päivä seksiä, tänään 4x. Ainahan ei itse jaksais, mutta kun alkuun pääsee niin ai että :P

Tosi nopeita sessioita teillä, jos neljä kertaa ootte ehtiny touhuta kolmessa vartissa ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
jaa-a, kyllä mä haluaisin seksiä vaikka kuinka, mut saan vaan noin 1 kerran kuukaudessa, 2 jos oikeen onnistaa. Oon jo täysin kyllästyny tekemään aloitteen,kun ei siitä tunnu olevan mitään hyötyä. Hassuinta asiassa on,että mieheni pelkää minun lähtevän toisen miehen matkaan :o mutta silti ei voi seksiä harrastaa useammin, osaksi sen takia,että hänen harrastuksensa vie päivässä 3 tuntia,silloin ei saa keskeyttää eikä häiritä.

Saanko kysyä, mitä miehes sitten harrastaa?

Yhteistyössä