nyt alko laskenta tähystykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
syömättä, juomatta ja tupakoimatta tonne 19 asti, sitten alkaakin vapina ja tutina :ashamed: :(

Kauhusta olen kankeena täällä ja mietin koko ajan että miten se onnistuu, tukehunko siihen pöydälle jne. :/
Vielä kun on tää paniikkihäiriö niin sekin iskee ihan varmaan siinä ja se ei onnistu koko homma :|

Tekis mieli vetää kaatokänni ja mennä paikalle mutta kun ei voi :ashamed:

Tuleekohan siinä koko torvi niin kipeeks ettei voi mitään suuhun laittaa sen jälkeen?

no jos jotain pahaa tapahtuis niin ainakin olet todella lähellä paikkaa josta voisi apua saada. kaveri on tähystetty nenän kautta, vähän tuntu kuulemma kipua mut ei mitään ylitsepääsemätöntä

Kannattaa ainakin pyytä rauhoittavaa lääkettä siellä, jospa se vähän auttaisi? Toisten mielestä tähystys ei tunnu miltään eikä tule edes yökkäilyä, mutta mun kohdalla valitettavasti ne ovat olleet aika vaiketa kokemuksia. Kipua en kuitenkaan ole tuntenut. Toivottavasti sulla kaikki menee hyvin!

Tuosta kivusta vielä, että itse tähystyksen aikana en muista tunteneeni kipua, mutta sen jälkeen kyllä on ollut nielu kipeänä päivän-pari. Mutta ei mitään kovaa kipua kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tähystetty:
Kannattaa ainakin pyytä rauhoittavaa lääkettä siellä, jospa se vähän auttaisi? Toisten mielestä tähystys ei tunnu miltään eikä tule edes yökkäilyä, mutta mun kohdalla valitettavasti ne ovat olleet aika vaiketa kokemuksia. Kipua en kuitenkaan ole tuntenut. Toivottavasti sulla kaikki menee hyvin!

Tiedän että mun kohdalle se ei voi olla helppoo kun kaon ja oksennan jo hammaslääkärissä vaikkei kurkkuun edes olla koskemassa :x :|
Muutenkin tämmönen pillikurkku että kaikki joutuu pienentään että saa alas.

hmm.. kivusta vielä, en usko että kaverikaan olis tuntenut kipua mut hällä oli nenäkäytävässä kysta joka hankas letkuun. niin ja operaation jälkeen hällä ei ollut mitään kipuja tai vastaavaa.

Meinasin jokunen vuosi sitten joutua kans tähystykseen, mutta onneks en joutunut. En varmaan pytyis siihen, kun oon niin herkkä kakomaan jo takahampaita pestessä, mutta tsemppiä koetukseen sulle :)

Ei se niin paha ole kun puhutaan.Mulla puuduttivat hieman nielua.Tulihan se yökkäysrefleksi mutta vain siinä alkuvaiheessa.Loppu suhui ihan hyvin eikä jälkikipuja ollut.Tsemppiä koitokseen !!!

Yhteistyössä