Nyt harmittaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilimapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ilimapallo

Jäsen
15.02.2007
82
0
6
Vanmimmat muksut meni mummolaan ja isi lupas olla nuorimman kanssa että olisin huomenna päässy vähän tuulettumaan... viimeksi olen käynyt 2005 kesällä :ashamed: Ja kaveri laitto aamulla sit viestiä että ei se taida jaksaakkaan lähtee :( Minä jo koko viikon ootin että jes, nyt pääsen mutta ei sitten... yksin en lähe ja muita ehdokkaita kaveriksi ei ole |O Harmittaa,mutta jospa tässä sit kesällä pääsis...

Inhottava kaveri. Mun mielestä jos toinen osapuoli näkee paljon vaivaa, että pääsee lähtemään sovittuna päivänä, niin silloin toisen osapuolen jaksamattomuus ei käy syyksi perua iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ilimapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Joskus on ihan mukavaakin lähtee issesseen, kyllä sitä juttuseuraa aina löytyy :) Mut yritäs nyt ielä houkutella se kaveri mukaan...

Ei minusta ole yksinään lähtijäksi...ujo kun olen
:ashamed:

No voi harmi :hug: Etkö oikeesti millään saa houkuteltua sitä kaveria mukaan... Vähän kyllä ikävää että nuin teki..

Sanoisin kyllä "kaverille" suorat sanat jos todellakin tietää kuinka paljon olet nähnyt vaivaa ja odottanut yhteistä iltaa. Pelkkä "en vaan jaksa lähteä" on kyllä kaikkien aikojen surkein syy perua!!!Toinen juttu jos vaikka olisi kipeänä...

Yhteistyössä