Nyt iski neljänkympin kriisi 33-vuotiaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen vakipalstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen vakipalstailija

Vieras
Olen miettinyt asiaa lähiaikoina, minua pelottaa vanheneminen. En halua sairastua ja sairastaa vaivoja, en halua lihota, en halua silmäpusseja enkä ryppyjä enkä siedä sitä että mulla on harmaita hiuksia, jotka kampaajani toki värjää piiloon. No onnekseni en ole lihava ja kuulemma näytänkin nuoremmalta mitä olen. Henkisesti olen aivan kakara ja vietän aikaani mielelläni 80-luvulla syntyneiden kanssa, varsinkin miehet jotka on syntyneet -83 tai -84 on mukavaa seuraa, koska niillä on vielä hyvin positiivinen elämänasenne. Johtuu ehkä siitä tosiasiasta, että ehkä mun ikäiset miehetkin pelkää vanhenemista ja ovat siksi niin tylsiä. Nyt meni sitten lopullisesti hysterian puolelle kun näin kaksi mainosta. Ensin eilen illalla se Actimel-mainos jossa on naiskonduktööri ja ruudussa lukee Anna 32 vuotta. Hei se nainen näyttää sellaiselta kuin hyvännäköisen viiskymppisen kuuluu näyttää eikä siltä kuin hyvännäköisen kolkyt plussan! Että tällainenkö pitäis olla kolmekymmentä ja vähän päälle? Ja sit tänä aamuna olin selkeästi kuulevinan Tena lady-mainoksessa sanat '..vaikka olenkin yli kolmekymmentävuotias..' Siis oliko siihen nyt pakko mainita just että 30-vuotias? Minä en ainakaan tartte mitään pissavaippoja 33-vuotiaana, mun lantionpohjanlihakset on teräskunnossa ja aion ne sellaisena pitääkin! Mä taidan samantien ostaa 15 erilaista tehotippapulloa, lisätä vedenjuontia, hommata aloe-suolistopuhdistuskuurin, lopettaa kahvinjuonnin lisäksi jopa teenjuonnin ja ruveta vaikka kasvissyöjäksi jos siitä on kiinni. Mä en ainakaan halua näyttää kolmekymppiseltä jos julkisuudessa niiden pitää näyttää tuolta ja käyttäytyä noin! Ja isken itselleni 10 vuotta nuoremman miehen rakastajaksi jos ei muu auta! Onks tää neljänkympin kriisiä vai iskikö joku muu mielenvajaus?

Hei relaa :hug: :wave: . juu joku riisi se on mut veikkaan et kolmenkympin riisi :D . Olen myös 33v ja tunnen itseni paljon nuoremmaksi. En halua pukeutua tätimäisesti jne. Oma itse on välillä vauva-aikoina unohtunut mutta sit saan taas itseni takaisin. Kyl muakin kauhistuttaa vanheneminen ja se, että lapsetkin on ehkä nyt tehty ja alan odottaan mummuaikaa :o ! Välillä kuulen joiltain et unohtavat ikäni täysin kun ajattelevat nuoremmaksi. Se piristää :). Itse myös aiemmin katselin nuorempien miesten perään, siksi kai mun mies on 3,5v nuorempi :D . En ole koskaan viehättynyt vanhemmista miehistä oikeesti. Tuntuu että ovat ihan setiä sellaiset nelikymppiset :D . Reinot vaan jalkaan ja menox :whistle: .
Tämmöstä tää on tää riiseily. Mulla se tuli n. 3v sitten ja onneks on vähän lieventynyt :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Hei relaa :hug: :wave: . juu joku riisi se on mut veikkaan et kolmenkympin riisi :D . Olen myös 33v ja tunnen itseni paljon nuoremmaksi. En halua pukeutua tätimäisesti jne. Oma itse on välillä vauva-aikoina unohtunut mutta sit saan taas itseni takaisin. Kyl muakin kauhistuttaa vanheneminen ja se, että lapsetkin on ehkä nyt tehty ja alan odottaan mummuaikaa :o ! Välillä kuulen joiltain et unohtavat ikäni täysin kun ajattelevat nuoremmaksi. Se piristää :). Itse myös aiemmin katselin nuorempien miesten perään, siksi kai mun mies on 3,5v nuorempi :D . En ole koskaan viehättynyt vanhemmista miehistä oikeesti. Tuntuu että ovat ihan setiä sellaiset nelikymppiset :D . Reinot vaan jalkaan ja menox :whistle: .
Tämmöstä tää on tää riiseily. Mulla se tuli n. 3v sitten ja onneks on vähän lieventynyt :wave:

Aattelin vaan, että neljänkympin kriisiä kun kolmenkympin kriisin mä kävin jo ennen kolmeakymppiä läpi ja se oli erilainen ja itse asiassa rankempi. Tämän jotenkin sietää, mutta päällimmäisenä on ajatus tuosta vanhenemisesta koko ajan. Tosin kaverit vakuuttaa mulle koko ajan, että jaksan ja viitsin yleensä keskimääräistä enemmän, vaikka omasta mielestäni en enää ole yhtä virkeä kuin aikoinaan. Viime viikonloppuna kyllä juhlin parikymppiset kaverini ihan suohon jaksamalla aamukuuteen asti loistavasti. Mulla on myös aina ollut mielenkiinto enemmänkin nuorempia miehiä kohtaan ja nyt se tuntuu vaan korostuvan.

Noo ap, eihän se ole pääasia minkä NIMINEN kriisi on. Pääasia on et ymmärrät et tuollaiset on normaalia ja kuuluu vanhenemiseen ja omaan kasvuun. Elämä on :saint: Voit vain taistella sitä vastaan positiivisella ja nuorella asenteella sillä ei kukaan pakota sua olemaan vanhan oloinen jne, vaan voit vaikuttaa siihen :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
eiks silloin tuu villitys??

Miehillä kaiketi viiskymppisenä? Onks naisilla sit villitys jo aiemmin? Ja mä nyt kuitenkin vielä lähempänä kolmeekymppii olen kuin neljääkymppii. Mut jos mun villitys on nuoret miehet niin tänne vaan ja äkkiä sitten!

Yhteistyössä