NYT ÄKKIÄ KAIKKI NEUVOT TARPEEN! (finnistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mi

Vieras
Sori jos kuvotan teitä heti aamutuimaan, mutta nyt tarviin apuja! Mulla on jo kolmatta päivää karsee paise leuassa(noin sentti huulen alapuolella). Siis sinne on pakkautunut kunnolla, varmaan verta lähinnä.. sellasta valkosta ei näy et olis helppo puristaa. Nyt se on turvonnut niin et alahuulesta puolet on ihan turvoksissa ja siis koko leuka(suu on ihan saakelin kipeä!

Onko kellään muulla ollut tämmöstä, onko tää ihan normaalia vai oonko saanut tohon jonku hemmetin tulehduksen kun on noin paisunut?

Nyt tarvittas pikaseen kaikki vinkit mitä ikinä vaan keksitte tai mieluummin TIEDÄTTE :D Huomenna ois yhdet juhlat ja mä en voi jäädä poiskaan, kun ne on MEILLÄ :O Millä saisin turvotuksen laskemaan tms? Hitto kun ois jotain kylmägeeliä niin se varmaan helpottas ainaki tohon kipuun :/ Nyt yritin jo puristaakin sitä, vaikkei mitään valkosta päätä ookaan, niin turhaahan tuo oli.. Sattui vaan kamalasti. Huoh!

älää yritä puristaa sitä ollenkaan,pahenee vain! esim . burana auttaa varmasti, kun on tulehduskipulääke.
jos se on sellainen finni mitä mä luulen, se ei tule edes puhkeamaan kunnolla vaan on siellä niin syvällä että lähinnä kuivahtaa pois.
saatat joutua hakemaan jopa ab-kuurin siihen jos se on pahaksi mennyt!

mutta anna sen nyt rauhoittua.
jos siihen alkaa kohota valkoista päätä, edes hieman kuultaa, tee niin että steriloit neulan, ja puhkaiset finnin sillä. sen jälkeen kunnon puhdistus vedellä& desillä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
älää yritä puristaa sitä ollenkaan,pahenee vain! esim . burana auttaa varmasti, kun on tulehduskipulääke.
jos se on sellainen finni mitä mä luulen, se ei tule edes puhkeamaan kunnolla vaan on siellä niin syvällä että lähinnä kuivahtaa pois.
saatat joutua hakemaan jopa ab-kuurin siihen jos se on pahaksi mennyt!

mutta anna sen nyt rauhoittua.
jos siihen alkaa kohota valkoista päätä, edes hieman kuultaa, tee niin että steriloit neulan, ja puhkaiset finnin sillä. sen jälkeen kunnon puhdistus vedellä& desillä.

Huoh, kiitos! Kiva vaan toimia juhlien emäntänä huomenna.. :/ No ei auta.. Auttaskohan tuohon turvonneeseen huuleen et liikuttelis suuta/huulta(siis koskematta käsillä)mahdollisimman paljon, siis et jos veri kiertäs paremmin ja turvotus laskis? Harmi kun ei tähän hätään oo kun panadolia.. mut taidanpa kipasta apteekkiin heti kun ukko herää.. Onkohan tälläsessä finnissä hammastahnasta mitään apua? Sitä valkoista odotellessa :/

Apteekissa myydään ilman reseptiä.. mikä hitto sen nimi on.. ööö sellanen Basiron voide! Tai sitten myös sellanen Brevoxyl geeli! Maksaa alle kympin ja on TODELLA tehokasta. Ei nyt yhdessä yössä auta, mutta varmasti pian käytön jälkeen.
Mulla oli tosi paha akne selässä viimesyksynä ja sillä sain koko selän puhtaaksi eikä oo sen jälkeen tullut.. Jos sulla on taipusuutta akneen/finneihin tai ihan vaan ihon epäpuhtauksiin, niin luontaistuote kaupoissa myydään (saa myös netistä tilattua) Bactosan kapseleita, mitkä on todella toimivia ja iho on puhdistunut huomattavasti jo parin viikon käytön jälkeen..!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apteekissa myydään ilman reseptiä.. mikä hitto sen nimi on.. ööö sellanen Basiron voide! Tai sitten myös sellanen Brevoxyl geeli! Maksaa alle kympin ja on TODELLA tehokasta. Ei nyt yhdessä yössä auta, mutta varmasti pian käytön jälkeen.
Mulla oli tosi paha akne selässä viimesyksynä ja sillä sain koko selän puhtaaksi eikä oo sen jälkeen tullut.. Jos sulla on taipusuutta akneen/finneihin tai ihan vaan ihon epäpuhtauksiin, niin luontaistuote kaupoissa myydään (saa myös netistä tilattua) Bactosan kapseleita, mitkä on todella toimivia ja iho on puhdistunut huomattavasti jo parin viikon käytön jälkeen..!

Jep, basironia. Ei välttämättä toimi noihin isoihin paiseisiin, mutta kannattaa kokeilla. Ja jatkossa tietysti pystyt ehkä sillä jo ennalta ehkäisemään sen finnin kasvun.

Mulla tuli ennen ihan jatkuvasti tollasia, söin antibiootteja ja nyt on vähän rauhottunu. Edelleenkin siis tulee, ehkä parin kuukauden välein. Vielä se finni menee (saa jotenkin peitettyä), mutta se turvotus ja kipu.. -.- voithan sä kokeilla vaikka pakastepussia.

Täytyypä harkita tuota voiteen ostoa, vaikka mulla kyllä finnit on yleensä aika harvinaisia.. Joku finni ilmestyy sillontällön johonkin ja yleensä oon selvinnyt niistä puristamalla.. mutta tämä! :O

Yhteistyössä