Nyt apua, elämäntaparemonttiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulassa

Vieras
Mulla on nyt pakkotilanne muuttaa elämäntavat, lähinnä tuo ruokarytmi, ja se mitä syödään. Pitkään menty ihan valmisruuilla,liian usein haettu pizzaa, oikeaa hyvää kotiruokaa syöty ehkä kerran viikkoon anopin luona. *häpeää*

Nyt sitten tyttö 2v ei syö enää mitään, siis ruokaa. Siitä on jo viikkoja kun söi viimeksi ruokaa, syö kyllä leipää, jugurttia, hedelmiä(niitäkin voisi syödä enemmän)... Ja kyllähän itsekin paremmin voisi jos söisi terveellisesti eikä mitä milloinkin tai pelkkää leipää ja jugurttia monia päiviä putkeen.

Mä osaan kyllä tehdä ruokaa lihakeitosta karjalanpaistiin, kyse on nyt siitä että meillä on niin retuperällä ollut ruokapuoli niin pitkään etten enää tiedä mistä aloittaa. ja kasvisten käyttö pitää opetella alusta pitäen, niitä kun pitäisi syödä muutenkin kuin porkkanaa ruuan seassa...
Nyt siis vinkkejä, miten helposti tuisi syötyä kasviksia ym enemmän, pitäisikö mun tehdä ruokalista pariksi viikoksi ja laittaa kelloon muistutus joka päivälle milloin on ruoka-aika ja milloin sitä ruokaa täytyy alkaa laittamaan? Meillä kun nuo ruoka-ajatkin on hukassa, itselleni ei tule enää nälkää ja lapselle kun ei kelpaa niin närppii sitten pitkin päivää.

Yhteistyössä