Nyt auttakaa!! Keksitään joku kiva ja piristävä textari mun aivoinfarktista halvaantuneelle kaverille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita?

Vieras
Eli mun kaveri on jonkun verran yli parikymppinen miespuolinen henkilö ja hänelle on nyt päässy käymään noin kurjasti ja meillä on ollut pientä ihastumista puolin että toisin, en tiedä onko enää ja hän on vähän sellanen räppäri tyyliltään, joka aina tykkää olla tuolla menossa ja juhlimassakin, vähän tänä aamuna oon hänen kanssaan tuosta tilanteesta jutellu..

Mut nyt ois kiva keksiä erityisesti joku sellanen piristävä viesti vielä..

Se voi olla runo, tms..

Ja mie oon ite tosi huono keksimään! Joten tarviin teiän apua. Leikkaisko teillä yhtään? :)

Kiitos ihanat jo etukäteen. Luovuutenne merkihtee paljon<3

[QUOTE="vieras";28963550]Kuulostat ihan mukulalta. Tuskin se nyt mitään piristysviestejä kaipaa.[/QUOTE]

Eikö sinun mielestä kyseinen tilanne ole sellainen missä tarvitsisi jotain positiivista ajateltavaa?

Eikö sinun mielestä kyseinen tilanne ole sellainen missä tarvitsisi jotain positiivista ajateltavaa?
No nami nami sentään. Kai tuollainen on hirveä kriisi ja menee ihan sen mukaan mikä kenellekin on luontaista, mutta kyllä se on tavallisempaa, että on turtunut, suree ja on vihainen. Toivo ja paraneminen ja positiivisuus seuraavat myöhemmin. Osoittaa tilannetajun ja empatiakyvyn puutetta, jos menee vastahalvaantunuttta piristämään jollakin tyhmillä runoilla. Toivottavasti olet vielä teini.

Otsikosta (ja ehkä muutenkin ajatuksenkulustasi) päätellen sulla siis on ollut se infarkti, ja kaverisi on halvaantunut :D :D :D Ja siitä sun infarktista pitäisi vääntää joku vitsi, näinkö?

Yhteistyössä