V
vierailija
Vieras
Sain ajan vasta elokuulle mutta selvasti on yksi melkein etuhampaista alkanut tummua.. Pelottaa ettei hodeta ajoissa. Ja olen siis hoitanuthampaitani. Viimeksi joka kk. käynyt vuoden aikana. Nyt aika pitkittyi.
Sanoivat että siirtyvät etuhampaisiin. jos repivätkin pois niin jään siis sen aukon kanssa vaan elämään niinkö??
Kamala aatella. Mielummin pidän sitten vaikka mustuneen hampaan niin kauan kun hampaalta näyttää.
Miten rnta implantti on korvattavissa utta ei hammas?
Onko syöpä vähemmän itse aiheutettu kuin hampaiden menetys?
Onko se vähemmän jotenkin haittaa heuttava ettei ole hampaita?
Minä en kyllä liku enää mihinkään jos hampaani menetän ja aina olen yrittänyt ne hoitaa. Ei ole siitä kyse. Vieläkin on maksussa hamaslääkäri maksuja mutta kaiki on vaan revitty pois..
Sis kysyn vaan- Oliko tämä nyt tässä jossei osta tonnilla hammasta? Johon minulla ei ole varaa.
Sanoivat että siirtyvät etuhampaisiin. jos repivätkin pois niin jään siis sen aukon kanssa vaan elämään niinkö??
Kamala aatella. Mielummin pidän sitten vaikka mustuneen hampaan niin kauan kun hampaalta näyttää.
Miten rnta implantti on korvattavissa utta ei hammas?
Onko syöpä vähemmän itse aiheutettu kuin hampaiden menetys?
Onko se vähemmän jotenkin haittaa heuttava ettei ole hampaita?
Minä en kyllä liku enää mihinkään jos hampaani menetän ja aina olen yrittänyt ne hoitaa. Ei ole siitä kyse. Vieläkin on maksussa hamaslääkäri maksuja mutta kaiki on vaan revitty pois..
Sis kysyn vaan- Oliko tämä nyt tässä jossei osta tonnilla hammasta? Johon minulla ei ole varaa.