Nyt alkaa jännittämään ja pelottamaan ja ja ja..

Matami-Mutkula

Aktiivinen jäsen
05.04.2006
8 866
0
36
huomenna on toi työssäoppimisen arviointikeskustelu ja tutkintotilaisuuden arviointi, mutta minnuu pelottaa. Työpaikka antaa hyvän arvion sen tiiän kun ovat sanoneet, mutta se ope minnuu hirvitää on kuulemma tosi tiukkis. Ja se että oon ,öhlänny nää paperi hommat, etten osaa tarpeeks hyvin noita lakia ja ja ja pelkään että menen ihan lukkoon sitten siellä..

Suoritatko oppisopimuksella jotain? Mullakin on tän syksyn aikana muutama arviointikeskustelu näyttöviikoista... Tiedän että jännittää, mutta kun parhaansa tekee niin ei kai sitä enempää voi. Hyvin se menee!!! Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
En kun monimuotokoulutuksena, mutta oli 5 viikon toppi jakso ja viikon näyttö siihen päälle. Toivottavasti menee hyvin, sitten ois virallisesti yksi tutkinnon osa takana

Usko vaan, hyvin menee! huomenna illalla saat huokaista helpotuksesta :)

Kiitos teille :) Ainoo mikä vaan silleen kunnolla pelottaa etten osaa noita lakeja tarpeeks hyvin, mutta parhaani teen jos ei riitä niin se siitä sitten

Ei varmaan ole helppo oppia mitään lakeja ulkoa.. Mutta jospa sekin veis pitkälle, kun tiedät kertoa mistä voit ottaa selvää lakiasioista.

Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
Kiitos teille :) Ainoo mikä vaan silleen kunnolla pelottaa etten osaa noita lakeja tarpeeks hyvin, mutta parhaani teen jos ei riitä niin se siitä sitten

Ei varmaan ole helppo oppia mitään lakeja ulkoa.. Mutta jospa sekin veis pitkälle, kun tiedät kertoa mistä voit ottaa selvää lakiasioista.

Mmm.. ei tuossakaan tarvii näitä pykälä pykälältä opetella, vaan pääpointit, mutta luulen että unohan jotain kumminkii jotain tosi oleellista.

Ohhoh, pitää teidän siis opetella lakipykälät ulkoa :o mun koulutuksessa sai aina olla "lakikansio" mukana (siis sellainen, missä on kuntoutusta koskevat lait). Ei meidän niitä ulkoa tarvinnut opetella, piti vaan tietää, että missä laissa mikäkin asia on jotta voi sen esim. tentissä tarkastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Ohhoh, pitää teidän siis opetella lakipykälät ulkoa :o mun koulutuksessa sai aina olla "lakikansio" mukana (siis sellainen, missä on kuntoutusta koskevat lait). Ei meidän niitä ulkoa tarvinnut opetella, piti vaan tietää, että missä laissa mikäkin asia on jotta voi sen esim. tentissä tarkastaa...

Siis ei pykälä pykälältä, mutta pääpiirteet pitää osata ulkoa niin päivähoitolaista, lastensuojelulaista, sosiaalihuoltolaista, esiopetusasiat pitää osata. Ja sitten hoito-ja huolenpito osuudella on aivan toiset lait opeteltavana.

Yhteistyössä