Nyt ei hiffaa.. (itsetutkiskelua ja seksiäkin siinä sivussa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Mä en voi käsittää enkä ymmärtää enää miks mä aikanaan tein niin kuin tein miehelleni ja menin ja petin sitä kun asia numero 1 on se, et mä rakastan sitä niin et sattuu ja asia numero 2 on se, etten ole koskaan kokenut sellaista seksiä kenenkään kanssa kuin sen!! Niin miten ihmeessä ihminen voi olla niin henkisesti rikki, että tekee toiselle sit noin?? Ensin mä kielsin asian kun jäin kiinni, olin sitä mieltä, että olen tämmönen, hyväksy mut. Sit mietin hetken, että mä olen kokenut vääryyttä, ymmärtäkää mua. Sit tuli suru ja katumus ja nyt iski se, etten helvetti käsitä, mä en ole tuo ihminen enkä ikinä enää haluakaan olla. Sanokaa jotain, ihan mitä vaan tähän. Joskus puhuu täällä ne pettäjätkin, ei aina pelkät petetyt.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Joskus siinä romuttuu koko oma arvomaailma ku menee toista pettämään.. Ei se helppoa ole pettäjällekään jos on niin toiselle tehnyt.

Nykyään olen umpikujassa sellasen asian kanssa, että jos laiminlyön puolisoa niin se on vihainen ja epäilee ja jos taasen olen sille hyvä ja hellä niin se muistuttaa sitä siitä, että olen ollut sitä jollekin muullekin (vaikkei se nyt ole mitenkään verrattavissa oleva asia) enkä mä tiedä siis mitä nykyään ois ettei aina muistutettais asiasta.. ehkä mun vaan pitää se sit kestää, vaikka tulee joka kerta ihan hirveen paska fiilis.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Joskus siinä romuttuu koko oma arvomaailma ku menee toista pettämään.. Ei se helppoa ole pettäjällekään jos on niin toiselle tehnyt.

Nykyään olen umpikujassa sellasen asian kanssa, että jos laiminlyön puolisoa niin se on vihainen ja epäilee ja jos taasen olen sille hyvä ja hellä niin se muistuttaa sitä siitä, että olen ollut sitä jollekin muullekin (vaikkei se nyt ole mitenkään verrattavissa oleva asia) enkä mä tiedä siis mitä nykyään ois ettei aina muistutettais asiasta.. ehkä mun vaan pitää se sit kestää, vaikka tulee joka kerta ihan hirveen paska fiilis.

kauan tapahtumasta on aikaa? jos alle vuosi, niin tuo on normaalia tunteiden läpikäymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

kauan tapahtumasta on aikaa? jos alle vuosi, niin tuo on normaalia tunteiden läpikäymistä.

Asiasta konkreettisesti aikaa 3 vuotta , mutta miehelle asia tuli tietoisuuteen viime kesäkuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ohi aiheen, mutta minne päin Israelia olette menossa lokakuussa?

Eilatiin.. ja Jordanian puolelle myös tarkoitus mennä siitä. En tiedä vielä liikutaanko sit muualla Israelissa, maahan on ihan ihanne sen puoleen, et välimatkat lyhyitä.

Eilatiin.. ja Jordanian puolelle myös tarkoitus mennä siitä. En tiedä vielä liikutaanko sit muualla Israelissa, maahan on ihan ihanne sen puoleen, et välimatkat lyhyitä.

Siellä tilanne sitten jo parempi? Kun sinne on joskus kielletty tekemästä matkoja.

Siellä tilanne sitten jo parempi? Kun sinne on joskus kielletty tekemästä matkoja.

Tää on kuukausi taas pitkästä aikaa kun Israeliin pääsee..

siis lokakuu on eka kuukausi..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Asiasta konkreettisesti aikaa 3 vuotta , mutta miehelle asia tuli tietoisuuteen viime kesäkuussa.

Okei. TIlanne on ikävä sekä sinulle että miehellesi, mutta yritä kestää. Vaikka välillä tuntuisikin ettei mikään auta. Tuo mistä kerroit on ihan normaalia pettämistilanteen jälkeen.. ja tuo voi jatkuakin jonkun aikaa. MUTTA jos vuosikausia joutuu nöyristelemään, pyytelemään anteeksi tms. niin silloin se ei enää ole ok. Ainahan tuo on jonkinlainen kriisi, joten käytte sitä varmaan nyt läpi omalla tavallanne. Saako kysyä, miksi ja miten tapaus tuli ilmi?

Itse olin suhteessa mieheen, joka tuli toisen kanssa baarista käsi kädessä. Se oli aika rankka isku vasten kasvoja vaikka mies täysin kännissä olikin. Oltiin siis oltu yhes 4-5kk ku tää tapahtu ja ex siitä tuli 1v2kk jälkeen suhteen alkamisesta. 2 vkon tauko oli siin välissä ku se tuli sen toisen kans sielt baarista ja jäi verekseltään kii.

Koskaan en tapahtumaa unohtanu enkä päässy siitä yli. Ehkä aikanaan oisin voinukin, mut sit tuli muita naisia ja luottamus horjui. Sit en enää jaksanu sitä ainaista epäilyä. Mieskin oli kyllästynyt siihen, et muistuttelin siitä aina uudestaan. Mut asiaa pahensi se, et mies ei ollu enää katuvainen vaan oli asenteella "get over it" sen jälkee ku tarpeeks monasti se oli mun mieltäni kaihertanu ja siitä oli riidelty. Eli itse en sellaista enää voisi anteeksi antaa koska tietäisin, etten sitä koskaan unohtaisi ja se pilaa luottamuksen.

Toivotaan, että miehelläsi olisi toisin.

Millaisin mielin mies oli kun sai tietää asiasta? Ja halusiko automaattisesti jatkaa? Miten sai sinut kiinni?

Yhteistyössä