nyt apuja mitä ostaa 2v tytölle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tätinen

Vieras
mulla 2v kummityttö synttärit ensiviikolla ja mulla mega pulma millä 2v tytöt leikkivät?
mun oman pikkutytön 2v synttäreistä jo 10 vuotta aikaa ja sen jälkeen vaan noita poikia syntynyt eli oon ihan unohtanut millä pienet tytöt touhuavat

palapelejä tuo ei tee, onko nuppipalapeli vauvamainen? nukke??

apua en tiedä antakaahan vinkkejä..

mietin pussilakanasettiäkin mutta onkohan se vähän tylsä?

Perheissä on yleensä hirvesti leluja, joten jättäisin ne kauppaan ellei lapsen äiti erikseen pyydä jotain tiettyä.
Vaatteille on eniten käyttöä. Kysy äidiltä mitä kokoa tyttö käyttää ja osta jotain perusvaatteita.

Onko mitään lempparihahmoa tytöllä?
Meillä on muumit ja oli tyttö viime viikon synttäreillä ihan onnensa sykkyröillä kun sai muumipehmoja, muilta pyysin lasten muumimukeja ja niistäkin tykkäsi kovasti.

Nuket ovat kovasti leikissä meillä. Nuppipalapelit onnistuu meillä hyvin, tosin tyttö harjottelee tavallisia, mutta jos lapsi ei ole tehnyt niin nuppipalapeli olisi oikein hyvä, pääsisi harjoittelmaan.

Pussilakanat on kivoja äitien mielestä.

kirjat ovat myös kivoja tuossa iässä, sellaisista asioista kertovat jotka lasta kiinnostavat.

Tytön lempisivu on lelulehdestä prinsessapuku sivu ja käy kokeilemassa aina siskonsa liian isoja, pukinkonttiin meillä lähtee sellainen.

Melko varma valinta olisi ostaa joku duplojuttu, eläinlapsi-setti esimerkiksi.

Tai palloja. Erilaisia pieneen käteen sopiviä pehmeitä ja kovia palloja, ei kuitenkaan niin pieniä, että menee suuhun.

kiitoksia ideoista.kamalasti tuli ideoita sitten alan miettiin käykö tuolle tytölle esim isoja legoja ostin viime vuonna lahjaksi + brio kuutio purkki joululahjaksi.

kirjoja tiedän että tytöllä on kun äitinsä kuuluu kaikkiin mahdollisiin kirjakerhoihin ja ottaa kaikista kirjat joka kuukausi.
tuo prinsessa mekko ois mun mieleen tykkään ite kaikista vaaleanpunaisesta rimpsu rampsusta.mutta tytön äiti on ite poika tyttö ja on sanonut että sen tytöstä ei tuu mitään prinsessaa. lekkauttaa hiuksetkin polkkahiuksiksi heti kun vähänkin kasvavat.

mutta tuota vaatetta voisi kyllä ostaa.

Ne pitää itse kerätä esimerkiksi tavaratalosta ja jostain kesportin tyyppisestä urheilukaupasta. Ei ole kovin vaikeaa.

Yksi pieni kuvallinen pallo, joku ns. rentoutuspallo jossa on nystyröitä, joku pehmeä isohko kangaspallo ja jos hyvä tuuri kävisi niin sellainen nahkasuikaleista koottu nahkea jongloorien käyttämä sirkuspallo olisi hyvä valikoima.

Olen pakannut ne yleensä johonkin kivaan pieneen kangaspussiin.

Palloa mäkin ehtottaisin, Prismassa näin tänään sellaisia kahden nyrkin kokoisia prinsessapalloja :) ja sitten siellä oli muovinen kissan/koirankantokoppa ja pehmolelu sisällä, meidän neiti varmaan kuolais sellasta :p

Meillä oli suursuosiossa - ja on yhä! - vauvanukke nukenrattaiden ja hoitolaukkusetin kera! Jestas sentään sitä menoa, vaikka melkoinen poikatyttö onkin :)! Palapeleistä tykkäs kans, samaten ihan omista puuvärikynistä ja värityskirjasta ja muovailuvahasta.

Yhteistyössä