H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MS:Mites fiscarssin tuotteet? Itse ostin yhdeksi lahjaksi sellaisen setin missä oli 3 erilaista juustoveistä. Tai sitten joku lasinen maljakko/kulho jonka täyttää joulukarkeilla tai sit vaan ihan leivot niille jonkun kuivankakun.
Alkuperäinen kirjoittaja MS:Mites fiscarssin tuotteet? Itse ostin yhdeksi lahjaksi sellaisen setin missä oli 3 erilaista juustoveistä. Tai sitten joku lasinen maljakko/kulho jonka täyttää joulukarkeilla tai sit vaan ihan leivot niille jonkun kuivankakun.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No entä jos vaan viet muovikassissa kahvipaketin ja vaikka kauraryynejä ja jauhopussin tms. Luulis kelpaavan. vai aiheuttaako noiki vatsanväänteitä...
Alkuperäinen kirjoittaja JP:Onks sulla mun appivanhemmat...?Meillä lähtee turkisrukkaset appiukolle, taas... ja anoppi saa punaiset villatöppöset, astioita lisäks viel yhteiseks. Tiiän taas kommentit ja minähän saan kärsiä nahoissani, kun heille ei mikään kelpaa sit. Mieskään ei juuta tai jaata sano, niin pikkasen tekee välillä vaikeaa. :/ Mutta ku tiiä sit mikä kelpais ku mitään ei muka haluta ja sit loukkaannutaan jos ei mitään tuo,sit ku tuodaan niin ei kelpaa ja siitä saa kuulla. ARGH!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lara:Alkuperäinen kirjoittaja MS:Mites fiscarssin tuotteet? Itse ostin yhdeksi lahjaksi sellaisen setin missä oli 3 erilaista juustoveistä. Tai sitten joku lasinen maljakko/kulho jonka täyttää joulukarkeilla tai sit vaan ihan leivot niille jonkun kuivankakun.
Hei, olet ihana!!! Anoppi valitti juuri vähän aikaa sitten että heidän sakset on ihan tylsät. Ihanan suloinen lahja, ostan heille uudet, kunnolliset sakset, JIPPIIIIIIIII
Alkuperäinen kirjoittaja Lara:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No entä jos vaan viet muovikassissa kahvipaketin ja vaikka kauraryynejä ja jauhopussin tms. Luulis kelpaavan. vai aiheuttaako noiki vatsanväänteitä...
Eihän nyt hyvänen aika muovipusseja saa käyttää, ne tuohoaa luonnon. Kahvia he eivät juo....
Alkuperäinen kirjoittaja Lara:Alkuperäinen kirjoittaja MS:Mites fiscarssin tuotteet? Itse ostin yhdeksi lahjaksi sellaisen setin missä oli 3 erilaista juustoveistä. Tai sitten joku lasinen maljakko/kulho jonka täyttää joulukarkeilla tai sit vaan ihan leivot niille jonkun kuivankakun.
Hei, olet ihana!!! Anoppi valitti juuri vähän aikaa sitten että heidän sakset on ihan tylsät. Ihanan suloinen lahja, ostan heille uudet, kunnolliset sakset, JIPPIIIIIIIII
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko heillä autoa käytössä? Lahjakortti jossa miehesi lupaa vaihtaa kesärenkaat alle kun se aika tulee... Tai sitten joku jouluinen ovikranssi. Hankalalta kyllä kuulostaa...osaavatko edes arvostaa saamiaan lahjoja? Ei pahalla mut kuulostaa samalta kun mun anoppi jolla ei oo yleensä mitään hyvää sanottavaa mistään... eikä aikuinen ihminen tunnu osaavan edes sanoa kiitos jonka mieän lapsi osas sanoa ensimmäisten sanojen joukossa