Nyt auttakee minua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maarit

Vieras
Olemme eroamassa :'( (avoliitto). Kaksi lasta, yhteinen asunto, yhteinen laina. Tuskaa on, mutta asiat olisi saatava järjestykseen. Jotenka, miltä kuulostaa järjestely: minä ja pojat jäämme asumaan "kotiin", lasten isä muuttaa pois (vuokralle). Mies maksaa yhteistä lainaa 50%, minä 50% ja tietysti yhtiövastikkeen, kun asunnossa kerran asun. Jos joskus haluan (=haluamme) myydä asuunon pois, myymme sen "yhdessä" ja mahdollinen voitto menee tasan.

OK?

Entä olenko oikeutettu kaikkiin etuuksiin tarpeen vaatiessa, asumistukeen yms ?

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Miksi et olisi oikeutettu etuuksiin??? Sinähän siinä asut.

Niin.. Mies vain epäili meidän pärjäämistä rahallisesti, jos jäämme tänne asumaan.. Minä en näistä tukiasioista ole suuremmin perillä.

Itellä ei ole tuollaista tilannetta ollu, mutta kuvittelisin että saat asumistuen, lapsilisään yh-korotukset, elatusmaksut ym. mitä nyt vaan voi saada, ja kyllä sitä pärjää kun laittaa pärjäämään.

Itellä ei ole tuollaista tilannetta ollu, mutta kuvittelisin että saat asumistuen, lapsilisään yh-korotukset, elatusmaksut ym. mitä nyt vaan voi saada, ja kyllä sitä pärjää kun laittaa pärjäämään.

Kiitos avusta. Toivotaan että pärjätään. Kun pärjäis vaan henkisestikin uuteen alkuun.

Kiitos avusta. Toivotaan että pärjätään. Kun pärjäis vaan henkisestikin uuteen alkuun.

Yhteistyössä