Nyt autatte minua!!!! Joululahjaongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis odottaako nämä ihmiset oikeesti joululahjaa?? Ja loukkaantuvat jos sellaista eivät saa?? Mun mielestä lahja on lahja ja siitä ei ole valittamista vaikka ei tykkäisikään, heittää sit vaikka pois tai antaa eteenpäin jos ei itelleen kelpaa...

Mites fiscarssin tuotteet? Itse ostin yhdeksi lahjaksi sellaisen setin missä oli 3 erilaista juustoveistä. Tai sitten joku lasinen maljakko/kulho jonka täyttää joulukarkeilla tai sit vaan ihan leivot niille jonkun kuivankakun.

Alkuperäinen kirjoittaja MS:
Mites fiscarssin tuotteet? Itse ostin yhdeksi lahjaksi sellaisen setin missä oli 3 erilaista juustoveistä. Tai sitten joku lasinen maljakko/kulho jonka täyttää joulukarkeilla tai sit vaan ihan leivot niille jonkun kuivankakun.

Herkut lihottaa ja maha menee sekasin :laugh:
Apua, anteeks nyt vaan mutta kovin ovat vaativaista porukkaa

Hei, olet ihana!!! Anoppi valitti juuri vähän aikaa sitten että heidän sakset on ihan tylsät. Ihanan suloinen lahja, ostan heille uudet, kunnolliset sakset, JIPPIIIIIIIII

Onks sulla mun appivanhemmat...? :D Meillä lähtee turkisrukkaset appiukolle, taas... ja anoppi saa punaiset villatöppöset, astioita lisäks viel yhteiseks. Tiiän taas kommentit ja minähän saan kärsiä nahoissani, kun heille ei mikään kelpaa sit. Mieskään ei juuta tai jaata sano, niin pikkasen tekee välillä vaikeaa. :/ Mutta ku tiiä sit mikä kelpais ku mitään ei muka haluta ja sit loukkaannutaan jos ei mitään tuo,sit ku tuodaan niin ei kelpaa ja siitä saa kuulla. ARGH! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No entä jos vaan viet muovikassissa kahvipaketin ja vaikka kauraryynejä ja jauhopussin tms. Luulis kelpaavan. vai aiheuttaako noiki vatsanväänteitä...

Eihän nyt hyvänen aika muovipusseja saa käyttää, ne tuohoaa luonnon. Kahvia he eivät juo....

Alkuperäinen kirjoittaja JP:
Onks sulla mun appivanhemmat...? :D Meillä lähtee turkisrukkaset appiukolle, taas... ja anoppi saa punaiset villatöppöset, astioita lisäks viel yhteiseks. Tiiän taas kommentit ja minähän saan kärsiä nahoissani, kun heille ei mikään kelpaa sit. Mieskään ei juuta tai jaata sano, niin pikkasen tekee välillä vaikeaa. :/ Mutta ku tiiä sit mikä kelpais ku mitään ei muka haluta ja sit loukkaannutaan jos ei mitään tuo,sit ku tuodaan niin ei kelpaa ja siitä saa kuulla. ARGH! ;)

Ihanaa kuulla, että muiltakin löytyy näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lara:

Hei, olet ihana!!! Anoppi valitti juuri vähän aikaa sitten että heidän sakset on ihan tylsät. Ihanan suloinen lahja, ostan heille uudet, kunnolliset sakset, JIPPIIIIIIIII

Mutta ettei vaan mummon sormet mene jos leikkelee terävillä saksilla ja maha meni jo sekaisin ja linnut paskoo pihalle ja kukat sotkee... HYVÄÄ JOULUA :laugh: :laugh:
Anteeks :ashamed:

Onko heillä autoa käytössä? Lahjakortti jossa miehesi lupaa vaihtaa kesärenkaat alle kun se aika tulee... Tai sitten joku jouluinen ovikranssi. Hankalalta kyllä kuulostaa...osaavatko edes arvostaa saamiaan lahjoja? Ei pahalla mut kuulostaa samalta kun mun anoppi jolla ei oo yleensä mitään hyvää sanottavaa mistään... eikä aikuinen ihminen tunnu osaavan edes sanoa kiitos jonka mieän lapsi osas sanoa ensimmäisten sanojen joukossa

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No entä jos vaan viet muovikassissa kahvipaketin ja vaikka kauraryynejä ja jauhopussin tms. Luulis kelpaavan. vai aiheuttaako noiki vatsanväänteitä...

Eihän nyt hyvänen aika muovipusseja saa käyttää, ne tuohoaa luonnon. Kahvia he eivät juo....

No kangaskassi sit. Ja teetä kahvin tilalle.

Mut jos nuo sakset on hyvät niin vie ne. Vaikeeta kyl on... Entä jos ne on vaan sellasia että oikeesti sit sisimmässään ilahtuvat lahjasta mut pitää muodon vuoksi valittaa kaikesta ja ihan kaikesta.

Eniten stressaa näin joulun alla noista appivanhemmista ja eihän siinä jos kiltisti ottaisivat lahjat vastaan ja kiittäisivät saamastaan, mutta kun sanotaan het paketin aukaisun jälkeen jotain todella negatiivistä, niin kyllä tkee mieli jättää seuraavana vuonna lahjatta. Pitäis mölyt mahassaan, en mä kehtais kyllä..

Primassa muuten myytiin fiscarssin ihana teroitussetti mihin kuului vaaleanpunainen veitsenteroittaja ja vaaleanpunainen saksienteroittaja. Paketin hinnasta meni osa rintasyöpätutkimuksen hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko heillä autoa käytössä? Lahjakortti jossa miehesi lupaa vaihtaa kesärenkaat alle kun se aika tulee... Tai sitten joku jouluinen ovikranssi. Hankalalta kyllä kuulostaa...osaavatko edes arvostaa saamiaan lahjoja? Ei pahalla mut kuulostaa samalta kun mun anoppi jolla ei oo yleensä mitään hyvää sanottavaa mistään... eikä aikuinen ihminen tunnu osaavan edes sanoa kiitos jonka mieän lapsi osas sanoa ensimmäisten sanojen joukossa

Usko pois, mies vaihtaa ne ilman lahjakorttiakin ;)

Yks joulu tein sellaisen lahjakortin, että lupaan tehdä suursiivouksen heille. Siivosin keväästä monta tuntia hiki hatussa heidän kotiaan. Pesin ikkunat kunnolla, tuuletin kaiken ja tein kaiken tiptop. Anoppi tuli kotiin ja sano "täällä haisee myrkyt, pitää siivota vissiin ite uudelleen ja niin alko siivoamaan heti perään kunnolla.... Se myrkky joka haisi, oli mäntysuopaa..........

Yks joulu tein sellaisen lahjakortin, että lupaan tehdä suursiivouksen heille. Siivosin keväästä monta tuntia hiki hatussa heidän kotiaan. Pesin ikkunat kunnolla, tuuletin kaiken ja tein kaiken tiptop. Anoppi tuli kotiin ja sano "täällä haisee myrkyt, pitää siivota vissiin ite uudelleen ja niin alko siivoamaan heti perään kunnolla.... Se myrkky joka haisi, oli mäntysuopaa..........[/quote]

Tähän ei voi sanoo ku otan osaa. :hug: Kyllä olis munkin huumori lopahtanu jo aikaa sitten. kyllä on tosiaan varisnaisia valittajia.

Niiden pitäs kyllä hankkia itelleen joku harrastus kun ei näytä olevan muuta elämää ku valittaminen. menisivät vaikka bingoon, mut sekin on varmaan turhaa rahantuhlausta samoin varmaan lotto.