Nyt jännittää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

masuilija.

Aktiivinen jäsen
18.02.2011
2 388
0
36
Pakko on nyt jonnekkin purkautua kun tätä asiaa olen yksin mielessäni vatvonut jo monta yötä.

Eli löydettiin viime viikon loppupuolella aivan ihana kämppä netistä. Käytiin sitä eilen katsomassa ja rakastuttiin siihen ihan totaalisesti. Mies soitti tänään pankkiin ja pankkitäti lähetti meihen nettipankkiin takaajien täytettävän lomakkeen. Ja sitten tekevät päätöksen.

Kovasti jännittää saadaanko edes lainaa koska se tulis yksin miehelle, kun ite oon minimi äp:llä. Ja sekin jännittää, että ehtiikö asunto jo mennä. Siinä on kuulema jo kaksi kiinnostunutta, toisella vanhan asunnon myynnin kanssa ongelmia ja toinen selvittelee kanssa rahoitusta. Asunto on niin ainutlaatuinen, tuollasia tulee todella todella harvoin vastaan. Ja myyntihintakin vain 125tuhatta.

Miten saan nyt itseni rauhoitettua?

Miksette ottanut kummankin nimille?Vaikuttaa se minimikin siihen.. :)

Me otettiin talovelka ja yhteinen sellainen vaikka olin kht:lla, pankin täti suositteli koska rahaa se on se pienikin raha. :D

Mut toivottavasti miehesi saa lainan ja te mieleisenne asunnon! :) Muistan kyllä tuon kutkutuksen..

No ite olin kanssa sitä mieltä että laina molempien nimiin, juuri tuon takia että kyllä tuo 400e:kin vaikuttaa siihen. Mutta mies väitti kovaa etten minä saisi nimiini lainaa koska mulla ei ole tuloja. Ite oon kyllä toista mieltä ja tästä taidetaan vielä keskustella :D

Tuokin riippuu vähän siitä että missä päin Suomea asutte.. Pk-seudulla ei menis läpi ellei sun miehen tulot ole aika isot.

Toivotan onnea, toivottavasti saatte sekä lainan että asunnon. :)

Yhteistyössä