?
:(
Vieras
Mummo on aina suosinut sisareni lasta. Muka kaikki lapset hänen mukaansa "samalla linjalla", mutta puheet ovat tekojen kanssa hyvin räikeässä ristiriidassa. Nyt lapset ovat jo niin isoja, että älyävät itsekin, että jokin tässä mättää ja pahasti. Ollaan tultu siihen pisteeseen, että lapsia ei huvita tavata mummoa ollenkaan. Ja kun jos meidän lapset on menossa mummolle, niin sisasen lapsi tulee siihen heti mukaan. Eli JOKA kerta, kun mennään mummolaan=joka kerta tulee tämä suosinta esille. Tosi surullista, muuta toisaalta nyt saa mummo maistaa omaa soppaansa:/ Mutta lapsethan tässä loppupelissä eniten kärsii..
Ja kyllä. Olen asiasta puhunut,että voisko millään käydä, että meidän lapset saisi hieman omaa aikaa mummon kanssa, mutta mummon mielestä minä olen epäreilu lasta kohtaan (tässä tapauksessa siskon), kun jätän lapsen "ulko puolelle". Että lapselle tulee pahamieli,kun ei saa tulla mummon luo, kun serkutkin saa.
Ja kyllä. Olen asiasta puhunut,että voisko millään käydä, että meidän lapset saisi hieman omaa aikaa mummon kanssa, mutta mummon mielestä minä olen epäreilu lasta kohtaan (tässä tapauksessa siskon), kun jätän lapsen "ulko puolelle". Että lapselle tulee pahamieli,kun ei saa tulla mummon luo, kun serkutkin saa.