Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mihi asti ootte päässy?
Mulla on lumiukko, kello ja pipari. ja sit lampun oon vaihtanu, sänky on ylhäällä ja johto seinässä... ja jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mihi asti ootte päässy?
Mulla on lumiukko, kello ja pipari. ja sit lampun oon vaihtanu, sänky on ylhäällä ja johto seinässä... ja jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mihi asti ootte päässy?
mulla sama ja sit joku vasara ja muki täynnä vettä
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä en oikein hokase et mitä noil koeputkil tehään...vaik kirjasta jotain vihjettä sainkin...
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä en oikein hokase et mitä noil koeputkil tehään...vaik kirjasta jotain vihjettä sainkin...
samaan järjestykseen ku kirjassa pitää laittaa ja saman verran niitä nesteitä... siitä tulee nrokoodi millä aukes joku mistä sai muistaakseni sen vasaran![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mihin se johto pitää tuikata?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:En mä kyl tajuu mitään noista koeputkien vihjeistä...Ku hämää nuo omenat,avaimet ja valaankuvat...vai onko joku toinen vihjekirja jossain?
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:En mä kyl tajuu mitään noista koeputkien vihjeistä...Ku hämää nuo omenat,avaimet ja valaankuvat...vai onko joku toinen vihjekirja jossain?
tietokoneella...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:En mä kyl tajuu mitään noista koeputkien vihjeistä...Ku hämää nuo omenat,avaimet ja valaankuvat...vai onko joku toinen vihjekirja jossain?
tietokoneella...
perskele,mä en oo hokassu koko konetta tutkii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tänks, piuha on paikallaan. Ilmeisesti noilla koeputkien litkuilla saa sen toisen avaimen, mutta mikäs numerosarja tohon yöpöytään pitää laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tänks, piuha on paikallaan. Ilmeisesti noilla koeputkien litkuilla saa sen toisen avaimen, mutta mikäs numerosarja tohon yöpöytään pitää laittaa?
se lasku joka löytyy kirjasta...
missä se vasara on? ja mikä koodi tohon kaappiin käy?