Nyt harmittaa (työnhausta)!

28.10.2008
468
0
16
Olen sivusilmällä seurannut mol:sta työpaikkoja ja viime maanantaina oli tullut ilmoitus johon kiinnitin huomiota. Ajattelin että teen hakemuksen nyt viikonloppuna ajatuksen kanssa.

Mitäpä sitten kävikään...
Sitä ilmoitusta ei enää ole!!!! Luulin ettei ole mikään paniikki kirjoittaa hakemusta, kun vasta maanantaina julkaisivat sen. Tää on niin mun tuuria!

Kannattaa tehdä aina heti. Itse pidän CV:n tilanteen tasalla alituiseen niin hakemuksen tekeminen ei kestä niin kauan. Aika monissa loppuu haku ennen aikojaan, jos löytävät sopivan ihmisen.

Alkuperäinen kirjoittaja höh :(:
...Mutta tulevaisuudessa vilkaise myös koska haku päättyy :)

Siinähän se ongelma olikin.. Sitä ei ollut määritelty niin kuvittelin ettei kukaan viitsi laittaa ilmoitusta muutamaksi arkipäiväksi. Varsinkin kun oli muitakin työpaikkoja samasta firmasta, ja ne kaikki on poistuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kannattaa tehdä aina heti. Itse pidän CV:n tilanteen tasalla alituiseen niin hakemuksen tekeminen ei kestä niin kauan. Aika monissa loppuu haku ennen aikojaan, jos löytävät sopivan ihmisen.

CV olisikin ollut valmiina, mutta se itse hakemuksen kirjoittaminen vaatii multa pienen keskittymisen.

Yhteistyössä