Nyt en ymmärtäny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
kaverille puhuin että oispa tosi kiva jos oli homo kaveri, siis ihan kaveri =)
Jotenkin musta tuntuis että sen kanssa ois todella helppo jutella ihan kaikesta, toisin kun noiden muiden miesten kanssa. :whistle:
Naisten kanssa taas tulee riitaa välillä turhistakin, tai ainakin jotain kärhämää :whistle:

kaveri sanoo paukauttaa että ei sitten ikinä tulis mieleenkään, ja parempi kun unohdat itekin koko asian, että hulluko oot \|O

huomautin että tässä se taas nähtiin että naispuoleinen ystävä ei ole aina paras kuuntelija. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:30 riks raks poks kirjoitti:
kaverille puhuin että oispa tosi kiva jos oli homo kaveri, siis ihan kaveri =)
Jotenkin musta tuntuis että sen kanssa ois todella helppo jutella ihan kaikesta, toisin kun noiden muiden miesten kanssa. :whistle:
Naisten kanssa taas tulee riitaa välillä turhistakin, tai ainakin jotain kärhämää :whistle:

kaveri sanoo paukauttaa että ei sitten ikinä tulis mieleenkään, ja parempi kun unohdat itekin koko asian, että hulluko oot \|O

huomautin että tässä se taas nähtiin että naispuoleinen ystävä ei ole aina paras kuuntelija. :D

Mulla on eräs kaveri joka on homo... nyt ollaan nähty tosi harvoin... asutaan niin kaukana toisistamme... silloin kuin tuo asui täällä , niin meillä oli kyllä ihan mukavaa, mutta oli luonteeltaan kyllä niiiiiin naismainen että mulla meni välillä hermo ihan totaallisesti... yleensä tuo ilmoitti hyvin suoraan oman mielipiteensä meikäläisen pukeutumisesta... tyyliin
*huomaatko miten noi housut menee sun pershiin vakoon aina kun astut askeleen eteenpäin, tai että *miks sä tuollaiset kengät valitisi---
että sillain...
mutta mikä parasta , tuot eki taivaallisia lettuja;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:09 riks raks poks kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:05 mie kirjoitti:
Oliks se karannu jostai vanhainkodista, vai kuin? Siis se siun puhumaton vieraas :laugh:

Ei ollut.
pääs kuitenkin kotiinsa.

No oliko dementoitunu kotonaan asuja, vai oliko eläin vai oliko lapsi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:12 Norsupäästäinen kirjoitti:
meinaat että homot on jotenkin erilaisia kuin heteromiehet?
Ei ne useimmat kyllä mitenkään heteroista eroa paitsi sen suhteen kenen per.settä katsotaan pitkään...

vai sellasta mieltä oot, no minä olen vähän eri mieltä vaikka kaikki meistä ajattelee joitain asioita eritavalla vaikka olis mikä.<br><br>

Yhteistyössä