Nyt haluaisin kuulla plussia ja miinuksia Emmaljungan City Crosseista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ollaan hankkimassa City Crossit City Kopalla ja haluaisin kuulla vielä muidenkin mielipiteitä kyseisistä rattaista ja tuosta City kopasta. City koppa on meille ihan ehdoton! Eli nyt plussat ja miinukset kehiin noista rattaista ja city kopasta! Ja vielä semmoinen kysymys, että mitä lisävarusteita ostaisit city kopan ja crossien lisäksi? Kiitos!

City-koppa on melko ahdas.

Muuten ei ole vaunuista moitittavaa. Paitsi ehkä että jotkut kuosit likaantuvat nopsaan.
Kevyet työntää ja oli meillä ainoina vaunuina/rattaina esikoisella 3 vuotta. Ja käytettiin niitä paljon, koska mulla ei ole autoa ja bussilla mennä huristeltiin niiden kanssa paikasta toiseen. Eli kyllä mun mielestä palvelivat erittäin hyvin!

Ei minullakaan ole mitään valitettavaa niistä. Meillä oli kantokassilla ne, ja toimi hyvin. Neuvolassakin pystyi jättämään vaunut eteiseen ja kantamaan nukkuvan vauvan kantokassissa sisälle. :)
Tosiaankin ihanan kevyet työntää ja todella iso plussa puhkeamattomista renkaista! Meillä käytettiin asvaltin lisäksi metsässäkin poluilla, sorateillä yms., ja ilmakumirenkaat olisivat olleet puhki vähän väliä.
Suosittelen lämpimästi. :)

Meillä on nuo ainoina vaunuina/rattaina ja on niin helpot laittaa kasaan ja menevät pieneen tilaan että melkein joka päivä meidän pikkuisen Pösön perässäkin kulkevat. Meillä on quadroliftin kanssa, ei siis city-koppaa, koska quadroliftin käyttöaika on eri ominaisuuksien takia pidempi. Ei ollenkaan mitään moitittavaa, kulkevat maastossa kuin maastossa (maalla kun asutaan).

Mutta jalkapeitteen suosittelen kyllä ehdottomasti ostamaan - jos et osta niin tulet kyllä kaipaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä miinuksia? ;D:
Mutta jalkapeitteen suosittelen kyllä ehdottomasti ostamaan - jos et osta niin tulet kyllä kaipaamaan.

Itse olen eri mieltä. (Olen siis tuo ylempi vieras.)
Mekin ostimme jalkapeitteen, mutta käytimme sitä tasan kerran. Hyvin epäkäytännöllinen, ainakin meidän käytössä. Joten kaikki eivät sitä siis "tule" kaipaamaan. :)

Yhteistyössä