nyt haisee kyllä mätä.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
koko yhteisen tapialeemme ajan, minä ja avomieheni ollaan oltu tasan kerran ulkona syömässä ( mäkkäriä ja koti pizzaa ei tässä nyt lasketa, muutenhan tässä ei oo mitään ihmeellistä.. ) se oli kun suhteemme täytti vuoden.

nyt ukkokultani on päättänyt omistaa itteleen sunnutaista keskiviikkon mulle..kokonaan... aikoo viedä mut ulos syömään, ihan toiselle paikkakunnalle oikeeseen ravintolaan... ja sitten vielä shoppailemaan (ilmeisesti sen rahoilla koska tietää että mä oon pers... )

ja mitään merkkipäivää ei oo tulossa ainakaan mitä mä muistaisin...

on ollut koko kesälomansa viettämässä hurjaa nuoruuttaan olan takaa, mitä nyt ruotsin reissun jälkeen kävi kotona syömässä ja ilmotti menevänsä norjaan... ja nyt...

pettäny ei oo, en mee vakuuseen mutta tuskin se on sen sorttinen että ois sanonu tai jotenki "jääny kiinni" ja ei ymmärtäksen oo raskaana... :whistle:

ja mitä mä laitan päälle? en mä osaa olla ravintolassa..kumminki syön väärällä haarukalla veitsi väärässä kädessä perunat muusattuna... :ashamed: :snotty:

Haarukka vasempaan ja veitsi oikeaan. Alota aina uloimmista aterimista (aterin on siis haarukka, veitsi tai lusikka).

Päälles paat siistit housut ja paidan. Ja ne mun kengät jotka sulla on!!! Jotka haluaisin huomenna panna päälleni luokkakokoukseen.

Ja sitte syöt niin pieniä palasia että jos joku kysyy sulta jotain, kerkeet nielasta ja antaa välittömästi vastauksen.

Tilaa ranskalaisia. Tai jos haluat haastetta: uuniperuna. Se syödään siitä foliosta olevasta reijästä.

Menkää Amarilloon (ei siel oo kuitenkaan mitään hienoja paikkoja, jos ei sit Fransmanni:D) ja tilaa kanaa ja chili-mansikka melbaa... aivan ihanaa!!!

Me käydään usein ulkona syömässä, ukko ei vaan halua paikkoihin jossa pitää pyytää lasku:D Mut mä haluan aina kaikkiin paikkoihin!

HAME päälle! on juhlavampi ja miehes näkee vaivaa sun onneliseksi tekemiseen.
0201.gif

:) no nyt kyllä sietäski hemmotella, vaikka munhan sitä pitäs hemmotella, ku niin urheena oli mun mukana sairaalassa nää kolme päivää (poistettiin kysta )

ei sais aina olla skeptinen voi se olla et se haluu vaan kiittää mua kun oo nniin kohtalaisesti päästäny sitä menee oman halunsa mukaan :)

edit. en osaa vieläkään kirjottaa oikein..

hame juu ehdottomasti! ku kerranki mies vie ulos niin sit mennään ja tyylillä *valkaa parhaan kolmesta hameesta vuodelta 1996 *

Mun mies asuu noin puolet kuukaudesta neljän tai viiden tähden hotellissa ulkomailla, syö tasokkaissa ravintoloissa ja kun meillä on vapaata- niin minnekkäs se muualle haluaa kun mökin rauhaan ja yksinkertaista elämää...
Joten huono omatunto tai ei (sun ukkelilla) niin nauttikaa yhteisestä ajasta. Suomalainen kulttuuri on hassu, aina pitäisi olla jokin syy että voi nauttia elämästä ja toisistaan.

Uusimmat

Yhteistyössä