Nyt alkoi pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa taas kerran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa taas kerran

Vieras
Vatsassa tuntuu välillä vihlovia, repiviä kipuja.
Äsken olin nousemassa kyykystä, ja piti palata lennosta takaisin alas kun otti niin kipeää.
Menkat ovat myöhässä, mutta raskaustesti nega.
Mitä tää voi olla? Näkyykö kohdunulkoinen positiivisena testinä?
Pelottaa jäädä yöksi kotiin jos tää pahenee, olen yksin lapsen kanssa, mies on reissussa.

Edellisessä raskaudessa ei kipuja ollut, paitsi sitten kun maha alkoi olla iso ja paikat venyä. Silloin oli myös selkeät raskausoireet alusta asti (jo ennen menkkojen myöhästelyä pissahätää ja rintojen arkuutta) nyt ei mitään. Viikko kohta myöhässä.

No kaikki raskaudethan saattavat olla ja todennäköisesti ovatkin erilaisia, vaikka "kantaja" olisikin sama.
Minulla oli aivan hirveät kivut alussa ja kaikki oli kuitenkin ihan hyvin. Vaikka vertakin vuosin todella runsaasti.
:hug:
Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Mulla tuli raskauden alussa just tollasia repäsykipuja. Eli kun teki liian nopean liikkeen, vihloi ihan vietävästi. Tähän mennessä kaikki kuitenkin hyvin ja raskausviikkoja 25+.

Ketään joka tietäis enemmän tuosta kohdunulkoisesta?

Oon kokeillu googlata... tietääkö kukaan nouseeko siinä ne hormonitasot hitaammin? (näkyis kotitestissä myöhemmin kuin normiraskaus)

Voihan se plussa näkyä myöhemminkin... halusin nyt vaan tietää että tietäiskö joku kokemuksesta näkyykö kohdunulkoinen kotitestillä myöhemmin ku tavallinen raskaus....

Raporttia lisää jos joku keksis mtä tää on... huomenna päivystykseen jos tää jatkuu.

Nyt sattuu ihan pirusti alaselkään. Maha ei ole kipeä, mutta sellainen painostava tunne on, sekä äkkinäisten liikkeiden yhteydessä käy kipeää niin ettei henki meinaa kulkea. Pahemmaksi mennyt siis.

Yhteistyössä