Nyt auttakaa naisparkaa. Olen menossa ostamaan auton ihan YKSIN !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Car
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Car

Vieras
Mazda 3, vuosimallia 2009 ajettu 55 000.
Hirvittää...on mulla auto nytkin mutta exä ajoi sen pihaan.
mitä pitää tsekata ? Koeajaa toki ainakin ( niin kuin siitä jotain osaisin arvella )
Eikä tarvi merkkiä moittia. muita vaihtoehtoja en nyt halua, sen osasin itse päättää !!

No koeajaa tietenkin ja tarkastaa huoltokirja, että auto on asianmukaisesti ja ajallaan huollettu. Liikkeestä olet kait ostamassa, joten selvitä on vaihtoautollasi enää minkäänlaista takuuta, joissakin liikkeissä on käytetyillä vaihtoautolla lyhyt takuuaika.

Itse myös nainen ja aina autokaupat aina itse huolehtinut. Tosin vaihtanut auton aina uuteen, kun niillä takuu ja seuraavat takuuvuodet kohtalaisen huolettomia pitää. No kallimpaahan se on, mutta....

Mä ostin yksin auton kaks vuotta sitte. Mä tein niin että kun löyty se sopiva ehdokas niin ajoin sillä katsastuskonttorille ja ne teki siellä kuntotarkastuksen ja kattoivat kaikki paikat joissa kyseisen merkkisiin autoihin ekana tulee vikoja. Kun sielä todettii että auto on ok niin ostin sen. Ja hyvän auton sain, ajan sillä edelleen ja oon tosi tyytyväinen. Tuo kuntotarkastus makso 60e,mutta jos oot ihan varma että otat auton mikäli se vaan on kunnossa niin suosittelen!! Mieluummi 60e maksaa kuin ostaa summissa ja sielä onkin joku iso ja kallis vika.

55 000 tuhatta ajetun auton pitäisi olla vielä ihan kuin uusi. Jos näin on niin siitä ei katselemalla selviä oikeastaan mitään.

Katso että kaikki paperit on kunnossa (mm. huoltokirja) ja vaadi takuu, yleensä kai autoliikkeet antaa noin uusille 6kk.

55 000 tuhatta ajetun auton pitäisi olla vielä ihan kuin uusi. Jos näin on niin siitä ei katselemalla selviä oikeastaan mitään.

Katso että kaikki paperit on kunnossa (mm. huoltokirja) ja vaadi takuu, yleensä kai autoliikkeet antaa noin uusille 6kk.

Juu, huoltokirjan toki osaan tsekata.
Mazda on muuten hyvä peli, mutta ruostevikoja. Ruostesuojauksesta täytyypi keskustella.

Juu, huoltokirjan toki osaan tsekata.
Mazda on muuten hyvä peli, mutta ruostevikoja. Ruostesuojauksesta täytyypi keskustella.

Yleensä autoliikkeen myyjät eivät ole tietävinään myymistään autoista mitään ja oikeastaan on hyvin epätodennäköistä että myyjällä olisi ruostesuojauksesta mitään tietoa. Voi toki kehua sitä mutta oikeesti...

Yhteistyössä