Nyt auttakaa Äreetä hädässä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Multa kysyttiin että tekisinkö henkilökorttitaskuja eräisiin haalareihin.

No teenhän minä, mutta mun pitäisi onnistua löytämään sellainen ommeltava, pehmeä, kirkas muovi siihen 'ikkunaksi'.

Mä olen googlettanut vaikka miten, mutta ellei tiedä matskun virallista nimeä, niin aika hakuammuntaa on...

Firma joka näitä työvaatteita tekee, toimii maassa jossa ei ole niin nokon nuukaa että onko henkilökorttitasku vai ei, eikä siis ole valmis niitä erikoistilauksestakaan haalareihin valmistamaan. (Puhutaan kuitenkin sadoista kappaleista, ei parista työpöksystä.)

Niin että kohteliaimmin tiedustelen, josko joku askartelualan immeinen tietäis mistä moista etsiä?

Kiittää hän. :flower:

Olisko rakennusmuovi sopivaa? Sitä saa rautakaupasta, jossakin on tosin pakko ostaa sitten koko rulla kerralla. Kun noin paljon tarvitaan, ei varmaan asiapapereille tarkoitetut muovitaskut ole järkevä hankinta...

Juu ei mitään epävirallista materiaalia.

Senhän pitää kestää paininjalan alla ja pesukoneessa, pesulan koneissa tms.

Eli ei rakennusmuovia eikä muovitaskuja, sellaista pehmeää ja paksua PVC muovia joka on ihan oikeasti tarkoitettu ommeltaviin tuotteisiin.

[QUOTE="vieras";23779635]Läpinäkyvä PVC-kangas?[/QUOTE]

Koetetaan.

Äskeinen ommeltava PVC muovi ei tuottanut hääppöistä tulosta, epäilen että kristallimuovi, joka näkyy näissä tuloksissa, ei ole soveltuvaa.

Laitoin toki tiedustelua eräälle firmalle tästä materiaalista.

Vanha ketju mutta itse etsin myös kyseistä muovia ympäri nettiä ja sattumalta kävelin Jyskissä "kerni" liina kankaiden ohi, kappas heillä oli siinä rullalla juuri sellaista pehmeää kirkasta ommeltavaa muovia, jota olen etsinyt meikkipussien yms. tekoon!

Yhteistyössä