Nyt alkaa huolestuttaa ja mietin koko ajan sitä aikuista miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
joka on hirveessä rymysakissa siellä ralleissa... :/

Se hukkaa kuitenkin jotain tai mitä jos sammuu johonkin...? Onnex muuten aika rauhallinen bilettäjä mut tiedän ettei sen kunto kestä samanlailla ku niillä muilla....

Ja muutenkin se porukka mikä siellä on nyt koolla ni morjens...

Okei tiedän et on aikuinen mies ja jne. mut silti... Mä en varmaan nuku ollenkaan ennen huomista...

Naiset on aina olleet liian kovia huolehtimaan, asiasta kuin asiasta... Semmosii myö vaan ollaan. Itte oon kyllä tähän ikään jo oivaltanu, että kannattaa murehtia vasta sitten kun jotain oikeesti tapahtuu, ei etukäteen. Kyllä tähän maailmaan murhetta mahtuu muutenkin tarpeeks =) . Varmasti saat ukkos huomenna kotiin täysissä sielun ja ruumiin voimissa, mutta hieman reissussa rähjääntyneenä, joten ei muuta kuin unta kupoliin ja hyviä öitä! :wave:

Harmi, et sun pitää siellä huolehtia, jos toinen sortuu hölmöileen. Aikuinen tietysti vastaa itse teoistaan, mut ei kait sitä tunteetonkaan jaksa olla.

Onko sulla erityinen syy huoleen? Toilaileeko sun mies maistissa?

Ei toilaile ja siis on ihan iisisti eikä lähde muitten juttuihin mukaan mut on semmonen että usein hävittää jotain tai muuten jättää tavaroitaan johonkin. Usein tulee kans uni simmuun mut eipä oo itteään vielä vaara tilanteisiin sillä saanut.

Ikinä ei oo itteään telonu siis tai mitään ja selvinny ehjin nahoin mut silti minä täällä huolehdin... tavaraa jos häviää ni se on kuitenkin vaan materiaa, näin täällä yritän itteäni tzempata...

Yhteistyössä