Ä
äitiehdokas
Vieras
No niin, vähän mahan pohjassa kipristelee. Jätin mieheni toivomuksesta pillerit pois ja annamme lapselle mahdollisuuden tulla, jos vaan tahtoo. Opiskelen itse vielä sairaanhoitajaksi vaikka olen jo pian 25-vuotias, koska olen alanvaihtaja. Olen aina tahtonut äidiksi, mutta nyt vasta tehtiin lopullinen päätös pillereiden lopettamisesta. Opiskelut toki jää kesken, jos tärppää parin vuoden aikana, mutta ei se tunnu niin vakavalta. Mies on kahdeksan vuotta vanhempi ja ymmärrän hänen vauvakuumeen voimistumisensa, kun taas uusi syntymäpäivä lähestyy
En minäkään tahdo alkaa yrittämään vasta myöhemmin, kun siinä kuitenkin voi kestää kauankin, jos nyt tärppää ollenkaan. Nyt varmaan menkkojakin saa odotella aika pitkään. Kaksi kertaa aiemmin olen pillereistä pitänyt taukoa ja menkkoja on saanut odottaa ainakin sen puoli vuotta.
Ja kasvotkin varmaan räjähtävät täyteen finnejä kohta. Oi onnea.
No, se on vaan naama kuitenkin.
Ei tässä mun kirjoituksessa varmaan mitään järkeä oikein ole, kunhan tulin eka kertaa vauvapalstalle katselemaan. Että terve vaan
Ja kasvotkin varmaan räjähtävät täyteen finnejä kohta. Oi onnea.
Ei tässä mun kirjoituksessa varmaan mitään järkeä oikein ole, kunhan tulin eka kertaa vauvapalstalle katselemaan. Että terve vaan