N
nolona harmaa
Vieras
Siis apua... miten voi ihminen olla näin hölmö.... Meidän naapuritontti on ollut tyhjä niin kauan kun ollaan tässä asuttu joten mä oon ihan tottunut siihen et verhot ja kaihtimet voi olla auki ja sisällä voi kulkea vaikka alasti eikä kukaan näe. No, tänään aamulla tyypilliseen tapaan tapaan tepastelin ympäri taloa pelkissä alusvaatteissa. Laitoin kunnon tanssimusaa soimaan ja siivoilin ja tanssin samalla. Jossain vaiheessa huomasin et aijaa ne aloittaa näköjään rakentamisen tohon naapuritontille kun siinä pyöri työmiehiä niin paljon. No en ajatellut asiaa sen kummemmin vaan jatkoin pyllyn pyörittelyä ja mopin heiluttelua. NYT VASTA siis tosiaan NYT VASTA tajusin että perkele nehän näkee tänne sisälle!!!!! Siis ne työskentelee ihan kirjaimellisesti meidän tonttien rajalla eli 3m päästä meidän ikkunsta. Ja mä oon täällä kohta 5 tuntia heilunut alusvaatteissa, tanssinut kun mielipuoli tämän vatsani kanssa (rv 34) ja samalla huitassut rätillä pölyjä. Ei jumalauta kun hävettäää!!!!!!! No, ainakin niillä on ollut viihdettä työpäivän aikana :|