Nyt alkaa jo huolettaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muisti

Vieras
Mulla on aina ollut huono muisti mutta nyt tuntuu ettei tää oo enää normaalia.. unohtelen KAIKKEA. Meillä on 2kk ikänen vauva ja jos joku kysyy millon se on viimeks syönyt niin en muista moneltako.. en kyllä aina ees kato kelloa mut kuitenkin.

yks päivä olin lähdössä autolla ajamaan. laitoin vauvan kaukalossaan takapenkille ja kun istuin autoon, katsoin taakse ja meinasin ruveta peruuttamaan ,huomasin ettei kaukalo ole turvavyöllä kiinni! onneksi en kerennyt lähteä minnekään.

Toisena päivänä meinasin unohtaa laukun auton katolle, huomasin sen kun menin laittamaan autotallin ovea kiinni ennenkuin lähdin ajamaan.

Monesti kun puhun puhelimessa, mietin samalla että missähän mun puhelin on ja koitan kaivella sitä taskusta...

hukkaan kaikki, aina mulla on kännykkä tai avaimet hukassa.

Ja tuo d-vitamiinitippakeskustelu, joo, se on mun aloittama. en oo siis muutamaan viikkoon ollenkaan muistanut koko tippoja!

ja kyse ei nyt oo siitä että oisin loukkaantunut yhden kommentista mun muististani :D vaan siitä että oon ihan oikeestikin viime aikoina miettinyt et miten mun muistista on tullut tämmönen...

enkä edes oo mitenkään erityisen väsynyt, vauva nukkuu ihan hyvin yöt, itekin saan useimmiten nukuttua noin 9 tuntia yhteensä.

tuo unohtelu liittyy siihen kun sulla on pikkuvauva. luonto on sen tarkoittanut sen niin että sun ajatuksiisi ei pitäis muuta mahtua kun vauva. nykyään on vaan niin paljon " ylimääräisiä " asioita joita ei tarvis pähkäillä pikkuvauva--aikana.

kyllä se menee ohi pikkuhiljaa ja huomaat pian olevasi taas skarpimpi.

mullakin on vaikka mulla mun "vauva" on jo 2v. On liikaa kaikkea tekemistä ja muistamista + lapset huutaa ja kiukuttelee... eilenkin olin laittanut kahvipaketin jääkaappiin....viimeviikolla olin etsimässä kahvikuppia vessan kaapista jne...

no hyvä etten ole ainut :D
välillä vaan rupeaa mietityttämään ja on kauheet paineet kun aina mä unohdan jotain ja kaikki huomauttelee ja jopa suuttuu mulle mun unohteluista, mies valittaa kun mä aina hukkaan kaikki tavarat.. sekin hävettää kun vauva sai ihan hirveesti lahjoja enkä muista enää välttämättä mitä sai keneltäkin.... vaikka kaikki lahjat oli tosi ihania ja tarpeellisia yms niin silti.

kunhan muistat syöttää, mun tarttis vissiin laittaa kello soimaan aina kun aika holahtaa johonkin ja me vaan pällistellään hömelönä vaavin kans. se kun raukka on liika hienotunteinen eikä viitti kauheasti huomautella ennenkuin on ihan sikanälkä

kunhan muistat syöttää, mun tarttis vissiin laittaa kello soimaan aina kun aika holahtaa johonkin ja me vaan pällistellään hömelönä vaavin kans. se kun raukka on liika hienotunteinen eikä viitti kauheasti huomautella ennenkuin on ihan sikanälkä

joo tämä vauva kyllä ilmottaa sellasella äänellä kun nälkä vaivaa että ei voi olla unohtamatta :)
ja vauvan hoitamisen kyllä muutenkn hoidan, se saa aina kuivan vaipan ja maitoa ja unta ja seurustelua. kaikki muu vaan meinaa unohtua. monesti huomaan myös että olen unohtanut jonkun kakkavaipan vessanpöntön kannen päälle kun siellä ei ole roskista... hyh. pitäs vissiin hankkia roskis sinnekin.. jos muistaa :D

joo tämä vauva kyllä ilmottaa sellasella äänellä kun nälkä vaivaa että ei voi olla unohtamatta :)
ja vauvan hoitamisen kyllä muutenkn hoidan, se saa aina kuivan vaipan ja maitoa ja unta ja seurustelua. kaikki muu vaan meinaa unohtua. monesti huomaan myös että olen unohtanut jonkun kakkavaipan vessanpöntön kannen päälle kun siellä ei ole roskista... hyh. pitäs vissiin hankkia roskis sinnekin.. jos muistaa :D

älä turhaan, kun sitte et kumminkaan muista sitä tyhjentää...

hyvä että teillä äänimerkki toimii!

Yhteistyössä